PDA

View Full Version : GFS bestellingen voor GNnetters zonder creditcard



Chris Winsemius
30 december 2006, 00:08
Hoi allemaal

Ik had al 'n PBtje van iemand van GN gekregen om wat voor hem mee te bestellen met mijn komende bestelling bij guitarfetish.com

Vandaag sprak ik nog met Franc Vernet die in het verleden ook voor meerdere mensen daar had besteld dus hier mijn idee:

Iedereen die wat van GFS wil bestellen maar geen creditcard heeft kan mij tot 10 januari 2007 contacten, in de 2e helft van januari bestel ik daar onderdelen. Ik maak 'n schatting v/d kosten in euro's vooraf (rekening houdend met 2.7% importbelasting en 19% btw, over onderdelen en verzendkosten). Daarnaast zitten er nog Nederlandse handlingkosten en verzendkosten aan vast. Bij meer dan 5 "meelifters" zet ik dat op 10 euro pp (om m'n boekhouder niet vloekend aan de telefoon te krijgen :D ) EN om de verzendkosten hier naar jullie toe mogelijk te maken.

Contact mij op info@cmwwamps.com met directe links naar de onderdelen die jullie nodig hebben.

Alvast 'n hele fijne jaarwisseling

morris
30 december 2006, 00:53
wat een fantastische site! Ik kwijl al van al dat "pimp your axe" materiaal.
Ik heb toevallig een aantal dingen nodig en kan helaas niet wachten tot eind januari, maar ik vind op hun site geen shipping info. Is dat een beetje redelijk? Ik zie uberhaupt geen info over international shipping?

Morris

Squier4ever
30 december 2006, 01:15
hun shipping is zeer redelijk....
had voor 150$ in totaal... (dus incl. verzenden)
4 elementen en 2 rewiringkits in huis....

Chris Winsemius
30 december 2006, 01:16
wat een fantastische site! Ik kwijl al van al dat "pimp your axe" materiaal.
Ik heb toevallig een aantal dingen nodig en kan helaas niet wachten tot eind januari, maar ik vind op hun site geen shipping info. Is dat een beetje redelijk? Ik zie uberhaupt geen info over international shipping?

Morris

Hoi Morris

2e helft jan. heeft te maken met het feit dat 'n aantal onderdelen daar nu "out of stock zijn" en in jan. weer beschikbaar zijn.

Ik weet niet welke vervoerder ze gebruiken (ik kan eventueel mijn account bij UPS gebruiken om het door op te laten halen) maar hoe meer gewicht hoe goedkoper per kilo :)

G.G.
30 december 2006, 11:31
Ik heb het eerder ook al eens genoemd.

Bij GFS (blijkt uit mijn eigen ervaring) is het helemaal niet altijd handig om gezamelijk te bestellen.

Probeer het maar eens op hun site bij je winkelwagentje door steeds spullen toe te voegen en te kijken wat de verzendkosten doen.

Neem bijvoorbeeld steeds dezelfde pre-wired slagplaat en voeg er steeds eentje extra in je winkelwagentje. Je zal zien dat het soms handiger is om twee bestellingen te maken (bijv. 1 bestelling van 4 slagplaten en 1 bestelling van 1 slagplaat ipv alle 5 in 1 bestelling).

Klinkt allemaal heel wazig, maar je moet het maar uitproberen.

Bijkomend voordeel van kleine pakketjes: GFS zet er "repaired" goods op, en de douane doet er dan niets mee (qua kosten)

Geen creditcard: Had ik ook niet, heb een gratis Paypal account aangemaakt en dat werkt supersimpel. Heb een handleiding hier in "Electrische" gitaren gezet hoe GFS en Paypal samen gaat.

Mijn advies dus: Niets samen bestellen, dat scheelt vaak toch in verzendkosten, scheelt kosten bij de douane (vaak glippen die kleiine pakketjes erdoorheen, heb dat al 3 keer meegemaakt) en iedereen heeft zijn product gelijk thuis (binnen NL geen extra verzendingen).

bass blom
30 december 2006, 11:43
(om m'n boekhouder niet vloekend aan de telefoon te krijgen )
ik heb altijd vreselijk veel lol met mn boekhoudert aan de foon.
gister nog, ik liep door het huis, pratend en zag ineens jagers in mijn tuin op zoek naar konijnen.
dus ik jaag ze eruit.. ze dachten dat het gemeenteterrein was..
zegt mijn boekhouder, je moet hun telefoonnummer vragen, voor als je weer eens een wildplasser in de tuin hebt :D

Vonk
30 december 2006, 12:11
Wat GG zegt: aparte bestellingen zijn handiger. En een paypallaccount maken is ook de moeite niet. Je moet, als je het verder nooit gebruikt, gewoon m.b.v. de wisselkoers bepalen hoeveel euro je erop stort zodat je met de omgewisselde dollars GFS kan betalen. Zo hou je zo min mogelijk geld op je Paypallaccount.

