PDA

View Full Version : Vraag over de EHX Memory Man



vulvasonic
30 december 2006, 01:14
Ik heb bij Musik Produktiv een Memory Man aangeschaft (moet 'm nog binnen krijgen).

Wat mij opviel is het volgende:
Alle EHX pedalen waren bij MP duurder dan bij Feedback, behalve dit pedaal.
Nu is op de foto's te zien dat de versie (waarschijnlijk OUDERE versie) die ze bij Musik Produktiv verkopen een vaste stekker heeft. En zo ken ik het ding ook van oudere plaatjes. Prijs: 145 euro.

Bij Feedback ziet het frontje er iets anders uit (zwarte letters ipv rood) en heeft het ding een losse adapter nodig. En is dus ook duurder (179 euro meen ik, al weet ik niet of dat inclusief of exclusief adapter is).

Mijn vraag: Weet iemand iets over een eventueel aanwezig kwaliteitsverschil tussen deze twee versies?
En waarom zou men bij EHX zijn overgegaan op adapters ipv de stekkers (die ik veel handiger vind)?

Bij voorbaat dank.


Hier de foto's. De bovenste is de Feedback versie, de onderste de versie van Musik produktiv:
http://www.feedback.nl/images/cache/productafbeeldingen/EH-memoryman_350_fffef1_75.jpg


http://www.musik-produktiv.de/bilder2/00/34/52/003452012l.jpg


WIE? :)

Dirk_Hendrik
30 december 2006, 09:25
Geluidskwaliteit weet ik niet. Stekker vs adapter is waarschijnlijk omdat een stekker een ingebouwde trafo en dus meer kans op brom suggereert.

Einzeln
30 december 2006, 10:03
Stereo/mono?

Debaser
30 december 2006, 10:41
volgens mij is het ook makkelijker om een andere adaptor en een doos te stoppen voor 220V tov 110V. anders moet er een andere trafo inzetten.


Ik heb zelf bij FB de Memory Man deluxe gekocht voor 199,- terwijl in het krantje een foto van de STEREO stond. dit is wel een tijdje terug.
wow dat ding is nu 299,- !!

vulvasonic
30 december 2006, 11:17
Geluidskwaliteit weet ik niet. Stekker vs adapter is waarschijnlijk omdat een stekker een ingebouwde trafo en dus meer kans op brom suggereert.

Dus 'mijn' versie zal waarschijnlijk meer kans op 'brom' of 'ruis' hebben dan de Feedback-versie?

Heb ik weer......

Beide versies zijn trouwens stereo. Het is hetzelfde pedaal.
En de Duluxe versie is nu inderdaad 299 euro!
Het pedaal dat ik nu heb besteld is de helft zo duur. Maar goed, als ik er 300 had gehad, had ik ook de deluxe versie gekocht.

Ik heb steeds 3 pedalen overwogen; deze, de Visual Sound H20 en de Boss DD6 (allemaal rond dezelfde prijs). De H20 viel af vanwege de vermeende slechte kwaliteit (zouden snel kapot gaan) en de Boss viel af omdat ik gewoon een keer wat anders wilde, want eigenlijk zijn die Boss Delays geweldig van kwaliteit.

Ik hoop dat ik er goed aan gedaan heb. :)

Lucluc
30 december 2006, 12:23
Die foto's met stekkers eraan worden meestal afgebeeld, terwijl ze al heel lang met losse adapter worden geleverd. 99% kans dat jij er een met adapter krijgt, waarschijnlijk ook in een kartonnen doosje ipv dat houten kistje. Dus dan waarschijnlijk ook true bypass.

Het valt mij ook op dat die Deluxe Memory Man ineens zo duur is geworden. Ik heb er nog 177 euro voor betaald bij Thomann. 8-)

De versie die jij hebt besteld is de Stereo Memory Man en die is wat beperkter. Heeft de helft aan delaytijd chorus en delay kan niet tegelijkertijd worden gebruikt.

Joey Handsome
30 december 2006, 12:57
Wat LucLuc zegt.

Toch had je beter even door kunnen sparen. Tenminste, ik weet niet wat je er mee van plan bent, maar de Memory Man heeft wel weinig delay tov de Deluxe.

Lucluc
30 december 2006, 13:30
Toch had je beter even door kunnen sparen.

Is ook bijna de helft goedkoper.

