PDA

View Full Version : dennis van leeuwen



sandra-kane
29 december 2006, 19:14
hey,
misschien ken je de band kane?
nou daar de gitarist van.
die is behoorlijk goed :rockon:
misschien ken je hem.
wat vinden jullie van hem???
of van Dinand?

p604p603
30 december 2006, 08:17
Nu eens een serieuze opmerking. Dennis van Leeuwen is een een hele goeie gitarist en heeft een zeer goeie smaak in vintage gitaren

FNaRK
30 december 2006, 11:09
Dennis is idd geen slechte gitarist, een aardige vent ook ... zijn smaak in gitaren vind ik minder

en hij speelt in de verkeerde band

sandra-kane
30 december 2006, 11:16
ikzelf vind hem best goed,maar niet de beste gitarist die ik ken,
maar toch ik wou even weten wat jullie van hem vonden!
er zijn veel betere gitaristen.
dat moet ik zelf toe geven. :speed: :speed:
van sandra

arjanb01
30 december 2006, 11:50
Dennis van Leeuwen, hahahahahaha.... die jat alles bijmekaar wat the Edge van U2 ooit verzonnen heeft, ook in sound vind ik. Er zijn betere gitaristen, maar ja commercieel doen ze het goed, net zoals dat andere Haagse bandje, Di-rect met de ster gitarist Spike !!!!
Misschien is Dennis iets voor een U2 coverband ? :hippie:

Dude
30 december 2006, 12:24
Nu eens een serieuze opmerking. Dennis van Leeuwen is een een hele goeie gitarist en heeft een zeer goeie smaak in vintage gitaren


hahaha jag's en jazz'ers he john !!

geweldig idd, was nooit kapot van kane tot ik naar ahoy ging afgelopen jaar, wat een show en wat een gitaargeluid !

echt hoor, dennis is een goeie gitarist. Altijd maar dat gebitch op bekende gasten, degene die het hardste zeiken zijn vaak toch wel ... ach nee laat maar ook.

FNaRK
30 december 2006, 18:34
Dennis is idd geen slechte gitarist, een aardige vent ook ... zijn smaak in gitaren vind ik minder


:hippie:>>>>>>>>>

Tho
30 december 2006, 18:51
Ik vind het een bijzonder slechte band, met verschrikkelijk hysterische popliedjes. De zanger is een halfgare nicht met een verschrikkelijke melodramatische stem die zijn kaken niet van elkaar krijgt. Jammer, want als die gitarist echt zo goed is (ongetwijfeld) komt hij totaal niet to zijn recht in die band.

Kaboemba
30 december 2006, 19:19
Ik vind Kane eigenlijk niet eens zo beroerd, okee het ontstijgt de gemiddelde top 40 hit niet, maar he dat doet de gemiddelde top 40 hit ook niet. Eigenlijk is het alleen dinant die het kut maakt, anders zou het zelfs heel behoorlijk zijn.

Keesz
31 december 2006, 13:29
over die dwaas, kzag laatst bij toeval ;) die dennis optreden met die Brace rnb zanger, redelijk leuk top 40 liedje, en een leuke crossover...staan ze live te spelen...was die kane kerel gewoon aan t faken!, stond midden op t podium...in ene zn WAH aan, onwaarschijnlijke noten op ze hals die heeeeeel verdacht klonken....muziek ging door, zijn hand was stil...heb me rotgelachen!

arjanb01
31 december 2006, 14:28
Sterker nog, het schijnt zelfs dat op sommige kane albums leendert haaksma een deuntje meespeelt (WEL een goeie gitarist). Dus wat moeten we nou van Dennis van Leeuwen denken ???

ieme
31 december 2006, 19:08
Sterker nog, het schijnt zelfs dat op sommige kane albums leendert haaksma een deuntje meespeelt (WEL een goeie gitarist). Dus wat moeten we nou van Dennis van Leeuwen denken ???

nee leendert heeft nooit 1 noot op een kan album gespeeld... trust me...

ieme
31 december 2006, 19:09
over die dwaas, kzag laatst bij toeval ;) die dennis optreden met die Brace rnb zanger, redelijk leuk top 40 liedje, en een leuke crossover...staan ze live te spelen...was die kane kerel gewoon aan t faken!, stond midden op t podium...in ene zn WAH aan, onwaarschijnlijke noten op ze hals die heeeeeel verdacht klonken....muziek ging door, zijn hand was stil...heb me rotgelachen!

