PDA

View Full Version : Madamp A15Mk1



hugo
30 december 2006, 16:43
Op verzoek van Fumi heb ik een aantal clippies gemaakt van de Madamp A15Mk1.

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=644878

Washburn N1 met BL500L in bridge en BL500R in neck
Kabeltje
A15Mk1
Fame 2x12" cabinet loaded with celestion vintage 30
Shure beta 58A
MP3-speler

Het gaat om het idee, de clips die ik van de Madamp had gehoord vond ik een beetje zwak, miste wat gain en power, mss dat degene die er een willen bouwen wat beter beeld krijgen wat je kan verwachten. Ik vind het zelf iets te droog klinken en met name met de solo-achtige dingen mag het van mij een stuk vetter. Het is wel erg verslavend dat bouwen, next de Soldano X88r zie ook en andere topic.

BTW het zit vol met fouten maar het gaar erom om een idee te krijgen van het geluid.

Mzl

Hugo

Negative K3 fan
30 december 2006, 18:30
die link is niet goed

hugo
30 december 2006, 19:45
En nu????????????

Fumi SG
30 december 2006, 20:13
He, erg cool dat je een paar clipjes wilde maken! Deze clips geven mij weer een heel ander beeld van de amp dan die clipjes op de site, dit is eigenlijk wat ik hoopte te horen. Alleen mist ie in de clips wat punch. Ligt dat aan de opname of mist ie in het echt ook punch? We hebben het toch over een redelijk laag vermogen dus het zou me niet echt verbazen. Verder scheurt ie volgens mij wel aardig, dat idee krijg ik tijdens stukjes dat je powerchords pakt. Ik ben toch wel aangenaam verrast om eerlijk te zijn, je hebt me overtuigd!:satisfie: Thanks!

Btw, Back in Black!:cooler:

Fijne jaarwisseling!

hugo
31 december 2006, 12:18
De opname is altijd wel wat minder dan in het echt maar de punch of headroom mist de amp inderdaad een beetje, denk ook dat het aan het vermogen ligt. Succes met bouwen

Fijne jaarwisseling

Hugo