PDA

View Full Version : Yoho!!



Kia
1 januari 2007, 21:47
Heehallo!

Als vers nieuw lid zal ik mezelf ook maar eens even voorstellen! Ik ben Arjette, 22 jaar oud en ongeveer 8 jaar gitaar aan het spelen. Eerst zelf altijd een beetje aangeklungeld en sinds een paar jaar ook les. En het gaat niet slecht al zeg ik het zelf :D

Maar goed, voordat ik hier allemaal onzinnige dingen over mezelf ga lopen verkondigen kan ik beter zeggen dat als je nog wat wilt weten het gewoon maar moet vragen!

Groetjes!

iwamoto
2 januari 2007, 03:18
*kraakt de vingers*

nou, laten we maar beginnen, wat voor gitaren heb je? welke stijl hou je van? wat is je status? heb je een leuk nieuw jaar gehad?

welkom welkom :D

Guardian
2 januari 2007, 12:27
Hoi Arjette,


Welkom op dit forum. Ik ben zelf nog niet zo lang lid, maar heb al veel bruikbare informatie gevonden.

Ik heb wel een vraag aan jou: vanwaar de username Kia?


Groeten, Ron

Kia
3 januari 2007, 10:09
*kraakt de vingers*

nou, laten we maar beginnen, wat voor gitaren heb je? welke stijl hou je van? wat is je status? heb je een leuk nieuw jaar gehad?

welkom welkom :D
ik heb nu een Juan Salvador acoustische gitaar maar wil heel graag een semi-acoustische gitaar met stalen snaren en daar ben ik op dit moment hard voor aan het sparen. Verder zou ik ook graag een electrische gitaar willen, maar dat laat mijn budget op het moment niet helemaal toe denk ik ;)
Ik hou eigenlijk van hele verschillende stijlen, maar vooral indie en pop zijn op dit moment toch wel favoriet. Verder probeer ik zelf liedjes te schrijven.
Mijn status is vrijgezellig en ik heb een leuk nieuwjaar gehad, jij? :P

En mijn usernaam, tja moet toch iets verzinnen?