ja, dat was echt vette playback! maar de sound die dennis op die plaat met brace heeft is wel te gek... jazzmaster he? ;)

p604p603
31 december 2006, 22:41
Die Jazzmaster die Dennis gebruikte bij dit nummer is te koop. Had hij geleend van Purple guitars in Den Haag. Een hele coole Jazzmaster

ieme
31 december 2006, 22:44
Die Jazzmaster die Dennis gebruikte bij dit nummer is te koop. Had hij geleend van Purple guitars in Den Haag. Een hele coole Jazzmaster

klopt, die witte, dennis heeft zelf een sunburst maar volgens mij was die ff voor een beurt, echter snap ik niet waarom hij niet gewoon met zn witte firebird t podium op stapte. die had ie mee voor later op de avond helter skelter te laten verneuken door dinand... muzikaal klopte t wel

Reel Big Fish
1 januari 2007, 12:57
Hoe komt dit topic ineens hier? Dit hoort in Gitaristen, maar voor ik hem verplaatste, heb ik even wat ZINLOZE posts weggehaald!

puntdroad
1 januari 2007, 20:23
Ok, we hebben thuis de platen (vriendin Kane-fan) Maar noem mij dan een nummer waaruit blijkt hoe goed Dennis is. Dit bedoel ik echt niet lullig hoor, maar ik hoor het gewoon niet. Datzelfde roepen mensen vaak over John Frusciante maar daar hoor ik het eerlijk gezegd ook niet van.

Kaboemba
1 januari 2007, 21:53
Ok, we hebben thuis de platen (vriendin Kane-fan) Maar noem mij dan een nummer waaruit blijkt hoe goed Dennis is. Dit bedoel ik echt niet lullig hoor, maar ik hoor het gewoon niet. Datzelfde roepen mensen vaak over John Frusciante maar daar hoor ik het eerlijk gezegd ook niet van.

Mensen roepen dat nooit over mij, jij vindt mij dus een goede gitarist :rockon:

puntdroad
1 januari 2007, 22:07
Mensen roepen dat nooit over mij, jij vindt mij dus een goede gitarist :rockon:

:blast: de beste!
Ach, je snapt me wel toch?

Squier4ever
1 januari 2007, 23:02
vorig jaar op veronica lieten ze een live concert van kane zien, ik vind het toch wel vet....
qua sound zeer in orde alleen idd Dinand-ik-speel-alleen-in-een-band Woesthoff? is een arrogante pik.
verder echt een goeie band.

ben sowieso een sucker voor grote stadium concerts... normaal geen U2 fan, maar dat concert laatst op veronica was toch weer erg vet.

Epipaul
12 januari 2007, 21:02
Kane is live zeker leuk om een keer meegemaakt te hebben. Zelf kan ik stukken beter luisteren naar Dennis Van Leeuwen dan naar The Egde. Dat vind ik echt 3 keer niks. Daarintegen verkoopt 't wel als een tiet... (hij wel)

niekb
15 januari 2007, 15:55
Dat eeuwige geneuzel, zelf heb ik alleen de dvd februari, en ja die vind ik leuk..en daar heb ik al de nodige comentaren op gehad ja:satisfie:

Verder vind ik het allemaal niet zo interessant maar om dan meteen weer iedereen te gaan afbekken....muzikanten trekje? helaas...:stop:

ieme
15 januari 2007, 16:20
Ik heb deze zomer op dennis zn oude firebird gepingeld en jezus wat een klank! ben daarna opzoek gegaan om zelf een oude te vinden en dat is 2 weken geleden gelukt! een 76er firebird in nieuwstaat met echt een geweldige klank! het is voor t eerst sinds de 50 gitaren die ik gehad heb waar ik zeker van weet dat het een keeper is.... rock oN!

robzilla
15 januari 2007, 16:41
Ik heb deze zomer op dennis zn oude firebird gepingeld en jezus wat een klank! ben daarna opzoek gegaan om zelf een oude te vinden en dat is 2 weken geleden gelukt! een 76er firebird in nieuwstaat met echt een geweldige klank! het is voor t eerst sinds de 50 gitaren die ik gehad heb waar ik zeker van weet dat het een keeper is.... rock oN!

fotooooo

10tekens

ieme
15 januari 2007, 16:52
http://modulo6.rendered.hyves.org/43250001-43300000/43283001-43283100/43283068_5_L8O3.jpeg