Lucluc
11 januari 2007, 22:11
Geachte Nijmegenaar, heb je de delay al ontvangen en hoe bevalt ie? Of heb je de koop geannuleerd?

Tristan
11 januari 2007, 22:16
Ja, ik ben ook wel benieuwd...
Ik heb zelf toch maar de Deluxe Memory Man opgehaald, aangezien ik nog voor een redelijk bedrag eraan kon komen...
Ze hebben daar (bij De Plug) overigens ook nog een Stereo Memory Man staan voor 185 euro voor degenen die geinteresseerd zijn...

Hij ruist wel, de (Deluxe) Memory Man, maar toch vind ik het een heel vet pedaal, klinkt van alle analoge delays het meeste als een tape echo, en dus ook inclusief de ruis op de gedelayde tonen...

Lucluc
11 januari 2007, 22:41
Hij ruist wel, de (Deluxe) Memory Man, maar toch vind ik het een heel vet pedaal, klinkt van alle analoge delays het meeste als een tape echo, en dus ook inclusief de ruis op de gedelayde tonen...

Ik vind het ook meer een 'in-de-band-pedaal' dan een 'slaapkamer-pedaal'. In de band valt de ruis niet op, als ik zachtjes thuis speel wel een beetje, met name bij een lange delaytijd. Bij een korte echo valt dat niet op. Klinkt erg warm!

Tristan
11 januari 2007, 23:03
Ik had gisteren even een slapback echo ingesteld omdat ik een beetje van die ouderwetse Rock 'n Roll moest spelen, dat was wel erg lekker en geen ruis inderdaad...
Wat mij meteen al opviel was dat de delay gewoon erg natuurlijk klinkt en voelt, op de een of andere manier vind ik het met de Memory Man makkelijker om ritmische patronen te spelen dan met welke andere delay dan ook, hij zit niet in de weg maar lijkt met je mee te bewegen, gaat niet tegen je gevoel in...

vulvasonic
11 januari 2007, 23:15
Nou ik heb het ding net voor het eerst getest. Thuis dus.
Eerst de positieve punten; het ding klinkt verdomme geweldig!
Heerlijk transparant en ook de chorus is alles behalve vies. Van ruis heb ik NIETS gehoord.

Negatief; ik had niet verwacht dat de delaytijd (het tempo bedoel ik) zo koleresnel is als ik 'm op z'n traagst zet. Ik kan hier niet mee doen wat ik eigenlijk ermee wilde doen. Het tempo moet flink omlaag!

Vraag: is dit makkelijk te realiseren (andere pots, ander weerstandje, weet ik het....)?

Ik ben er een beetje van ontdaan......:(

Debaser
11 januari 2007, 23:22
op tonehunter staan wat mods voor de MM beschreven, maar of dit ook vor de deluxe is..

http://www.tonehunter.de/custommade/eng_pedalmods.html#eh

Tristan
11 januari 2007, 23:26
Ik begrijp de vraag niet echt...
Wil je nou een langere delaytijd?

Tsja, dan kan je alleen maar de timeknop hoger zetten of anders zal je toch aan de Deluxe Memory Man moeten vrees ik...
Aanpassen kan je het volgens mij niet, de maximale delaytijd is de maximale delaytijd...

Tristan
11 januari 2007, 23:36
@Debaser:
Huh?
Ik heb even die clipjes beluisterd, maar de delaytime wordt helemaal niet veel langer met die "mods"...
Die samples zijn wel een duidelijk voorbeeld van de ruis die de Memory Mans hebben, het tweede clipje (dus de gemodificeerde versie) ruist nog erger dan de eerste versie, waardoor ik vermoed dat er alleen een asje versteld is...
Analogman doet wel een modificatie van de Deluxe Memory Man waar hij vier 3005 chips erin doet inplaats van de nu standaard 3008 chips of zoiets, daardoor krijg je een twee keer zo lange delaytijd...
Daar had ik nog niet aan gedacht, misschien dat dat wat is voor de Stereo Memory Man van Vulva, dat zou dezelfde delaytijd als de Deluxe Memory Man moeten geven aangezien 2x3005 chips evenveel delaytijd geven als 4x3008 chips...
Het is wel een dure optie, als je die chips al ergens kan vinden dan zijn ze behoorlijk duur...

