PDA

View Full Version : Met spoed muzikanten gezocht



Poppress
23 december 2002, 12:38
Boekingsburo/agency Poppress slaat een nieuwe weg in en stelt een nieuwe rockband samen. Zowel zanger als bassist zijn al gekozen. Ook hadden we al enkele gitaristen, maar deze voldeden niet echt aan het gewenste niveau. Dus kortom, we zijn nog dringend op zoek naar 1 of 2 gitaristen en een drummer, daar het hele proces door bovenstaande reden al veel te lang duurt en de rest staat te springen om te beginnen.

Dus kom je uit de buurt van Heerenveen (tenminste als je er niet te ver voor wilt reizen), leeftijd ongeveer 20 t/m 30, band/podiumervaring onbelangrijk, maar wel enig niveau, je bent gemotiveerd en wil zeker iedere week spelen, reageer dan!

De muziekstijl laat zich het beste omschrijven als stevige eigentijdse rock met oude invloeden en zo af en toe een commercieel randje.

janmarcel66
16 januari 2003, 11:35
Hallo,
Ik zou graag willen reageren op jullie oproep, gitarist gezocht voor een Rockband. Mijn naam is Jan Marcel de Jong. Ben een proffesioneel ingestelde gitarist die zich het prettigst voelt live op de buhne te knallen. Heb een eigen stijl, mijn voorbeelden zijn Michael Schenker en Randy Rhoads. Qua bands o.a.: Thin Lizzy, UFO, Ozzy Osbourne, Michael Schenker Group. Bezit jarenlange podiumervaring, van cafe tot feesttenten van 8000 man. Bezit tevens studio ervaring. Daarnaast is één van mijn sterkste punten m'n uitstraling! Ik zou graag wat meer info willen ontvangen wat precies het doel is. Natuurlijk ben ik ook bereid om vragen van jullie kant te beantwoorden. Ben te bereiken via email: vmjm@xs4all.nl
Hopend op 'n goed vervolg.

Met vriendelijke groet,

Jan Marcel

janmarcel66
16 januari 2003, 11:37
Hallo,
Ik zou graag willen reageren op jullie oproep, gitarist gezocht voor een Rockband. Mijn naam is Jan Marcel de Jong. Ben een proffesioneel ingestelde gitarist die zich het prettigst voelt live op de buhne te knallen. Heb een eigen stijl, mijn voorbeelden zijn Michael Schenker en Randy Rhoads. Qua bands o.a.: Thin Lizzy, UFO, Ozzy Osbourne, Michael Schenker Group. Bezit jarenlange podiumervaring, van cafe tot feesttenten van 8000 man. Bezit tevens studio ervaring. Daarnaast is één van mijn sterkste punten m'n uitstraling! Ik zou graag wat meer info willen ontvangen wat precies het doel is. Natuurlijk ben ik ook bereid om vragen van jullie kant te beantwoorden. Ben te bereiken via email: vmjm@xs4all.nl
Hopend op 'n goed vervolg.

Met vriendelijke groet,

Jan Marcel

Tim B
16 januari 2003, 16:58
t wil nie echt lukken ofwel?

SiNiSTRaL
25 januari 2003, 13:03
vind je het gek...soort 2e di-rect...IK SPUUG OP DIE ZOOI :lol:

Poppress
26 januari 2003, 11:35
Op 2003-01-25 13:03, schreef SiNiSTRaL:
vind je het gek...soort 2e di-rect...IK SPUUG OP DIE ZOOI :lol:


Als je deze topic even wat vaker had bezocht de afgelopen tijd, had je kunnen zien dat er eerst veel meer reakties op zijn gekomen, maar dat er laatst een error in deze topic is geslopen en dat alle reakties daardoor zijn verwijderd door de mod. Verder heb ik door alle di-rect en kane associaties er een verdere toelichting op gegeven, waarin ik onze werkwijze heb weergegeven en dat het dus zeer zeker niet de bedoeling is om een commercieel fuckbandje als bovengenoemde bands neer te zetten.

Maar sommige mensen zijn blijkbaar erg kortzichtig, waarschijnlijk door jaloezie, grote bek en gebrek aan talent, in de weet dat je nooit ver zult schoppen.

Tim B
30 januari 2003, 15:29
voor een professioneel boekingsbureau/agency laat je je wel erg makkelijk op de kast jagen, beetje triest trouwens die laatste zin, sugestie: pak een gitaar en doe et zelf

Guinness
30 januari 2003, 16:59
Ik wil wel een Gibson/Marshall endorsement.

Poppress
4 februari 2003, 20:39
Op 2003-01-30 15:29, schreef Tim B:
voor een professioneel boekingsbureau/agency laat je je wel erg makkelijk op de kast jagen, beetje triest trouwens die laatste zin, sugestie: pak een gitaar en doe et zelf


Ik weet niet hoe lang jij al gitaar speelt, maar ik ben 34 jaar geleden geboren, waarvan ik er nu zo'n 28 jaar gitaar speel. Dus dat gitaar spelen lukt me wel, maar ik zoek dan dus ook geen band om zelf in te spelen. Over triest gesproken, sommige reakties die op deze topic zijn binnengekomen zijn pas triest. En ja, ik laat me snel op de kast jagen, als dat je niet bevalt kan je een schop krijgen. (gein)