En ik heb ook 2 hb's gekocht: ik kreeg een net groot genoeg doosje met erop "repairparts". Ik heb dan ook niets extra's hoeven betalen. Fijne tent wat dat betreft.

almarvk
30 december 2006, 13:02
Goede actie van je Chris!

Ik heb een tijdje geleden mee gedaan met de actie van Franc, maar heb nu jammergenoeg even nix nodig...

d'oh
30 december 2006, 13:38
Ha Chris, mooi geregeld zo, ik had je al een mailtje gestuurd met de links
Had je hem al ontvangen?

Chris Winsemius
30 december 2006, 13:45
Ha Chris, mooi geregeld zo, ik had je al een mailtje gestuurd met de links
Had je hem al ontvangen?

Yep, ontvangen. Moet nog tig mailtjes beantwoorden (teringdruk hier) maar ik mail je later even terug.

@all:

't Is natuurlijk "wat" werk (en die 10 euro bevat ook 6.20 verzendkosten in NL) maar ik wil dit aanbieden omdat d'oh wat vroeg en ik later van Franc over zijn "actie" hoorde.

Ik wil gewoon wat mensen zonder paypal of creditcard helpen mochten ze bij GFS spullen willen bestellen.

d'oh
30 december 2006, 14:36
Yep, ontvangen. Moet nog tig mailtjes beantwoorden (teringdruk hier) maar ik mail je later even terug.

@all:

't Is natuurlijk "wat" werk (en die 10 euro bevat ook 6.20 verzendkosten in NL) maar ik wil dit aanbieden omdat d'oh wat vroeg en ik later van Franc over zijn "actie" hoorde.

Ik wil gewoon wat mensen zonder paypal of creditcard helpen mochten ze bij GFS spullen willen bestellen.

Neem je tijd zou ik zeggen, ik ben een geduldig man en heb vakantie, wat wil je nog meer!

up-guitarman
30 december 2006, 16:50
Ik wil gewoon wat mensen zonder paypal of creditcard helpen mochten ze bij GFS spullen willen bestellen.

Leuke 'actie'

Is het mogelijk ook enkele dingen voor mij te bestellen? Ik heb ook geen visa e.d.
Dat moet dan wel in La Belgique geraken... (ben van Antwerpen)

Khoor het wel,
UP-G

Chris Winsemius
30 december 2006, 16:54
Leuke 'actie'

Is het mogelijk ook enkele dingen voor mij te bestellen? Ik heb ook geen visa e.d.
Dat moet dan wel in La Belgique geraken... (ben van Antwerpen)

Khoor het wel,
UP-G

Is goed. Email me op info@cmwamps.com met directe links naar de parts die jij wilt hebben. Geef ook direct je adres/etc., later mail ik je terug over hoe en wat.

mvg/fijne jaarwisseling!

up-guitarman
30 december 2006, 17:03
Is goed. Email me op info@cmwamps.com met directe links naar de parts die jij wilt hebben. Geef ook direct je adres/etc., later mail ik je terug over hoe en wat.

mvg/fijne jaarwisseling!

Kheb nog ff tijd he ;-) Nog eens rustig bekijken...
Zal al zeker een strat setje en zo'n P90 in HB-formaat worden. Ik laat het nog weten !!!

Groeten en nog goed feesten,
Erik

Chris Winsemius
30 december 2006, 19:06
Kheb nog ff tijd he ;-) Nog eens rustig bekijken...
Zal al zeker een strat setje en zo'n P90 in HB-formaat worden. Ik laat het nog weten !!!

Groeten en nog goed feesten,
Erik

Hoi Erik

Doe rustig aan, inschrijvingen tot 10 januari :)

'n Hele fijne jaarwisseling!

strattie
2 januari 2007, 18:38
Hoi Erik

Doe rustig aan, inschrijvingen tot 10 januari :)

'n Hele fijne jaarwisseling!

Hoi Chris,

Ik heb je gemailed! al ontvangen? Wil je dat ik mijn adresgegevens ook al vast mail?

up-guitarman
8 januari 2007, 16:48
Is goed. Email me op info@cmwamps.com met directe links naar de parts die jij wilt hebben. Geef ook direct je adres/etc., later mail ik je terug over hoe en wat.

mvg/fijne jaarwisseling!

Kheb je een mailtje gestuurd ivm verzendkosten etc.
Zo gauw ik iets van je hoor geef ik mijn bestelling door !!!

Groet,
Erik

Wimvdb
8 januari 2007, 17:23
ik heb ook wel interesse maar woon ook in belgie. Moet ik dan eerst geld overschrijven naar jou?

strat 91
8 januari 2007, 18:07
hmm ik heb zeker intresse. komt prescies op het goede moment. ben bijna jarig dus dit wordt mijn cadeautje.

ik stuur je er wel een mailtje over.

gegroet strat 91

Wimvdb
8 januari 2007, 19:01
maakt het wat uit of ze al dan niet in stock zijn? Ik heb beslist wat ik wil. Maar 2 tot 3 weken delivery tijd...