Debaser
12 januari 2007, 00:58
ik hoor dat wel dat het iets langer duurt voordat de eerste repeat er in komt.
dus dan is je delay tijd toch langer ?

en howard davis doet ook een Delay tijd mod.
en misschien de pedalenkoning van dit forum ook wel...

vulvasonic
12 januari 2007, 01:20
ik hoor dat wel dat het iets langer duurt voordat de eerste repeat er in komt.
dus dan is je delay tijd toch langer ?

en howard davis doet ook een Delay tijd mod.
en misschien de pedalenkoning van dit forum ook wel...

Het gaat me om het tempo, niet over de tijd dat de echo's door blijven klinken.
Het tempo is me eenvoudigweg te snel.

Tristan
12 januari 2007, 11:42
Daar hebben Debaser en ik het ook over, tempo wordt geregeld met de delay/time knop...
De tijd dat de echo doorklinkt wordt geregeld met de feedback knop...

@Debaser:
Ja de tijd is wel iets langer, maar veel scheelt het niet...
Ik denk dus, mede ook aan de toename van de ruis te horen dat de delay gewoon anders gecalibreerd is...
Dit zou ik persoonlijk niet aanraden...

Lucluc
12 januari 2007, 12:52
De stereo memory man heeft nou eenmaal minder delay tijd dan de deluxe, 300ms tegen 450.

Die modificatie naar andere IC's zou wel kunnen werken. In mijn deluxe memory man zitten 4 MN3008's en die hebben dezelfde pinbezetting als de MN3005. Dus stel dat er in de stereo memory man 2 MN3008's zitten, dan kan je de delaytijd bijna verdubbelen met twee MN3005's. Schroef eens open zou ik zeggen!

Tristan
12 januari 2007, 15:21
My thoughts exactly... :)

Joey Handsome
12 januari 2007, 18:50
De stereo memory man heeft nou eenmaal minder delay tijd dan de deluxe, 300ms tegen 450.



rectificatie: 550 ms


@Vulva

Ik denk dat je beter voor een Deluxe kan gaan.

Lucluc
12 januari 2007, 20:45
rectificatie: 550 ms

Volgens de reclamefolder.... heb je bij de jouwe gemeten?

Joey Handsome
12 januari 2007, 20:49
Volgens de reclamefolder.... heb je bij de jouwe gemeten?

Weer wat geleerd.


Heeft iemand trouwens enig idee hoe veel die chips kosten die je delaytijd verlengen?

Tristan
12 januari 2007, 21:59
Die zijn niet goedkoop, volgens mij zijn die MN3005's zo'n 20 a 30 euro per stuk als je ze weet te vinden...
Analogman heeft het in ieder geval over 100 dollar voor vier chips en hij zegt dat de Deluxe Memory Man ruim 400mS delaytijd heeft, dat zal dus ongeveer het dubbele worden met de MN3005 chips...

the feable
12 januari 2007, 22:41
Weet iemand waarom de MM zo in prijs is gestegen ineens?

Best balen.. Ik wil er ook nog een:S

Tristan
12 januari 2007, 23:07
Nee, ik snap er ook geen reet van...
Een tijd geleden waren ze nog onder de 180 euro, daarna werden ze 220 euro en nu zijn ze net onder de 300 euro!!! :o :stop:

zoon van Piet
13 januari 2007, 13:05
ik kom wat laat dit topic binnenvallen. Dat eerste plaatje ( 'feedbackversie') is toch geen huidige versie van de MM? Ik heb precies zo'n ding, met boost ingang en enkel mono uitgang. Hartstikke vintage, 220V en geen LED. Wordt die weer gemaakt, of (waarschijnlijker) gebruiken die nitwits van Fietbek gewoon een verkeerd plaatje?

vulvasonic
13 januari 2007, 13:38
ik kom wat laat dit topic binnenvallen. Dat eerste plaatje ( 'feedbackversie') is toch geen huidige versie van de MM? Ik heb precies zo'n ding, met boost ingang en enkel mono uitgang. Hartstikke vintage, 220V en geen LED. Wordt die weer gemaakt, of (waarschijnlijker) gebruiken die nitwits van Fietbek gewoon een verkeerd plaatje?

Het laatste dus....

vulvasonic
13 januari 2007, 20:25
Even het volgende; Dirk_Hendrik heeft aangeboden me te helpen, indien mogelijk, bij het ombouwen van de delaytijd in de Memory Man.