Harry
15 januari 2007, 16:54
jep, een van mijn droomgitaren.....

robzilla
15 januari 2007, 16:56
Mooi man, reversed headstock staat echt goed op die dingen :)

ieme
15 januari 2007, 16:57
hij is echt super vet!

ieme
15 januari 2007, 21:13
Dat eeuwige geneuzel, zelf heb ik alleen de dvd februari, en ja die vind ik leuk..en daar heb ik al de nodige comentaren op gehad ja:satisfie:

Verder vind ik het allemaal niet zo interessant maar om dan meteen weer iedereen te gaan afbekken....muzikanten trekje? helaas...:stop:

wel goed, maar cor mutsers is daar veel beter dan dat dennis akoestisch is....

almarvk
16 januari 2007, 10:21
het is voor t eerst sinds de 50 gitaren die ik gehad heb waar ik zeker van weet dat het een keeper is.... rock oN!

Gevaarlijke uitspraak van je Ieme! ;)

Maar wel een echt mooie gitaar :)

Rutger
16 januari 2007, 10:35
http://modulo6.rendered.hyves.org/43250001-43300000/43283001-43283100/43283068_5_L8O3.jpeg
mooi :)

zonde dat die dingen bijna nergens te krijgen zijn...

reitse
16 januari 2007, 13:51
Ik heb deze zomer op dennis zn oude firebird gepingeld en jezus wat een klank! ben daarna opzoek gegaan om zelf een oude te vinden en dat is 2 weken geleden gelukt! een 76er firebird in nieuwstaat met echt een geweldige klank! het is voor t eerst sinds de 50 gitaren die ik gehad heb waar ik zeker van weet dat het een keeper is.... rock oN!
wat is zijn oude firebird dan? ik kan me van een concert in de zomer alleen herinneren dat hij een firebird in het wit had en een in het blauw met zo'n maestro tremelo en drie minihumbuckers.

ieme
16 januari 2007, 16:00
wat is zijn oude firebird dan? ik kan me van een concert in de zomer alleen herinneren dat hij een firebird in het wit had en een in het blauw met zo'n maestro tremelo en drie minihumbuckers.


de oude die ik in mn handen gehad heb was die blauwe, die witte weet ik niet hoe oud die is...

ieme
18 februari 2007, 13:24
ieme heeft nog steeds geen genoeg van zn firebird! wat een ding! maar.... ik wil er nog 1 bij!

rickert
18 februari 2007, 16:10
ieme heeft nog steeds geen genoeg van zn firebird! wat een ding! maar.... ik wil er nog 1 bij!

Staat er nu 1 op gitaarmarkt... Ik vind m geweldig... Maar eerst een gretsch :hippie: :satisfie:

ieme
18 februari 2007, 16:47
Staat er nu 1 op gitaarmarkt... Ik vind m geweldig... Maar eerst een gretsch :hippie: :satisfie:


ik weet t, ben in onderhandeling!

rickert
18 februari 2007, 16:59
ik weet t, ben in onderhandeling!

Verdomme :chicken:

appyhaan
18 februari 2007, 17:04
Mijn vraag bij mensen die zeggen dat iemand niet een goeie gitarist is is: Wanneer ben je een goeie gitarist?
Kijk er wordt natuurlijk gevraagd wat je van hem vindt als gitarist. Dus dat mag je dan ook zeggen. Maar onderbouw je mening dan ook goed. Niet alleen hij is slecht omdat ie bij Kane speelt en pop-liedjes maakt. Dat is te kort door de bocht. Ook qua geluid kun je beter omschrijven wat je ervan vindt. Bekijk bijvoorbeeld zijn techniek, of zijn frasering en gevoel voor dynamiek. Daar heb je ook veel meer aan, dan kun je namelijk gaan vergelijken. Of dan kun je controleren of jij dat ook vindt. Dan leer je er wat van. Behalve natuurlijk als je hem wel een goeie gitarist vindt, dan hoef je dat niet te onderbouwen ;) Ik vind hem persoonlijk wel een goeie gitarist.

Meneer I.
18 februari 2007, 19:27
De gitaar is een van de meest veelzijdige instrumenten qua mogelijke muziekstijlen. Maar 1 goede gitarist maakt nog geen goede band. Of wat breder: allemaal goede individuele muziekanten maken nog geen goede band.

