PDA

View Full Version : Bob Dylan



CowGuitar
30 december 2006, 01:29
8 en 9 April issie in Nederland:
Bob Dylan!! :cheerup:

vulvasonic
30 december 2006, 01:54
Graag willen zien, maar waarschijnlijk VEEEEEEEELS te duur (zoals alle wereldsterren die vroeger zo enorm voor de arme mensen opkwamen niet meer te betalen zijn....).

Het is niet eerlijk. :)

JimiDylan
30 december 2006, 10:42
Ik heb m vorig jaar gezien, hij was erg goed, maar verwacht een ding niet: de toegift, daar heeft ie lak aan :P.

sembo
30 december 2006, 11:58
ik had gehoord dat hij live echt heel slecht was.

niet om aan te horen, maar zou best kunnen dat het alleen dat keer was.

CowGuitar
30 december 2006, 13:08
Graag willen zien, maar waarschijnlijk VEEEEEEEELS te duur (zoals alle wereldsterren die vroeger zo enorm voor de arme mensen opkwamen niet meer te betalen zijn....).

Het is niet eerlijk. :)
59 euro :), vind ik redelijk voor iemand zoals hij

Richwoodje
30 december 2006, 13:44
Ik wil ook wel, maar een maand later speelt Roger Waters, en die wil ik nog liever zien. En geld heb ik niet (ik heet niet voor niet Richwoodje, als het aan mij had gelegen had ik mezelf wel Fendertje genoemd :D), dus pech gehad dan maar

Helter Skelter
30 december 2006, 14:10
59 euro :), vind ik redelijk voor iemand zoals hij

alleszins!

ter vergelijking :ik betaalde voor McCartney in het Gelredome €90 en dat is al weer zo'n 3 jaar geleden

een jaar of vijftien geleden heb ik Dylan al gezien in Ahoy en dat was een van de opmerkelijkste concerten waar ik ooit bij bent geweest. Bob had blijkbaar z'n dag niet want hij was zichtbaar chagrijnig en hield het na anderhalf uur (!) voor gezien: zonder toegift inpakken en wegwezen :sneaky:

als hij dat nu weer flikt is die €59 wel veel geld, McCartney stond met veel plezier 3 uur op het podium inclusief toegiften :satisfie:

JimiDylan
30 december 2006, 19:28
alleszins!

ter vergelijking :ik betaalde voor McCartney in het Gelredome €90 en dat is al weer zo'n 3 jaar geleden

een jaar of vijftien geleden heb ik Dylan al gezien in Ahoy en dat was een van de opmerkelijkste concerten waar ik ooit bij bent geweest. Bob had blijkbaar z'n dag niet want hij was zichtbaar chagrijnig en hield het na anderhalf uur (!) voor gezien: zonder toegift inpakken en wegwezen :sneaky:

als hij dat nu weer flikt is die €59 wel veel geld, McCartney stond met veel plezier 3 uur op het podium inclusief toegiften :satisfie:
Dylan doet dat altijd. Is gewoon zijn stijl, ik verwacht niks minder van hem, als ie een toegift geeft vind ik dat echt niks voor hem :P

Helter Skelter
31 december 2006, 02:27
Dylan doet dat altijd. Is gewoon zijn stijl, ik verwacht niks minder van hem, als ie een toegift geeft vind ik dat echt niks voor hem :P

da's ook weer zo...

Een lachende, grapjesmakende, het naar z'n zin hebbende en toegiften gevende Dylan kan inderdaad niet 8-)

oaf
7 januari 2007, 17:37
da's ook weer zo...

Een lachende, grapjesmakende, het naar z'n zin hebbende en toegiften gevende Dylan kan inderdaad niet 8-)

maar hij heeft wel mooie liedjes!!:cooler:

Hiddie
7 januari 2007, 19:49
Ik vind het maar niks.

maar 59 euro is echt niet zo duur.

Als je kijkt naar Franz Ferdinand of nog beter: U2 of Metallica.

Die zijn pas duur.