PDA

View Full Version : Little Big muff ploft



jasper159
30 december 2006, 11:23
Denk wel dat er al topics over bestaan, ploffende pedalen, maar ik kon er geen vinden met de zoekfunctie, dusja..

Mijn little Big muff ploft elke keer ik hem aantrap, heb het maar de laatste tijd ondervonden dat het harder werd, dus is er iets tegen te doen?


Sorry dat ik een nieuw topic aanmaak en er waarschijnlijk al topics over bestaan!

Lucluc
30 december 2006, 12:15
Is het alleen de eerste keer als je hem aansluit, of doet ie dat ook een hele dag lang? Bijvoorbeeld tijdens een repetitie of optreden?

robert-gitarist
30 december 2006, 12:17
Schakelaar probleempje waarschijnlijk?
Ik heb een oude Small Clone en als ik die aantrap hoor je ook zn plop geluid.Onwijs irritant.Nou las ik een keer dat het een kwaaltje van EH zou zijn en beste was om een andere schakelaar erin te zetten.

jasper159
30 december 2006, 13:12
Khad et eigelijk nog nooit echt gemerkt, maar toen ik een paar dagen geleden op repetitie luider speelde enzo, werd het echt wel irritant. En het is elke keer dat ik hem aantrap (een hele dag dus)

robert-gitarist
30 december 2006, 13:53
Yepz,je hoord het erg duidelijk door de versterker heen.Bloedirritant maar schijnt toch echt aan de schakelaar te liggen ;) Geloof dat een schakelaar niet eens zo gek duur is(eurotje of 5/6?)

peppie
30 december 2006, 14:18
Moet je niet gewoon ergens een weerstandje tussen zetten?

Mischien helpt dit:

Klik (http://www.newtone-online.nl/downloads/MuffFuzz.pdf)

brunodb
7 januari 2007, 10:58
effe off-topic. hoe veel grappiger had de topictitel geweest als de laatste twee woorden verwisseld waren geweest? :p

Little big plof muft :p