Maar stel, dat dit toch niet zo makkelijk (of goedkoop) blijkt als ik hoop, zou ik mijn gloednieuwe Memory Man bij Feedback dan eventueel mogen inruilen voor iets anders?

Heeft iemand hier ervaringen met dat soort acties van Feedback?
Doen ze dit, of ben ik nu gewoon de lul?

Tristan
13 januari 2007, 20:33
Geen idee dude, ik weet ook niet precies wat je zoekt...
Zou je hem misschien willen ruilen voor een Deluxe Memory Man of zoiets?
In dat geval denk ik dat ze het wel zullen doen, aangezien ze dan meer geld verdienen...
De Maxon AD999 heb ik wel geprobeerd, maar die vind ik zelf niet zo super, die heeft ook geen modulatie...
Het enige wat ik kan bedenken is ofwel een Deluxe Memory Man of een Diamond Memory Lane, die zijn beide analoog, hebben modulatie en een wat langere delaytijd...
De Memory Lane kan je krijgen bij www.gtrgear.com

vulvasonic
13 januari 2007, 20:42
Geen idee dude, ik weet ook niet precies wat je zoekt...
Zou je hem misschien willen ruilen voor een Deluxe Memory Man of zoiets?
In dat geval denk ik dat ze het wel zullen doen, aangezien ze dan meer geld verdienen...
De Maxon AD999 heb ik wel geprobeerd, maar die vind ik zelf niet zo super, die heeft ook geen modulatie...
Het enige wat ik kan bedenken is ofwel een Deluxe Memory Man of een Diamond Memory Lane, die zijn beide analoog, hebben modulatie en een wat langere delaytijd...
De Memory Lane kan je krijgen bij www.gtrgear.com (http://www.gtrgear.com)

Tsja, ik heb het eigenlijk altijd gedaan met een Boss DD3 (of 5, weet ik het...) en die beviel me eigenlijk prima. En die is bovendien net zo duur. De enige reden waarom ik voor de EHX ben gegaan is het feit dat ik ze A; erg cool vind, B; het analoge geluid me net iets beter bevalt (vroeger had ik nog zo'n ouwe paarse Boss Delay, geweldig ding ook) en C; er zit ook een mooie chorus in.

Maar als ik moet kiezen tussen de mogelijkheden van de Boss DD6 (inmiddels) en de Memory Man, dan zou ik op dit moment toch voor de Boss gaan, ondanks de voordelen van de EHX.

De Deluxe versie is me eenvoudigweg te duur. Ik ben me de aanschaf van de Memory Man en de Octave Multiplexer (die het trouwens helemaal niet doet!) eigenlijk al over mijn budget heen gegaan. De Memory Man kon ik voor 149 euro meekrijgen, dus dat is mijn budget voor een delay. En laat die DD6 nou precies 149 eero kosten.......


Maar goed, als Dirk_Hendrik me kan helpen doe ik 'm natuurlijk niet weg. Maar dat moet ik wel snel weten natuurlijk, anders kan ik een deal met Feedback sowieso al uitsluiten vrees ik.....


Moeilijk, moeilijk.....

Tristan
13 januari 2007, 22:33
Je moet inderdaad wel een beetje snel handelen, je kan natuurlijk niet verwachten dat je na twee a drie weken naar de Feedback terug kan gaan om het pedaal te ruilen...

De Boss DD5/DD6 is naar mijn idee een van de betere digitale delays in pedaalvorm en hij is ook nog redelijk betaalbaar...

Lucluc
14 januari 2007, 01:17
Ik heb bij Musik Produktiv een Memory Man aangeschaft (moet 'm nog binnen krijgen).

Waarom wil je hem dan terugbrengen naar Feedback???

vulvasonic
14 januari 2007, 12:40
Waarom wil je hem dan terugbrengen naar Feedback???

Omdat ik een week lang MP heb gebeld en niemand kon me daar helpen om me te vertellen hoe het financieel afgewikkeld moest worden. Toen heb ik Feedback maar gebeld en gezegd dat ik die Memory Man wilde hebben, mits ze daar 30 euro van af zouden halen. En dat hebben ze gedaan.

Uiteindelijk was ik 2 euro meer kwijt (inclusief de Octaver) ivm de rembourskosten. Dat vond ik het wel waard.