Wanneer mag ik mijn links doorspelen?

Chris Winsemius
8 januari 2007, 20:59
Hoi allemaal

(net lag internet hier plat maar gelukkig kan ik nu weer GNnetten :) )

Ik moet nog 'n aantal emails checken en beantwoorden en ik moet ook kijken wanneer mijn wensenlijst geheel leverbaar is (zou 'n tijdje terug 'n maand of zo duren)

@Wim:
Ik weet niet hoe ze backorders afhandelen (niet in rekening brengen of wel en dan later versturen). Als anderen het niet erg vinden:

Ik kan de "deadline" ook op eind jan. zetten en dan in de 1e week van febr. bestellen. Er had al 1 GNnetter geld gestort.

Uw input gaarne :)

up-guitarman
9 januari 2007, 11:54
Mja, ik zou gewoon zoals gezegd half januari bestellen. Op de meeste onderdelen staat sowiso al 'shipping within 2-3 weeks'...

Bedankt voor de mail. VISA-gedoe bij ons gaat niet door dus ik ga hier nog meedoen, en Wim zal hier ook wel terug op de boot stappen denk ik.

Verzendkosten naar België zullen rond de 5€ a 10€ liggen zei je al. Hoeveel wordt het ongeveer in totaal? Extra kosten bedoel ik dan uiteraard...

Edit: Voor mij wordt het sowiso al een stratsetje en 1 humbucker sized pickup (twijfel vooral tss dream180 en hot nashville) + indien mogelijk een setje stratzadeltjes...

Chris Winsemius
9 januari 2007, 12:09
Naar aanleiding v/e ander topic:

ik laat GFS er "repair parts" opzetten (want we hebben allemaal iets te fixen)

Het is van te voren moeilijk te zeggen wat het exact kost (uit ervaring met vele bestellingen in de states).

Ik doe het zo wat dit betreft:
Vooraf maak je 'n bedrag over naar mij.
Als de bestelling binnen is reken ik de excte verzendkosten van jouw onderdelen uit en de verzendkosten van mij naar jou toe. Dit wordt verrekend met je reeds betaalde bedrag. Als je teveel had betaald krijg je het verschil terug, bij te weinig moet er nog ietsje gestort worden.

Later.


Ps/nb/!!!

Geef in je email duidelijk je nickname en echte naam door en je adres.
Voor de parts moeten er links bij staan, beginnend met http://store.guitarfetish.com/
Het totale bedrag in dollars zet je direct (dus 1:1) om in euro en die moeten vooraf aan mij betaald worden. Aan het eind v/d rit betaalt iedereen precies zijn onderdelen, zijn gedeelte v/d shipping en het verzenden naar hem.

(@strat 91: jouw links begonnen anders, kun je me de links beginnend met http://store.guitarfetish.com/ mailen? )

Wimvdb
9 januari 2007, 14:04
ik trek mij terug.

Hoewel ik wel degelijk respect heb dat je dat allemaal wil regelen heb ik bij tonefactroy een duesenberg P90 setje besteld voor 100 € ( bij rockinger 100p/s)

up-guitarman
9 januari 2007, 16:43
Ik heb je mijn bestelling doorgemaild !!!

Groet,
Erik

strat 91
9 januari 2007, 17:22
o ok ik zal het meteen ff in orde maken chris.

sorry voor het ongemak:)

Chris Winsemius
9 januari 2007, 17:28
Ok!

Voor anderen: lees dit topic goed door en email mij als je wat mee wilt laten komen. Ik probeer te regelen dat dit onder "repair parts" valt en je betaald alléén de daadwerkelijke kosten. Betaling vooraf en alle verschillen worden na binnenkomst/etc. met iedereen verrekend.

Deadline verschuif ik even naar zondag as.

zjanke
9 januari 2007, 17:50
@ allemaal, ik hoop dat de bestelling er niet wordt uitgevist bij de douane, ik gun iedereen zijn goedkope spullen, maar repair parts is geen garantie dat het er zo doorkomt. Zeker niet als jullie voor een paar honderd dollar gaan bestellen.

Als dat zo zou werken dan werden er alleen maar repair parts verstuurd :satisfie:

Noctiis
9 januari 2007, 18:12
Goede actie, leuk initiatief! Mijn complimenten. Misschien mail ik ook wel als het nog mag!
Ik heb een vraagje over dit element: http://store.guitarfetish.com/lilkicrhurap.html

Er wordt vermeld dat je 3 varianten kan kiezen, zou voor stevige distortion de HOT 15K de beste keuze zijn? Of zou de middelste (Modern) al stevig genoeg zijn? Moet hiervoor ook een andere volumepotmeter worden geinstalleerd (ik ken alleen 250 en 500)?

