PDA

View Full Version : The Police Komt Terug!



B_2_the_a
1 januari 2007, 14:31
dit bericht las ik dernet op fok:

De legendarische poprockband The Police werkt aan een comeback. Dat schrijft de Britse krant Daily Mirror. De band rond kopman Sting zou komende zomer een serie concerten willen geven; waar en wanneer is nog niet bekend.

The Police scoorde eind jaren 70-begin jaren 80 hits als Roxanne en Message in a bottle. Na het uiteenvallen in 1986 ging Sting verder als solo-artiest.


eigenlijk zijn ze niet gestopt, maar hebben ze een pauze :P

puntdroad
1 januari 2007, 17:57
Dat zou te gek zijn... Sting zonder Steward Copeland is saai, heel erg saai

Rinze
1 januari 2007, 18:02
Dat zou inderdaad mooi zijn, hoewel, al die reunies... Andy Summers mag er trouwens ook wezen.

Kaboemba
1 januari 2007, 19:33
Kijk eindelijk is een reunie waar ik wel op zit te wachten, alhoewel het risico er is dat het tegenvalt.

B_2_the_a
1 januari 2007, 19:34
ze zijn allemaal heel erg vooruit gegaan in hun muziekkennis/kunnen

kan alleen maar beter zijn :D
maar ik heb liever the police van de eerste jaren dan het latere werk van the police!!

Goose
1 januari 2007, 19:48
Ik betwijfel of dat ook wel zo is. In de laatste Gitarist staat nog een interview met Steward Copeland. Hij vertelde dat hij een nummer samen met Sting heeft opgenomen (wel los van elkaar, dus niet samen tegelijk in de studio) maar dat een reunie niet echt ter spraken was. Ik denk trouwens dat ze het ook niet moeten doen. Laat de Police gewoon zijn voor wat het was, een te gekke band. Sommige dingen zijn echt te gek maar om daar nou steeds weer naar terug te verlangen? Laat ze gewoon hun dingen doen die ze tegenwoordig doen en niet steeds weer het verleden oprakelen. Of beter gezegt door Henk Westbroek: Als een echtpaar gaat scheiden ga je toch ook niet na 10 jaar weer vragen of ze niet weer kunnen trouwen omdat het zo'n geweldig paar was? Wanneer het over is , is het over, afgelopen uit.

puntdroad
1 januari 2007, 20:29
tot op zekere hoogte geef ik je gelijk, maar ik heb toch echt genoten van de reunie van Cream. En van the Cult, en van the Who, en van Normaal, en van etc. etc. etc. Oftewel, als je de kans krijgt om dit soort dingen nog eens mee te maken, laat je hem niet liggen toch?

Pais
1 januari 2007, 20:53
Ik zou het super vinden. Het is niet helemaal mijn smaak, maar ik ben erg met de Police begaan na het lezen van de biografie "Broken Music" van Sting. Ik zou ze erg graag zien optreden!

new deep
1 januari 2007, 21:00
Zou wel de meest coole reunie worden van de laatste tijd!!

drap
1 januari 2007, 21:15
Ik vind The Police echt geweldig! Tot aan de derde cd.... Ik mag dus niet hopen dat ze op hun latere werk voortborduren, want dan hoef ik de nieuwe cd niet, mocht ie er komen.

puntdroad
1 januari 2007, 21:27
Ik vind The Police echt geweldig! Tot aan de derde cd.... Ik mag dus niet hopen dat ze op hun latere werk voortborduren, want dan hoef ik de nieuwe cd niet, mocht ie er komen.

Vond je het nummer King of pain niet goed dan bijv.? Sterk staaltje Police hoor naar mijn mening...

B_2_the_a
1 januari 2007, 21:36
en zo zijn er nog veel nummers die toch wel iets hebben ;)

drap
1 januari 2007, 21:38
Vond je het nummer King of pain niet goed dan bijv.? Sterk staaltje Police hoor naar mijn mening...

Ja tuurlijk, er stonden wel goeie nummers hier en daar tussen op de albums na de eerste twee, maar over het geheel vind ik alleen de eerste twee albums super en daarna werd het allemaal wat lauwtjes. Vooral de sound op die albums zijn toen drastisch verandert. Veel te veel echo en delay door de mix, echt zo typisch jaren '80. Van die nummers ook waarbij je je constant afvraagt wanneer dat ze nou eindelijk eens op gang komen, ook zo typisch jaren '80

puntdroad
2 januari 2007, 20:47
http://www.youtube.com/watch?v=H8G496auOPQ

Hoe vind je dit dan. Zit je in een Police coverband, komt Steward Copeland ff meejammen :eek: :eek: :eek:

Pegasus
2 januari 2007, 23:02
Ik wordt echt doodmoe van die gasten. Je kunt de radio niet aanzetten of ze komen weer voorbij. Vooral Radio Veronica heeft er een handje van. Je zou toch haast gaan denken radiostations er voor betaald worden om muziek van hun te draaien.

Rinze
2 januari 2007, 23:08
http://www.youtube.com/watch?v=H8G496auOPQ

Hoe vind je dit dan. Zit je in een Police coverband, komt Steward Copeland ff meejammen :eek: :eek: :eek:
Is die Copeland helemaal niet ouder geworden ofzo? Die moet nu toch tegen de 50 lopen? Hij slaat wel aardig hard.

Helter Skelter
2 januari 2007, 23:46
mooi!

ik ben van de partij :cooler:

vinni
15 januari 2007, 20:00
Zou echt fantastisch zijn.

Maar geloven doe ik het niet.......als je weet hoe die drie uit elkaar zijn gegaan. Met name Sting kon zich totaal niet meer vinden in The Police.

Om nog even op de heer Sting terug te komen....zijn huidige muziek vind ik tot ale bagger....politiek allemaal zoooo correct en zo perfect opgenomen dat alle emotie eruit is geslopt.
Mijn mening dus....

Vinni