Vroeger speelden we met 2 gitaristen in de band, gelijkwaardig nivo, speelden beide solo/riffs/rhythm en dan ontstaat er al gauw het 'gitaristen-ego', lange solo's (teveel) gelikte riffs etc. Dus gauw de zang afwerken want dan kan die solo weer inkomen. Na enkele jaren is dat minder geworden en ging het meer om het totale bandgeluid. Waarbij zanglijnen belangrijker waren dan te-gek-cool-gave-lange-gitaarsolo's.

De 'beste' gitarist hangt helemaal af van je stijlsmaak. Een jazzgitarist zal imo veel meer accoorden en 'vage' toonladders kunnen spelen dan een rockgitarist (over 't algemeen pentatonisch) toch is voor 't gehoor de rockgitarist meer geaccepteerd bij een breder publiek.

Niet-gitaristen luisteren eerst naar de zanglijn en 'feel' van het nummer. Vooral gitaristen luisteren specifiek (alleen) naar andere gitaristen. Laat dit los en er gaat een wereld van mogelijke muziekstijlen voor je open.

Nogmaals bij een band gaat het om het totaalgeluid, en dan vind ik dat Kane als band wel een goed eigen geluid heeft. Dennis levert hier dan een goede bijdrage aan en daarmee is het voor mij een goede gitarist. Hij gebruikt niet de meest complexe technieken maar 't volstaat prima voor het band rockgeluid.
Datzelfde vind ik ook gelden voor Frusciante, sommigen vinden hem geweldig anderen niet, maar ik vindt de RHCP als band echt wel een goed eigen geluid hebben, wordt het dan automatsisch een goede gitarist? Ik denk het wel...
En zo kan ik nog wel even doorgaan,The Edge..U2...etc.etc.

Een goede gitarist is dus iemand die zich kan aanpassen ten goede van het totaalgeluid van de band.

mikeyaxeman
20 februari 2007, 00:28
http://modulo6.rendered.hyves.org/43250001-43300000/43283001-43283100/43283068_5_L8O3.jpeg

Wat een lekkere gitaar man geweldig!

Rutger
20 februari 2007, 10:07
Wanneer ben je een goeie gitarist?
Lastig te zeggen... dat is ook een kwestie van smaak. Wat ik een goeie gitarist vind, is iemand die in staat is om zijn eigen ideeen op zijn gitaar te verwezenlijken en daarmee een eigen geluid te creeeren, waarmee hij zich onderscheid van andere gitaristen en iets eigens toevoegt aan de band waar hij in speelt.

Wat Dennis betreft, slaagt hij niet in het eerste, hij speelt vooral van alles wat andere gitaristen ook doen en heeft niet echt een eigen stijl. In het tweede slaagt hij wel, want zijn gitaarspel bepaalt in belangrijke mate het Kane-geluid.

Kim Wilson
20 februari 2007, 10:20
...
Wat Dennis betreft, slaagt hij niet in het eerste, hij speelt vooral van alles wat andere gitaristen ook doen en heeft niet echt een eigen stijl. In het tweede slaagt hij wel, want zijn gitaarspel bepaalt in belangrijke mate het Kane-geluid.
Dat kan niet. Je kunt niet spelen als anderen én je eigen geluid hebben.

Uiteindelijk spelen we allemaal anderen na. De één haalt zijn inspiratie bij meer verschillende gitaristen en verschillende stijlen dan de ander. Misschien is het bij Dennis heel duidelijk wie zijn inspiratiebron is...

Rutger
20 februari 2007, 10:23
Nee, maar een bandgeluid creeer je met z'n allen. Dus ik denk dat ondanks dat Dennis vooral doet wat anderen doen, hij in samenwerking met de andere bandleden van Kane toch een bepaald band-geluid weet neer te zetten. Maar als gitarist alleen, redt hij dat niet, daar heeft hij Dinand voor nodig

En een echt goeie gitarist bedenkt zelf nieuwe licks, ontwikkeld z'n eigen stijl en een nieuw geluid. Er zijn er niet veel die dat kunnen

Kim Wilson
20 februari 2007, 10:25
Dat kan niemand. Je kunt niet in je eentje een bandgeluid creëren...