Alvast bedankt!!

LostHighway
9 januari 2007, 18:17
Als dat zo zou werken dan werden er alleen maar repair parts verstuurd :satisfie:
Het verschil met GFS is natuurlijk wel dat deze daadwerkelijk enkel 'parts' versturen en bv een complete gitaar dan weer misschien toch net wat opvallender is..

Chris Winsemius
9 januari 2007, 18:33
@ allemaal, ik hoop dat de bestelling er niet wordt uitgevist bij de douane, ik gun iedereen zijn goedkope spullen, maar repair parts is geen garantie dat het er zo doorkomt. Zeker niet als jullie voor een paar honderd dollar gaan bestellen.

Als dat zo zou werken dan werden er alleen maar repair parts verstuurd :satisfie:

Goed punt. Ik koop zelf voornamelijk in dus ben ik import- en belasting-plichtig maar gezien m'n gitaarcollectie kan ik behoorlijk wat repareren :)

We zullen zien, uiteindelijk (na binnenkomst onderdelen en eventuele douane-bewerking) splitsen we de vervoers/import-kosten.

Chris Winsemius
9 januari 2007, 18:36
Goede actie, leuk initiatief! Mijn complimenten. Misschien mail ik ook wel als het nog mag!
Ik heb een vraagje over dit element: http://store.guitarfetish.com/lilkicrhurap.html

Er wordt vermeld dat je 3 varianten kan kiezen, zou voor stevige distortion de HOT 15K de beste keuze zijn? Of zou de middelste (Modern) al stevig genoeg zijn? Moet hiervoor ook een andere volumepotmeter worden geinstalleerd (ik ken alleen 250 en 500)?

Alvast bedankt!!

Mijn inziens: 500k als pot, qua sounds kan ik niets zeggen, 't is ook mijn 1e bestelling.

Mijn "gut-feeling" zegt dat je het niet moet vergelijken met duurdere elementen maar gezien de ervaringen van diverse GNnetters krijg je gewoon veel "bang for the buck".

Emailen kan t/m zondag/maandag as. Daarna ga ik alles verwerken en bestellen.

strat 91
9 januari 2007, 18:37
heej chris

nog ff ene vraagje

Het totale bedrag in dollars zet je direct (dus 1:1) om in euro en die moeten vooraf aan mij betaald worden

bedoel je hiermee dat ik mijn $103.44 als 103.44 euro moet rekenen of moet ik dat omzetten met zo'n dollar valuta shizzle ding?

sorry voor al die vragen maar ik ben soms een beetje noob hahaha.

gegroet strat 91

LostHighway
9 januari 2007, 18:40
1 op 1 betekent dus dat je gewoon 103.44EUR overmaakt..

strat 91
9 januari 2007, 18:40
behartelijk bedankt :D

Chris Winsemius
9 januari 2007, 18:41
heej chris

nog ff ene vraagje

Het totale bedrag in dollars zet je direct (dus 1:1) om in euro en die moeten vooraf aan mij betaald worden

bedoel je hiermee dat ik mijn $103.44 als 103.44 euro moet rekenen of moet ik dat omzetten met zo'n dollar valuta shizzle ding?

sorry voor al die vragen maar ik ben soms een beetje noob hahaha.

gegroet strat 91

Yep.
Het heeft vooral te maken met de verzendkosten tussen de states en mij.
Ik bereken na binnenkomst (en eventuele douane-kosten) alles uit, als je teveel hebt betaald krijg je het verschil terug en als je te weinig hebt betaald... mot je gewoon nog wat dokken :)

Ik importeer behoorlijk wat onderdelen uit de states ivm versterker-bouw/modificatie en de "1 op 1 regel" is 'n goed gemiddelde.

mvg/fijne avond!

strat 91
9 januari 2007, 18:44
ok dan

ik heb nu mijn verbeterde versie verstuurd.
hopelijk komt hij goed aan deze keer.

groetjes van strat 91

strat 91
9 januari 2007, 19:06
hmm er gaat iest bets wel mis met mijn mail
Kan ik je het anders ook in een prive bericht sturen want het lukt echt niet met mijn normalen mail meer.

gegroet strat 91

Chris Winsemius
9 januari 2007, 19:22
hmm er gaat iest bets wel mis met mijn mail
Kan ik je het anders ook in een prive bericht sturen want het lukt echt niet met mijn normalen mail meer.

gegroet strat 91

Is goed, vermeld ook even je echte naam.

Chris Winsemius
12 januari 2007, 15:15
Hoi allemaal

Ik ga dit weekend alle bestellingen doorvoeren ('t is 'n hele waslijst :) ).

Aarzel absoluut niet te mailen/bellen indien nodig.

