PDA

View Full Version : Bass Versterker met Tool sound gezocht.



Marth
29 december 2006, 21:37
heya,

ik zoek een bass versterker van onder de 300 euro. tool vind ik vet dus het is wel belangrijk dat de versterker dat specifieke geluid van tool's bas kan nabootsen. ik ben een grote tool fan daarom : )

maar als ik een bas versterker wil kopen moet die dus wel veel verschillende opties hebben om zoveel mogelijk verschillende sounds voort te brengen.

zit standaard op veel basversterkers de mogelijkheid om het geluid dmv equalizer, treble enzovoorts veel verschillende toonsoorten voort te brengen?

of moet ik daarvoor naar een specifiek merk zoeken?
ik heb al een beetje gezocht en ik zag dat justin een mesa boogie enweet ik veel allemaal gebruikte maar das iig veel te duur voor mij.

bedankt voor de moeite :)

Marth

PS. ik hoef niet per se een nieuwe... :P

Squier4ever
30 december 2006, 12:15
met 300 kom je niet ver voor een grote dikke basamp....
weet niet wat die nieuwe Line6-en doen, maybe kun je daar eens naar kijken.

Marth
30 december 2006, 12:51
Ik zal zeker ff naar de line6 site gaan.

Maar ik denk dat ik eerst ff wat duidelijker moet zijn over wat ik precies zoek.

Ik zoek namelijk een basscombo(dus box en amp in een).
Onder de 300 euro en het liefst 2e hands omdat je dan meer krijgt voor je geld vind ik.
En hij moet het toolgeluid kunnen 'benaderen' ik weet heel goed dat de tool rig die Justin gebruikt supeeer duur is.

Maar omdat er zo veel op de markt is en ik er niet veel vanaf weet word ik een beetje gek van de keuze.

Dus vandaar dat ik wat sturing zoek.

Alvast bedankt voor de hulp.