PDA

View Full Version : Een echte Amerikaanse (geen japanner) JMP te koop!



Squier4ever
29 december 2006, 18:46
http://muziek.marktplaats.nl/versterkers-bas-en-gitaar/56097634-marshall-jmp-model-50w-buizen-top.html?return=eJwlztsOgjAMgOF3IcE7GJsQdYQYfJOqi8 wdWNbiAeO7u8Wb%2Fl%2FSXhQklx8tmx4lP3SyQAXxMvUTUZCM mTkoXzuIhoIFIKy9ZW5ZtTKV8pX2SHFxypPy7KEikoompToD5v 1NE0Bkl13b1RM5e3zZgW%2BuONBcbkdebk82jXEn9pkis%2B0y KXHVIfOVmPv%2B1zxT00M4gbWl6ERzd%2FluRp0WYhMGXvTfH0 kjRHw%3D&df=1&fta=eNo9z9FuwjAMBdB%2FsTSe29RJk2v1W1Ckoi3giooU6Ib4 dxLW7dFH1r12hMMjw4OuF93fomaSDBdAqw7tbszDckYr2qI3Xt SgZyu64CfNoitEvyGnO6Z4yV9R9cM0x2mWc04wu3loaxiD5vh5 IEklKKMDpbG0RFg8Ehp5t7uePXc%2B%2FG1VYuPZsK1kNnI2OM O%2BUreRtc5x4Er8S9Y1oXddoWdG%2BWSK675eUErHd7gBxXs9 rQHRNt%2F%2B5%2BcLHy9MMA%3D%3D

:D:D

Franc
29 december 2006, 18:53
O staat ie er weer :D

Heb hem ooit eens gevraagd of ie wist dat de behuizing niet origineel is....

Amerikaans NOCH Japans zal ie bedoelen.

Squier4ever
29 december 2006, 18:58
de gast heeft er iig geen klote verstand van...

Rinze
29 december 2006, 19:02
Daar zal Jim Marshall blij mee zijn, dat ie op zijn ouwe dag voor Amerikaan wordt uitgemaakt. Heb zelf zo'n ding gehad in de jaren 80, toen kostten ze niet zoveel als nu natuurlijk. Ik heb hem (hij was niet helemaal goed meer) aan een bevriende buizentechniker verkocht voor 250 gulden. Zucht. Zo heb ik wel meer versterkers verkocht waar ik spijt van heb, van de andere kant zou ik anders nu mijn huis niet meer in kunnen.

Squier4ever
30 december 2006, 12:11
250 gld?
tering man als ik er daar een voor zou kunnen krijgen nu...........
ik wil t, ik wil t, ik wilt t!!!

Rinze
30 december 2006, 12:36
Tja, de eindtrafo was niet goed en er was verder ook nog het een en ander mis mee. Bovendien was het begin jaren '90 geen vintage versterker maar gewoon een ouwe bak. Vintage was toen ook helemaal niet in. Ik moet ook zeggen dat ik er daarna nog wel eens over gespeeld heb maar dat ik mijn JCM 800 beter vond. Het is ook maar net wat voor muziek je speelt. Die JCM800 heb ik trouwens ook vrij goedkoop verkocht, dan heb je geld nodig en geen zin om te wachten omdat je weer wat nieuws hebt gekocht. Zo heb ik ook nog een paar mooie Fenderversterkers verkocht waar ik achteraf weleens spijt van heb gehad...

rinaldo
31 december 2006, 19:30
ja, zo gaan die dingen he. ik heb ze ookallemaal wel gehad denk ik. marshalls, fenders voxen, en weet ik wat allemaal niet meer. en allemaal geruild of verkocht voor een appel en een ei, maar toen was het idd gewoon ouwe afgedankte rommel die zo snel mogelijk vervangen moest worden voor iets nieus en beters,

toen was er nog geen sprake van vintage, als ik ze allemaal gehouden zou hebben dan had ik een vermogen aan versterkers gehad denk ik

heb selfs eens een vox ac 30 geruild tegen een sessionette 75 arghhh,, als ik er nu aan denk kan ik mijn haren wel uit m,n kop trekken

dus heb mij al een tijdje geleden voorgenomen niks meer te verkopen, of het moet wel een hele goeie deal zijn.

Rinze
31 december 2006, 20:55
Yep, een Sessionette heb ik ook nog gehad, vorig jaar heb ik nog eens over eentje gespeeld, volkomen kut. Wat een schelle herrie. Ik heb ook altijd goede voornemens maar als de GAS dan weer eens toeslaat...

Het afgelopen jaar heb ik een paar keer een rit gemaakt voor een gitaar die ik dan toch niet kocht. De eerste keer was ik echt opgelucht, de hele dag gereden voor een Music Man die niet slecht was maar me gewoon niet aansprak. Ik was blij dat ik in staat was om hem niet te kopen. :satisfie: Niet dat ik daarna al niet weer een paar impulsaankopen heb gedaan...

Het is alleen wel vervelend dat die versterkers die je vroeger makkelijk van de hand deed nu ineens veel geld kosten om terug te kopen :mad:

rinaldo
1 januari 2007, 13:27
tja het is wat rinze, was jij het trouwens niet die al eens een bod op mijn gijs de wit tele heeft gedaan?

was ook zo'n opwelling van me, wil je ineens wat anders en dan moet er maar weer een gitaar weg.

ben trouwens blij dat dat niet door gegaan is, had ik denk ik een heleboel spijt van gekregen.

Rinze
1 januari 2007, 13:34
Dat was ik ja, ik zat er laatst nog aan te denken of je hem nog verkocht had. Zag er wel uit als een mooi ding.

rinaldo
1 januari 2007, 17:28
is ook een mooi ding. en nee heb hem dus niet verkocht, denk dat ik er een paar andere elementen op ga zetten, iig geen keramische meer,

maar hee, dit heeft niks meer met versterkers te maken hoort eigenlijk in een ander forum thuis :D :D

trouwens iedereen nog de beste wensen voor 2007 toegewenst.

Rinze
1 januari 2007, 18:17
Eh, kent skele juh