Fijn weekend later!

d'oh
12 januari 2007, 17:48
Top chris, ik zal je mijn adresgegevens ook nog even mailen!

groet Roel

up-guitarman
12 januari 2007, 19:05
Ik ga dit weekend alle bestellingen doorvoeren ('t is 'n hele waslijst :) ).


Allright, super !!!
Khoop da ze'r snel zijn, da'k mijn squierke eindelijk eens tegoei kan gebruiken ...

strat 91
12 januari 2007, 19:08
wel te hopen dat we de foto's te zien krijgen van de modificaties. dat zou ik wel vet vinden.

gegroet strat 91

up-guitarman
12 januari 2007, 19:20
wel te hopen dat we de foto's te zien krijgen van de modificaties. dat zou ik wel vet vinden.

gegroet strat 91

Ik post em absoluut in het squier topic !!!

Je kan trouwens al enkele foto's vinden:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=71748&highlight=fretless+squier

Ik had em toen fretloos gemaakt als experiment omdat de hals toch al verneukt was. Probleem is dat ie zo scheef als wat staat en dat er dus sowiso niet op te spelen valt. Jammer, mss toch nog ooit eens een gitaartje fretless maken, mijn yamaha of zo, die heeft nog een rechte hals, dus die is mss wel geschikt hiervoor ...

Nu komt er een andere (wel gefrette) squier hals op, pickupscovers worden vervangen door zwarte, betere zadeltjes erop en de trem is vastgezet. En ja, die GFS pickups erin dan he ...

strat 91
12 januari 2007, 19:25
o dat is die :) ja die heb ik al helemaal bekeken. ik vind die finish mooi en het model is ook best wel zeer bruut.

zodra ik de parts heb maak ik er ook wel een topic over.

gegroet strat 91

Chris Winsemius
14 januari 2007, 13:41
Hoi allemaal

Ik kreeg net nog 'n bestelling binnen en wil eigenlijk uiterlijk dinsdag as. alles verwerkt hebben (moet morgen ook nog weg) dus....

Verzoeken uiterlijk tot vanavond 21 uur.

Fijn weekend allemaal.

Chris Winsemius
16 januari 2007, 14:00
Kun je even aangeven of je de brug of hals versie v/d Gretsch-achtige PU nodig hebt, daarna kan ik de bestelling doen...

up-guitarman
16 januari 2007, 16:26
... owkelidowkeli ...

Chris Winsemius
16 januari 2007, 16:46
:)

De bestelling is vanmiddag gedaan, toevallig ook dezelfde Strat-pu-set als Strattie besteld. Ben zeer benieuwd, normaal gebruik ik meestal SDs of Lollars maar deze set is voor 'n goedkope Strat...

Zodra het binnen is wordt alles berekend (effektieve verzendkosten pp en eventuele btw en belasting) en krijgen jullie bericht.

mVg!!!

up-guitarman
16 januari 2007, 16:50
Nu hopen dat alles vlotjes gaat.

!!! Fingers crossed !!!

strattie
16 januari 2007, 21:39
:)

De bestelling is vanmiddag gedaan, toevallig ook dezelfde Strat-pu-set als Strattie besteld. Ben zeer benieuwd, normaal gebruik ik meestal SDs of Lollars maar deze set is voor 'n goedkope Strat...

Zodra het binnen is wordt alles berekend (effektieve verzendkosten pp en eventuele btw en belasting) en krijgen jullie bericht.

mVg!!!

Nice Nice!

Waaom heb jij voor deze elementenset gekozen eigenlijk?
Enig idee wanneer de spullen ong binnen zijn?

Chris Winsemius
17 januari 2007, 08:10
Order Status: Will ship within 24 hours. Tracking: Order Date: 01/16/2007

En geen minuut later hoop ik :)


Nice Nice!

Waaom heb jij voor deze elementenset gekozen eigenlijk?
Enig idee wanneer de spullen ong binnen zijn?

Wegens de prijs en deze Strat heeft iets mid-60s achtigs qua uiterlijk (kop vooral, heb ook 'n logo liggen zoals uit die tijd, de slagplaat en rest v/d elektronica is praktisch gereed), de omschrijvong op GFS-site sprak me wel aan en het is ook nog voor iedere positie gecalibreerd (dichter bij de brug > meer output). Normaal zou ik al snel 4x zoveel uitgeven aan 'n set PUs maar deze Strat heeft me minder dan 80 euro gekost dus als zo'n GFS-set ok is....

Ik vermoed dat de spullen binnen 'n dag of 10 max. hier zijn.

Noctiis
17 januari 2007, 18:05
ik had mn element + potmeter vorige week donderdagavond besteld, kreeg het pakje dinsdagochtend binnen. lekker snel dus :)

Chris Winsemius
17 januari 2007, 18:08
ik had mn element + potmeter vorige week donderdagavond besteld, kreeg het pakje dinsdagochtend binnen. lekker snel dus :)

Ok!
Welke manier van verzenden had jij gebruikt? (Ik had de goedkoopste optie gekozen.)