Hoewel...

http://www.onemanband.org/omb-photo/busker-one-man-band.jpg

Rutger
20 februari 2007, 10:26
Cool :D


Dat kan niemand. Je kunt niet in je eentje een bandgeluid creëren...
Oke, dan moet ik toch toegeven dan Dennis waarschijnlijk niet zonder Dinand kan. Maar ik bedoel te zeggen, dat zijn gitaarspel een duidelijke stempel drukt op Kane, en zo wel iets toevoegd aan de band. Maar je hebt gelijk dat die stempel wel van The Edge afkomstig is

ieme
27 februari 2007, 20:59
Ik ga vrijdag een rode jaguar en een burst jazzmaster testen... hmm... komt me bekend voor... die witte jazzmaster die dennis laatst had is ook zeer zeer vet! alleen 3500 euro bij purpleguitars....

Nellyrocks
28 februari 2007, 13:37
Als je veel geld hebt kan je alles kopen en is het nieet zo heel moeilijk een vette sound te hebben.
Ik zou Dennis alleen wel eens willen zien in een klein kroegje, op een simel versterkertje en niet over een PA. Hoe zou hij spelen in een jamsessie ofzo. Ik ben wel benieuwd of ie echt goed kan spelen, met originele oplossingen kan komen en fouten kan opvangen.
dan ben je voor mij een goede muzikant, even los van het instrument waar je op speelt

ieme
28 februari 2007, 17:22
Als je veel geld hebt kan je alles kopen en is het nieet zo heel moeilijk een vette sound te hebben.
Ik zou Dennis alleen wel eens willen zien in een klein kroegje, op een simel versterkertje en niet over een PA. Hoe zou hij spelen in een jamsessie ofzo. Ik ben wel benieuwd of ie echt goed kan spelen, met originele oplossingen kan komen en fouten kan opvangen.
dan ben je voor mij een goede muzikant, even los van het instrument waar je op speelt

Ik heb dennis zien en horen spelen op Pampus eiland en speelde daar op 1 VHT 45 top, 2 marshall 1912s en 3 pedalen en een gretsch, jaguar en een strat... was niet slecht hoor! heel puur maar natuurlijk wel KANE nummers en inderdaad dat is waar hij goed in is... Ik vind zn geluid sinds dat ie die 2 firebirds en die oude jazzmaster en jaguar heeft echt wel erg goed hoor!

spirit
28 februari 2007, 20:34
Ik ga vrijdag een rode jaguar en een burst jazzmaster testen... hmm... komt me bekend voor... die witte jazzmaster die dennis laatst had is ook zeer zeer vet! alleen 3500 euro bij purpleguitars....

Die gasten van Purpleguitars zitten ook in de crew van Kane, grote kans dat je Dennis daar ook tegenkomt.

Of hij moet het op dit moment te druk hebben met het zoeken naar een nieuwe drummer en bassist.

ieme
28 februari 2007, 22:45
Die gasten van Purpleguitars zitten ook in de crew van Kane, grote kans dat je Dennis daar ook tegenkomt.

Of hij moet het op dit moment te druk hebben met het zoeken naar een nieuwe drummer en bassist.

bassist? ik dacht dat Manuel Hugas wel bleef en Nico Brandsen ook... dat alleen Martijn Bosman de band verlaten had...

puntdroad
2 maart 2007, 19:20
bassist? ik dacht dat Manuel Hugas wel bleef en Nico Brandsen ook... dat alleen Martijn Bosman de band verlaten had...

Ik begrijp dat jij een poging doet om het bij te houden? :)

arjanb01
2 maart 2007, 19:39
Waar ik wel benieuwd naar ben, en wat een aantal reacties geleden ook al aangegeven werd, is, of Dennis van Leeuwen het ook redt over een simpele buizenversterker, zonder allerlei poespas... en dan een hele lekkere groove neerzetten met virtuose solo's.
Zeer benieuwd....

p604p603
4 maart 2007, 11:06
Er wordt een gerefinished Jazzmaster 1964 olympic white aangeboden op Marktplaats. Eenzelfde uitvoering waar Dennis op speelde tijdens de laatste TMF-awards. Jammer dat hij gerefinished is. Misschien iets voor de muzikant die origineel niet zo belangrijk vind. Oirigineel kom je ze waarschijnlijk nooit meer tegen of je moet die bij Purple kopen waar ze 9.500 euro voor vragen. Te gek voor woorden. Ik denk dat deze refinished Jazzmaster nogwel onder de 3.000 euro te koop is

Dude
6 maart 2007, 21:41
Hey john ! ik dacht juist dat jij wel tevreden was over purple ??