Maar goed, nu baal ik natuurlijk als een stekker. Een delay die niet doet wat ik wilde en een octaver die helemaal niks doet. En ik was zo blij dat ik EINDELIJK een keer iets kon aanschaffen.......... :sneaky:

Lucluc
14 januari 2007, 12:46
Er staat een deluxe te koop op marktplaats. Misschien wat voor je en dan die stereo weer verkopen (of terugbrengen naar feedback). Verlies je vast wel iets op, maar de deluxe is ook echt goed. Succes!

vulvasonic
14 januari 2007, 12:54
Er staat een deluxe te koop op marktplaats. Misschien wat voor je en dan die stereo weer verkopen (of terugbrengen naar feedback). Verlies je vast wel iets op, maar de deluxe is ook echt goed. Succes!

Ik heb het gezien. Maar dan moet ik eerst weten of ze bij Feedback mijn delay terug nemen (denk ik niet, zou stom zijn) en bovendien moet ik ervoor naar Utrecht en is er al 180 op geboden.....

In Nijmegen is er wel iemand die een ouwe analoge Ibanez Delay te koop aanbiedt. Misschien zou dat nog wel iets kunnen zijn........ (is in ieder geval handiger om even langs te gaan en te proberen). :)

Mitch
14 januari 2007, 13:00
Maak nou niet dezelfde fout vulv, die ADL is ook 300ms max.

vulvasonic
14 januari 2007, 15:02
Maak nou niet dezelfde fout vulv, die ADL is ook 300ms max.

Tsja, een ezel stoot zich geen TWEE maal aan dezelfde steen. En aangezien ik niet voor ezel door wil gaan......


Maarre..., is dat zo?
Nou, bedankt voor de tip, hoef ik daar in ieder geval ook niet heen.

Mitch
14 januari 2007, 15:36
Ja, serieus, het is gewoon een AD9 in andere behuizing en da's wederom 300ms...
Ik denk dat in jouw geval gewoon een digitale delay geen slechte optie is hoor. Maar dan wel één met een beetje tone controle en/of tap tempo.

Tristan
14 januari 2007, 15:42
Er zijn wel mods voor die Boss DD6 die het hoog een beetje in toom houden...

<Spam mode>
Ik heb ook nog een Akai Headrush E1 te koop staan, inclusief een goede Boss adapter, die mag voor onder de 150 euro weg...
Heeft een tonecontrol, tap tempo, een tape echo mode met verschillende heads waardoor je andere ritmische patronen kan instellen (bijvoorbeeld in achtsten of achtste punt) en je kan er ongeveer 30 seconden mee loopen en overdubben...

vulvasonic
14 januari 2007, 18:19
Nou ja, ik denk dat ik toch maar weer ga voor de DD6. Ik heb er altijd met veel plezier mee gespeeld en het kon precies wat ik wilde.
En nu maar hopen dat Feedback nog wilt ruilen.

Mitch
14 januari 2007, 19:13
De term blauwpurper is daar zeker nog niet bekend ?
Nou ja, je kan altijd dreigen met slechte publiciteit op het forum, dan piepen ze wel anders :seriousf:

vulvasonic
14 januari 2007, 20:30
De term blauwpurper is daar zeker nog niet bekend ?
Nou ja, je kan altijd dreigen met slechte publiciteit op het forum, dan piepen ze wel anders :seriousf:

Op hun site zie ik bij de leveringsvoorwaarden, als laatste artikel hetvolgende staan:

Artikel 23 Zichttermijn en uitsluitingen

1. In geval van een aankoop op afstand zal een zichttermijn van zeven werkdagen van kracht zijn, ingaande de dag na ontvangst door of namens de koper, tenzij anders overeengekomen is conform lid 3.
2. Tijdens de zichttermijn heeft de consument een herroepingrecht, waarbij hij de mogelijkheid heeft om zonder enige verplichting zijnerzijds, anders dan tegen vergoeding van de rechtstreekse kosten van ver- en retourzending, de ontvangen goederen te retourneren, dan wel te kennen te geven dat van de aangeboden diensten geen gebruik zal wordt gemaakt.
3. Beperkingen of uitsluitingen van de zichttermijn - op grond van de specifieke aard van de betreffende goederen of diensten - zullen duidelijk in het aanbod worden vermeld. Op voorhand uitgesloten van herroeping zijn opname- en computerapparatuur waarvan de seal verbroken is of is geweest, goederen die volgens specificaties van de consument zijn vervaardigd, bijvoorbeeld maatwerk, of die een duidelijk persoonlijk karakter hebben, cd’s en software waarvan het seal verbroken is of is geweest en indien er sprake is van diensten, waarvan de uitvoering, met instemming van de koper, is begonnen vóór de beëindiging van de termijn van zeven werkdagen.
4. De koper kan de zichttermijn uitsluitend daadwerkelijk inroepen op de wijze die door verkoper bij het aanbod en/of bij de aflevering is aangegeven.
5. Bij beroeping op het zichttermijn en reclamatie van het aankoopbedrag zullen gemaakte kosten, zoals kosten voor verzending e.d. voor rekening van de koper zijn. Ook het reizen van het goed van koper naar verkoper is voor rekening van de koper.

