PDA

View Full Version : Jackson WR1



hugo123
30 december 2006, 22:02
wat vinden jullie van de Jackson WR 1

DarknessAwaits
31 december 2006, 12:39
Ik vind het een gitaar. Nét.

Tho
31 december 2006, 15:12
Ik vind hem lelijk en de bespeelbaarheid is kut. De kelly viel nog nét te bespelen, die vind ik ook een stuk mooier

koennie
31 december 2006, 15:21
Ik vind t wel een tof ding, maar persoonlijk zou ik voor een RR of een kelly gaan. Dean ML is ook nog een leuk alternatief :)

De bespeelbaarheid is helemaal niet slecht hoor, mooie necktrough constructie, 24 frets. Originele floyd, lekkere SD pickups.

Als je de looks relaxt vindt zou ik m zeker eens uitproberen.

Tho
31 december 2006, 15:28
Ik vind t wel een tof ding, maar persoonlijk zou ik voor een RR of een kelly gaan. Dean ML is ook nog een leuk alternatief :)

De bespeelbaarheid is helemaal niet slecht hoor, mooie necktrough constructie, 24 frets. Originele floyd, lekkere SD pickups.

Als je de looks relaxt vindt zou ik m zeker eens uitproberen.

Dean USA is wel veel duurder..

Mijn volgende word de USA King V2T! En dan in het wit :rockon:

koennie
31 december 2006, 15:45
Dean USA is wel veel duurder..

Mijn volgende word de USA King V2T! En dan in het wit :rockon:

de WR1 kost ook ongeveer 2000,- :)

die king v2t is wel da bomb! gaat je wel wat doekoes kosten. t nadeel van eigenlijk alle v's is dat de hogere frets niet zo goed bereikbaar zijn. Verder is een v in t wit wel gruwelijk aleen maakt zwarte pinstriping t helemaal af :cooler:

Dit is mijn droom RR, maar dan moet hij wel met string throug body zijn, dus geen floyd (eigenlijk is t dus niet mijn droom RR...)

http://www.jacksonguitars.com/products/prod_images/guitars/2803060878_xl.jpg

Tho
31 december 2006, 15:47
Tsja, je moet er wat voor over hebben. Ik maak me meer zorgen over de levertijd, wit komt niet zo gek vaak voor namelijk. De headstock van dat ding is ook geweldig!

En die RR komt er ook nog wel een keer :D

kiem
31 december 2006, 20:21
ik heb een aantal jaren geleden een jackson wr1 gehad die nog van voor fender was, bleek later ook een handgebouwde te zijn, maar kweet eigenlijk niet of alle usa jacksons handgebouwt zijn of alleen een aantal ofzow????


erg fijne gitaar vindik, de pickups vond ik wat modderig, maar verder hele comfortabele gitaar om mee te spelen, zowel zittend als staand goed te bespelen, al stoot je wel vrij gemakkelijk tegen dingen aan als je ermee speelt, das wel beetje minder.

mjah die prijs he, ik heb dr toendertijd geloof ik 2750 euro voor betaald, geen idee wat ze nu kosten.

El Bastardo
1 januari 2007, 02:14
SInds ik Mike Davis van Nocturnus heb zien spelen op een warrior heb ik er altijd ook een willen hebben. Vette plank.

Tho
1 januari 2007, 16:01
ik heb een aantal jaren geleden een jackson wr1 gehad die nog van voor fender was, bleek later ook een handgebouwde te zijn, maar kweet eigenlijk niet of alle usa jacksons handgebouwt zijn of alleen een aantal ofzow????


erg fijne gitaar vindik, de pickups vond ik wat modderig, maar verder hele comfortabele gitaar om mee te spelen, zowel zittend als staand goed te bespelen, al stoot je wel vrij gemakkelijk tegen dingen aan als je ermee speelt, das wel beetje minder.

mjah die prijs he, ik heb dr toendertijd geloof ik 2750 euro voor betaald, geen idee wat ze nu kosten.

Jackson USA blijft productiewerk. Er zit inderdaad wel wát handwerk aan, en de controles zijn bijzonder streng, maar dat is het dan ook. Enkel de customshop gitaren (en dat geldt voor elk merk) zijn voornamelijk met de hand gebouwd.