PDA

View Full Version : Met spoed muzikanten gezocht



Poppress
23 december 2002, 12:43
Boekingsburo/agency Poppress slaat een nieuwe weg in en stelt een nieuwe rockband samen. Zowel zanger als bassist zijn al gekozen. Ook hadden we al enkele gitaristen, maar deze voldeden niet echt aan het gewenste niveau. Dus kortom, we zijn nog dringend op zoek naar 1 of 2 gitaristen en een drummer, daar het hele proces door bovenstaande reden al veel te lang duurt en de rest staat te springen om te beginnen.

Dus kom je uit de buurt van Heerenveen (tenminste als je er niet te ver voor wilt reizen), leeftijd ongeveer 20 t/m 30, band/podiumervaring onbelangrijk, maar wel enig niveau, je bent gemotiveerd en wil zeker iedere week spelen, reageer dan!

De muziekstijl laat zich het beste omschrijven als stevige eigentijdse rock met oude invloeden en zo af en toe een commercieel randje.

Hempo
25 december 2002, 13:38
Eehmmm omgeving .... ?

Negative K3 fan
25 december 2002, 15:39
staat erin: heerenveen, that rules me out! niet dat ik in een of ander goedkoop samengesteld direct wannabe bandje wil (eigelijk wel, dan stap ik er na een paar maanden uit om mn solo carriere te beginnen).

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Negative K3 fan op 2003-01-04 17:02 ]</font>

Poppress
25 december 2002, 17:03
Emmm, wie heeft het hier over een plan om een kutbandje als Di-rect te beginnen? Ik niet!!! Ik heb echt de schurft aan sellout bands als Kane hetero's in deze band en Di-rectaal. Met een commercieel randje bedoel ik dan ook meer goede, niet alleen op hitpotentie geschreven nummers, maar nummers die eventueel wel toegankelijk zijn voor een groot publiek. Ik bedoel als je dan per ongeluk een hitje schrijft, is dit dan soms per definitie slecht en commercieel. Bands als Kane enzo schrijven de nummers alleen maar op hitgevoeligheid en om dus zoveel mogelijk (en zichzelf) te verkopen.

Dillon
2 januari 2003, 20:49
Mag ik weten wie er in spelen ik woon in Heerenveen vandaar

Negative K3 fan
4 januari 2003, 17:03
Op 2002-12-25 17:03, schreef Poppress:
Emmm, wie heeft het hier over een plan om een kutbandje als Di-rect te beginnen? Ik niet!!! Ik heb echt de schurft aan sellout bands als Kane hetero's in deze band en Di-rectaal. Met een commercieel randje bedoel ik dan ook meer goede, niet alleen op hitpotentie geschreven nummers, maar nummers die eventueel wel toegankelijk zijn voor een groot publiek. Ik bedoel als je dan per ongeluk een hitje schrijft, is dit dan soms per definitie slecht en commercieel. Bands als Kane enzo schrijven de nummers alleen maar op hitgevoeligheid en om dus zoveel mogelijk (en zichzelf) te verkopen.


Je hebt het over een door een agency samengestelde rockband, dat is per dedefinitie al fout.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Negative K3 fan op 2003-01-04 17:04 ]</font>

Poppress
5 januari 2003, 10:34
De band is helemaal niet door ons samengesteld, maar er wordt door de muzikanten zelf aangegeven of ze met elkaar verder willen of niet. Het enige wat wij op dit moment doen is puur bemiddelend. Muzikanten bij elkaar brengen om zo wat bandjes samen te stellen is de hele opzet. Daarna nemen wij het promotionele gebeuren op ons, mits ze dit willen, maar niets is verplicht.

Neals
9 januari 2003, 17:26
ik wil wel in een di-rect band spelen, maar ben vooral actief als slaggitarist/vocalist

Tim B
9 januari 2003, 18:14
ja ik ben meer lead-gitarist maark kom uit de buurt van Nijmegen

Anders Destium
11 januari 2003, 01:22
RANDSTAD B'VO :razz:

Tim B
12 januari 2003, 11:31
ts wel pcies de muziek diek wil spelen, maar ok k speel dan ook maar 1,5 jaar duz jammer dan