Noctiis
17 januari 2007, 21:00
Ok!
Welke manier van verzenden had jij gebruikt? (Ik had de goedkoopste optie gekozen.)

Ik ook, die EXPORT- Air Letter Post. Die moet je gewoon kiezen, als het totaalgewicht van de bestelling boven een bepaald gewicht komt kiest het bestelsysteem echter automatisch voor die duurdere (EMS Global Express). Maar dat gebeurd dus automatisch voordat je een betaling doet, dus geen zorgen over plotseling oplopende verzendkosten :)
Verzonden als repair parts met een veel lagere waarde, uiteraard ;)

prs
17 januari 2007, 22:08
Heeft iemand van jullie een idee wanneer die sold out-more soon items weer op voorraad zijn. Ik had er met jay contact over een week of 3 geleden en toen zei ie midden januari.
Heeft iemand daar nog een update over toevallig?

Chris Winsemius
17 januari 2007, 22:11
Ik ook, die EXPORT- Air Letter Post. Die moet je gewoon kiezen, als het totaalgewicht van de bestelling boven een bepaald gewicht komt kiest het bestelsysteem echter automatisch voor die duurdere (EMS Global Express). Maar dat gebeurd dus automatisch voordat je een betaling doet, dus geen zorgen over plotseling oplopende verzendkosten :)
Verzonden als repair parts met een veel lagere waarde, uiteraard ;)

Bij deze bestelling was het juist andersom qua kosten.....

Chris Winsemius
17 januari 2007, 22:16
Heeft iemand van jullie een idee wanneer die sold out-more soon items weer op voorraad zijn. Ik had er met jay contact over een week of 3 geleden en toen zei ie midden januari.
Heeft iemand daar nog een update over toevallig?

Geen idee..., de green-mint Strat-slagplaat die ik voor 'n andere klus wou hebben had nog steeds dezelfde "status" na ruim 'n maand.....

(NB!!! alle door mede GNnetters bestelde onderdelen zouden direct leverbaar zijn)

up-guitarman
18 januari 2007, 01:43
(NB!!! alle door mede GNnetters bestelde onderdelen zouden direct leverbaar zijn)

Mja, tis te hopen. Want bij een aantal zaken stond toch 2 a 3 weken dacht ik ???
Is het trouwens verzonden als 'repair parts'?

Chris Winsemius
18 januari 2007, 12:25
Informatie is 'n beetje vaag maar volgens mij is het opgestuurd.


Mja, tis te hopen. Want bij een aantal zaken stond toch 2 a 3 weken dacht ik ???
Is het trouwens verzonden als 'repair parts'?

Ik heb "repair parts" aangegeven op de bestellijst, hopen dat dat werkt...

Chris Winsemius
22 januari 2007, 13:02
Status: Arrived Abroad

Your item arrived in NETHERLANDS at 6:34 PM on January 19, 2007. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.

De tort. strat-slagplaat en de zwarte speed-knobs worden nog opgestuurd, ik zoek later even uit (stapel papieren :) ) wie dat had besteld.

Misschien vandaag of morgen hier binnen, ik zorg er even voor dat er altijd iemand hier (fysiek, ha ha) aanwezig is.

Agent_Smith
22 januari 2007, 13:04
Zwarte speed-knobs waren voor mij.

Chris Winsemius
22 januari 2007, 13:08
(Ik heb hier alles op lijsten staan dus geen zorgen :) )

We moeten even kijken wat voor jou het beste is qua versturen; alles in 1 x als alles binnen is (goedkoper) of eerst de andere spullen naar jou sturen.

mVg!

up-guitarman
22 januari 2007, 13:15
Allright das goei nieuws !!!

strat 91
22 januari 2007, 13:21
en de tortoise slagplaat heb ik , roald bestelt hahaha

strattie
22 januari 2007, 18:41
Status: Arrived Abroad

Your item arrived in NETHERLANDS at 6:34 PM on January 19, 2007. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.

De tort. strat-slagplaat en de zwarte speed-knobs worden nog opgestuurd, ik zoek later even uit (stapel papieren :) ) wie dat had besteld.

Misschien vandaag of morgen hier binnen, ik zorg er even voor dat er altijd iemand hier (fysiek, ha ha) aanwezig is.

Dat is goed nieuws! heb je ze al binnen dan? oooh ik kan niet wachten :satisfie:

Chris Winsemius
22 januari 2007, 19:32
Vandaag nog niet, vanavond in de usa 'n update (website/tracking aldaar), ik vermoed +/- morgen hier.

('t Zal nu ergens tussen douane/nederlandse vervoerder zitten)

Dan wegen, rekenen, iedereen contacten en versturen!!!

up-guitarman
23 januari 2007, 15:31
Allright, vandaag een halsje aangekregen. Een Squier Telecaster hals (uit de standard serie). Kan niet wachten tot de pickups er zijn om de gitaar verder af te werken !!!