p604p603
7 maart 2007, 21:41
Ben ik ook maar het is te gek voor woorden dat Jazzmaster al voor rond de 10.000 euro verkocht worden. Het worden de prijzen. Jazzmasters gaan de stratocasters en telecasters achterna. Over 5 jaar kost een Jazzmaster in een custom color $ 20.000

fretboardtoash
9 maart 2007, 15:58
ik weet neit wat ik van m moet vinden, ik heb 't sterke vermoeden dat ie veel meer kan dan ie laat zien maar 'm echt nog nooit wat indrukwekkends zien doen. ook geloof ik dat als dit zo is omdat dinand nogal een bazig ventje schijnt te zijn. de nummers vind ik wel erg sterk(de ouwe dan), niet uniek maar wel vernieuwend. z'n smaak in gitaren echter is voor mij echt:stop:

Jay75
23 maart 2007, 15:56
Ik ga vrijdag een rode jaguar en een burst jazzmaster testen... hmm... komt me bekend voor... die witte jazzmaster die dennis laatst had is ook zeer zeer vet! alleen 3500 euro bij purpleguitars....
dat zijn afzetters hehe

ieme
23 maart 2007, 16:14
dat zijn afzetters hehe


noem het hoe je wil, wat de gek er voor geeft nemen ze erg letterlijk daar en ze houden de amerikaanse markt in de gaten, oude gitaren worden zeldzamer en dus duurder

spirit
12 mei 2007, 22:48
Ik weet dat de meeste van jullie 'm r@#$ vinden, maar ik heb het toen ik mij op dit forum voorstelde al gezegd dat het de beste gitarist van Nederland is.

Vandaag heeft Dennis van Leeuwen dan ook een duiveltje in ontvangst mogen nemen, Manuel Hugas heeft 'm gekregen voor beste bassist. :rockon:

Orgasmocaster
13 mei 2007, 04:27
nooit van gehoord.. hebben ze ook hits buiten nederland gehad? wat is een bekend nummer?
op youtube kan ik alleen danity kane, emely kane en citizen kane vinden :mad:

Orgasmocaster
13 mei 2007, 04:34
ok, correctie..
heb net een video gevonden van kane met een of andere dj...
heb hem helaas na 50 seconden moeten uitzetten, en in die tijd is er geen gitarist voorbij gekomen.

Vetzak
15 mei 2007, 13:43
Dat kan niet. Je kunt niet spelen als anderen én je eigen geluid hebben.

Uiteindelijk spelen we allemaal anderen na. De één haalt zijn inspiratie bij meer verschillende gitaristen en verschillende stijlen dan de ander.

Mijn voorbeelden zijn gitaristen als Berry, Setzer, Jim Heath, Link Wray en andere rock'n'roll/rockabillyhelden. Ik kan alleen niet zo goed spelen als hen, dus zeg ik er meestal maar voor het gemak bij dat Ivy Rorschach daar ook bijhoort. Nu ja, dat is eigenlijk ook wel zo. Maar als je van jezelf weet dat je geen Setzer bent, ga je ook geen capriolen uithalen, maar speel je je rock'n'roll met hier en daar een degelijke, to-the-pointe solo. Verschillende mensen hebben me na optredens al gezegd dat ik een aparte manier van spelen heb, maar dat die wel vet klinkt. Kijk, dat vind ik dan geweldig om te horen, dat je zonder een supergitarist te zijn toch iets kan betekenen in een band. Dat gaat wat mij (en hemzelf) betreft ook op voor Walter Broes van the Seatsniffers.

Iets meer on topic moet ik zeggen dat de hitjes van Kane die ik ken mij in negatieve zin kippenvel bezorgen van de combinatie overdreven pathos / FM-poprock.

Harry
15 mei 2007, 14:37
Berry.......... check
Setzer........ check
Link Wray.... check


misschien moet ik Jim Heath dan ook maar even gaan uitchecken..

Vetzak
15 mei 2007, 16:03
Die zal makkelijker te vinden zijn onder zijn groepsnaam/pseudoniem Reverend Horton Heat. Iets moderner, maar toch al een ouwe rot, en goeie muziek!

Harry
15 mei 2007, 16:56
ja joh, die ken ik ook!!!! Niet zo goed als de andere 3 trouwens, maar dat is niet zo gek, daar heb ik z'n beetje alles van....