Volgens mij zit ik dan wel goed, mits ik morgen reageer.....
En inderdaad, blauwpurper kan een laatste redmiddel zijn. Maar laat ik daar maar niet van uit gaan. :)

Lucluc
14 januari 2007, 20:43
Wat is blauwpurper?

vulvasonic
14 januari 2007, 21:57
Wat is blauwpurper?

In off topic staat een topic met een verklarende woordenlijst voor veelgebruikte off topic termen. :D

Lucluc
14 januari 2007, 21:58
lamazittedan :angry:

vulvasonic
14 januari 2007, 22:34
lamazittedan :angry:

Eigenlijk is het een term die gebruikt wordt om aan te duiden dat je het met bepaalde dingetjes niet eens bent, waarbij de persoon in kwestie mag rekenen op een flinke trap in z'n kloten tot het blauw-purper ziet.

Een dreigement-achtig iets in zekere zin. :D

Je moet toch eens wat vaker op Off Topic komen hoor! :cooler:

Tristan
15 januari 2007, 04:36
Is dat het?
Ik dacht dat jullie eikel gewoon een misschien wat vreemde kleur had en dat jullie hem dan bij degene met wie jullie twist hadden in de reet gingen steken of zoiets...
Jullie waren toch de Anaalridders, Broederschap van de Tul (Tet en Lul), 6 voor allen en allen voor 6 enzo?

vulvasonic
15 januari 2007, 10:00
Is dat het?
Ik dacht dat jullie eikel gewoon een misschien wat vreemde kleur had en dat jullie hem dan bij degene met wie jullie twist hadden in de reet gingen steken of zoiets...
Jullie waren toch de Anaalridders, Broederschap van de Tul (Tet en Lul), 6 voor allen en allen voor 6 enzo?

Hoho, Skiets, Marc en ik zij grootmeesters in de leer van de TUL en hoofd is op dit moment onze enige leerling, omdat hij de uitverkorene is.
Skiets, ik en Marc zijn ook ridders in de orde van de Musketetten, maar dat heeft niets met de TUL te maken.

En blauwpurper heeft al helemaal niets te maken met TUL, noch Musketet.

Tristan
15 januari 2007, 15:18
Oh, het was ook niet echt serieus bedoelt ofzo, het was meer een geintje, maar toen ik net op het forum was dacht ik wel dat dat het zo'n beetje was...
Een stel volwassen kerels met homo erotische neigingen en een anale fixatie die ze aan de ene kant uiten, maar waar ze aan de andere kant niets van willen weten, vandaar hun stoere gelul over de tet enzo... :D
Het boeit me ook niet echt moet ik zeggen, ieder zijn meug...
Veel plezier met die DD6 in ieder geval, dat zijn prima dingen, dus dat moet wel lukken... :)

vulvasonic
15 januari 2007, 15:26
Veel plezier met die DD6 in ieder geval, dat zijn prima dingen, dus dat moet wel lukken... :)

Ik weet dat het prima dingen zijn. Ik heb sowieso eigenlijk vrijwel altijd alleen maar Boss pedalen gehad. Ze zetten gewoon een goede standaard neer. En ze zijn onverwoestbaar.

En Bowie is cool. Net als tetten cool zijn! :cooler:

Debaser
15 januari 2007, 15:32
Tetten !!

Ik hoor ook veel goede shit over die DD-6, zag eergister een kerel die er 2 gebruikte...

vulvasonic
15 januari 2007, 15:43
Tetten !!