Khoop dat het een fat gitaartje wordt !!! Ik kan de hals echter nog niet testen omdat ik ook zadels heb besteld bij GFS en die zijn er dus ook nog niet, dus kan de gitaar voorlopig niet besnaren.
Nog even geduld uitoefenen dus... :(

Chris Winsemius
24 januari 2007, 10:33
Hoi allemaal

Vannacht ff GFS gemaild; levering waarschijnlijk in de loop van deze week.

Chris Winsemius
24 januari 2007, 16:21
Spullen zijn net afgeleverd... moest helaas wel invoer/etc. betalen.

Ik ga zo even wegen en rekenen, ik email jullie later.

strattie
24 januari 2007, 17:10
mooi dat ze er zijn! jammer dat er over betaald moest worden. is de opgegeven waarde wel lager dan de echte waarde?

up-guitarman
24 januari 2007, 18:37
Mja, idd jammer. Maar ergens wel te verwachten door het grote pakket ...

Anyways, goed dat ze er zijn !!!
Mss kan ik ze tegen 3 februari al installeren voor een gig... (als ze op tijd in la belgica geraken)

Chris Winsemius
24 januari 2007, 19:09
Ik doe m'n best, even werkbank opruimen, eten en dan iedereen mailen.

Heb net zitten wegen en rekenen: de "extra" kosten vallen erg mee, gelukkig.

btw heb ik voor ieder naar waarde onderdelen + shipping verrekend.
shipping/persoon: daadwerkelijk gewicht van zijn onderdelen
de "handlingkosten" v/d nederlandse vervoerder heb ik door het aantal bestellers gedeeld.

Trek....

up-guitarman
24 januari 2007, 21:50
allright, we wachten in zeer grote spanning ;)
Thanx voor alle moeite alvast !!!

strattie
24 januari 2007, 21:53
Ok spannend! denk je dat ik ze voor 30 januari al binnen heb?

Chris Winsemius
24 januari 2007, 22:19
@strattie: ja!
(ik moet ff wachten op regen ivm 'n aantal te relicen onderdelen in de tuin maar ik ben zeer benieuwd naar de Strat-pu-sets die jij en ik hadden besteld)

Ben behoorlijk moe (en d'r staan ook nog tig versterkers). Ff avondbakje koffie, rekenen, emailen en doosjes uitzoeken voor jullie spullen.

't Ziet er in ieder geval allemaal zeer ok uit, netjes verpakt en duidelijke omschrijvingen bij de PUs.

Ik was helemaal vergeten Strat 91 al eerder te emailen maar zijn spullen zijn ook bijna allemaal binnen.

Ff grof ingeschat: ik vermoed dat er per persoon nog +/- 10 euro bij komt.
Tenzij het veilig/stevig in 'n brief past verstuur ik alles in doosjes om te zorgen dat het ook heel bij jullie aankomt.

Later!

strattie
24 januari 2007, 23:16
@strattie: ja!
(ik moet ff wachten op regen ivm 'n aantal te relicen onderdelen in de tuin maar ik ben zeer benieuwd naar de Strat-pu-sets die jij en ik hadden besteld)

Ben behoorlijk moe (en d'r staan ook nog tig versterkers). Ff avondbakje koffie, rekenen, emailen en doosjes uitzoeken voor jullie spullen.

't Ziet er in ieder geval allemaal zeer ok uit, netjes verpakt en duidelijke omschrijvingen bij de PUs.

Ik was helemaal vergeten Strat 91 al eerder te emailen maar zijn spullen zijn ook bijna allemaal binnen.

Ff grof ingeschat: ik vermoed dat er per persoon nog +/- 10 euro bij komt.
Tenzij het veilig/stevig in 'n brief past verstuur ik alles in doosjes om te zorgen dat het ook heel bij jullie aankomt.

Later!

Mooi mooi! Ik ben héél erg benieuwd idd, ik had ze besteld omdat ik de klank van Suhr v60 elementen erg mooi vind, maar de prijs minder... En volgens de man van GFS komt dit qua klank in de buurt... dus we zullen zien! 31ste optreden dus meteen testen die hap ;)

Chris Winsemius
24 januari 2007, 23:36
Mooi mooi! Ik ben héél erg benieuwd idd, ik had ze besteld omdat ik de klank van Suhr v60 elementen erg mooi vind, maar de prijs minder... En volgens de man van GFS komt dit qua klank in de buurt... dus we zullen zien! 31ste optreden dus meteen testen die hap ;)

Ok, ik had ze juist uitgekozen om dat ze op 'n '67 Strat gebasseerd zijn maar we zullen zien :)
Ik heb ze net in 'n slagplaat gemonteerd en de dc-weerstanden bleken behoorlijk te kloppen (gemeten in het circuit met 'n Fluke 175 meter).
Nu wachten op regen zodat de schroeven/etc. lekker roesten :D

@allemaal
Ik heb net iedereen gemaild, kosten vielen (ff uit m'n hoofd) per persoon iets van 7 - 16 euro hoger uit, maar meestal 11 euro max.
Alle adressen zijn uitgeprint, ff wat dozen uit het hok halen en ik denk dat ik morgen probeer wat op te sturen maar ik moet ook keihard aan de gang met wat amps....

strattie
25 januari 2007, 01:31
Ok, ik had ze juist uitgekozen om dat ze op 'n '67 Strat gebasseerd zijn maar we zullen zien :)
Ik heb ze net in 'n slagplaat gemonteerd en de dc-weerstanden bleken behoorlijk te kloppen (gemeten in het circuit met 'n Fluke 175 meter).
Nu wachten op regen zodat de schroeven/etc. lekker roesten :D


Ah ok, nouja we zien t wel! De specs klonken iniedergeval veelbelovend! en de "straight" wired midden pup klonk ook erg aantrekkelijk! Ik heb dit nog nooit gehad in een strat dus ben erg benieuwd. Heb jij hier ervaring mee?

Chris Winsemius
25 januari 2007, 01:53
Ah ok, nouja we zien t wel! De specs klonken iniedergeval veelbelovend! en de "straight" wired midden pup klonk ook erg aantrekkelijk! Ik heb dit nog nooit gehad in een strat dus ben erg benieuwd. Heb jij hier ervaring mee?

Gewoon ervaren :)
Ik mis zelf altijd 'n bepaalde "kwaak" bij rwrp sets en (afhankelijk v/d Strat en de elementen) ik gebruik zelf hoofdzakelijk het hals-element, af en toe hals+midden of de niet-standaard-variatie van hals+brug (via 'n push-pull pot).

Deze set komt in 'n cheapo Alba Strat (m'n eerste ebay-aankoop allertijden) met 'n kwartiers gezaagde esdoorn hals, rw toets en 'n elzen-achtige body. Stock tremolo (dun blok maar ik heb even geen zin om te boren/zagen/etc. met/voor 'n duurdere dikke blok trem.), Wilkinson tuners en die Strat pu-set van GFS, usa switch en betere pots. De 1e toonregelaar werkt op het midden-element en de tweede (tevens push-pull om het hals-element in de 4e en 5e stand toe te voegen) toonregelaar werkt op het brug-element. Qua toonregeling en sound is dit m'n favoriet en ook bij 'n aantal klanten.

Heb net maar wat zout op de hardware buiten gegooid, hoop dat de weergoden deze keer wat meewerken voor het relicen :)

Chris Winsemius
26 januari 2007, 15:51
Hoi allemaal

Op die van Strat91 na (wordt denk ik komende week) zijn alle pakketjes verstuurd.

Wel grappig:
Om vergissingen te voorkomen had ik zowel de nicknames als de echte namen op de labels gezet, moesten ze erg om lachen bij het postkantoor.

Ik haal straks m'n hardware uit de tuin (regen en wat zout helpen goed voor het relicen) zodat ik later m'n GFS Strat-pu-setje kan proberen (zal wel volgende week of zo worden...).

Fijn weekend allemaal!

strat 91
26 januari 2007, 16:30
Heej hallo.

sorry dat ik niet ff eerder heb gereageert . Ik zal zodra mijn pa thuis is alles regelen. wat ik me afvroeg , zitten ook de veertjes enzo bij de pickups?

gegroet strat 91

Chris Winsemius
26 januari 2007, 16:50
Hoi Strat91

(Ik had ook eerder op jouw mail moeten reageren maar 't was nogal druk).

Bij alle elementen die ik zag zaten er veertjes en schroefjes bij, bij (PAF-)humbuckers zelfs de raampjes. Ook zit er 'n duidelijke bedradingstekening bij.

Ik heb hier internetbankieren, zodra ik het geld zie ga ik ff naar het postkantoor toe, je spullen zitten al netjes in 'n stevige doos.

mvg/fijn weekend!

strat 91
26 januari 2007, 19:09
zo dat is als het goed is nu geregeld chris.
de bestelling in twee keer :)

gegroet strat 91

Chris Winsemius
26 februari 2007, 13:38
Ik heb de backorderd spullen voor Strat 91 en Agent_Smith nog (steeds) niet binnen, heb net ff 'n mailtje naar GFS gestuurd over hoe en wat.

Chris Winsemius
30 maart 2007, 18:36
De spullen voor Strat 91 en Agent_Smith zijn vandaag binnengekomen en vanmiddag verstuurd.

Het was dus ff wachten op die backorders maar ik hoop van harte dat iedereen plezier heeft met de GFS-parts en dat de hele "happening" :) voor iedereen naar tevredenheid is geweest.

mvg/fijn weekend!