Ik hoor ook veel goede shit over die DD-6, zag eergister een kerel die er 2 gebruikte...

Twee is altijd beter dan één natuurlijk. Net als met tetten eigenlijk. :cooler:

Tristan
15 januari 2007, 15:43
Zekers!
Combineer Tetten en DD6 en je begrijpt waarom die man er twee gebruikt... :D

Wat een maf, maar ook ontzettend leuk forum is dit toch eigenlijk, er zwerven een hoop idioten rond hier, mezelf incluis, iedereen is wel ergens helemaal gek van, of het nou Bowie, Tetten, TUL, Blauwpurper, een bepaalde sound of gewoon gear is of wat dan ook...
Dat Topic over de "oogst" van 2006 ook, echt te belachelijk voor woorden wat sommige mensen kopen enzo... :seriousf:

EDIT:
Vulv, je was me voor... :D

Dirk_Hendrik
15 januari 2007, 16:46
En ze zijn onverwoestbaar.



3 kapotte DD3's Kopen??

vulvasonic
16 januari 2007, 00:06
3 kapotte DD3's Kopen??

Bij wijze van spreken dan......... :o

vulvasonic
16 januari 2007, 12:41
Overigens, ondanks de soms wat negatieve ondertoon bij diverse gitaarnetlieden aangaande de hulpvaardigheid bij Feedback, moet ik toch echt even een compliment maken voor de manier waarop ze mij te woord hebben gestaan en hebben geholpen.

Ik krijg een nieuwe EHX Octave Multiplexer (al kan dat nog wel een tijd duren, maar goed, die zullen ze me gratis toesturen zodra het binnenkomt) en de delay kan ik gewoon inruilen voor iets anders. Maakt niet uit wat.

Ik vind dat een prettige service!

Tristan
16 januari 2007, 13:07
Ik moet zeggen dat ik er ook nooit echt problemen heb, zeker niet wat betreft omruilen en dat soort dingen...
Sommige van die gasten die daar werken zijn wel enorme dombo's, het kan weleens voorkomen dat ze van alles aan je gaan uitleggen terwijl je heel iets anders bedoelt of vraagt ofzo, of terwijl je allang weet wat je wil hebben of testen ofzo, dan kunnen ze soms ineens moeilijk gaan doen en dat is vervelend...
Het grootste dieptepunt bij de Feedback Rotterdam was toen ik naar de sleutel van "het hok" vroeg, dat is die cabine waar de duurdere gitaren in staan, ik had namelijk interesse in een aantal MXG Strats die daar stonden...
Wenkt die gast me zonder blikken of blozen naar een rek met alleen Squiers en zegt hij: "dit zijn hele goede gitaren voor beginners, probeer er maar een"...
Ik was wel behoorlijk pissig moet ik zeggen, ik was dan wel een aantal jaartjes jonger dan nu, maar was toch echt geen beginner wat betreft gitaarspelen en die gast had me nog niet eens horen spelen...
Hij dacht gewoon, oh, een jong gastje, nou dat zal wel een beginner zijn...
En dan nog, ook al zou iemand een beginner zijn, als iemand interesse heeft in een bepaalde gitaar dan zou hij die toch moeten kunnen proberen?
Maar goed, volledig off topic dit, voor de rest is Feedback best een okee winkel, je moet gewoon de juiste persoon treffen, dat is alles...

Don Olivier
16 januari 2007, 18:27
Feedback? Die hebben van die super mega arrogante telefonische verkopers.
Niet normaal. Bestelde ooit wat snaren voor me basgitaar...hadden ze geen zin in om het op te sturen....tsja dan ben je toch klaar hoor. Was een setje van 50 euro en ik zou zelf de verzendkosten betalen

Dirk_Hendrik
16 januari 2007, 18:41
Vaag!
Daar heb ik echt nog nooit problemen mee gehad.

Tristan
17 januari 2007, 00:15
Oh, grappig, ik bel bijna nooit muziekzaken, maar ik krijg altijd de vrouw aan de lijn, de enige die echt geen hol verstand van wat dan ook dat met muziekapparatuur te maken heeft...
Dat levert altijd hele vreemde gesprekken op waarbij het altijd hetzelfde eindigt: "ik zal even een ander gaan halen meneer" en dan stel ik nog een hele simpele vraag (of ze dit of dat ding hebben staan ofzo), erg grappig... :D