PDA

View Full Version : even voorstellen



Koen_lespaul
29 december 2006, 12:51
Hee,

ik ben Koen

15 jaar,

woon in tilburg.

speel gitaar sinds mijn 12 ( nu dus 3 jaar )

toekomstplannen: Concervatorium

zit nu in 4 Havo.

speel in 2 bands, Room48 en Milk.

http://www.room48.nl

favoriete band is Trivium.
verder hoor ik graag Metallica, Iron maiden, Megadeth, Pantera, Protest the hero, Dream theater, Testament en The human abstract. (nog wel meer maar dit zijn voor mij de toppers )

favoriete techniek is sweepen

en favoriete gitaristen zijn:
Matt heafy, Corey beaulieu, Kirk hammett, Dave murray, Dave mustain, Darrell "Dimebag" Abbott, Eddie van halen, Alexi laiho, Marty friedman, Zakk wylde, A.J. minette

verder nog mijn apparatuur
Epiphone Les paul ( Special edition ) met DiMarzio elementen ( Paf en SuperDistortion)
Bc rich warlock P7 ( te koop of te ruil )
Squier Strat ( was mn eerste )
Boss MT-2
Boss CH-1
Digitech Grunge
Peavey 60watt amp ( zou niet weten wat voor serie )
Dunlop Jazz III Plectrums
D"addario .09 strings

Tho
29 december 2006, 13:00
Welkom Koen! Fijne smaak heb je! Als je het sweepen op je 15e al onder de knie hebt zit er wel conservatorium in denk ik ;)
Gaat dat eigenlijk wel een beetje op een LP?

Koen_lespaul
29 december 2006, 13:04
Jaa dat gaat best makkelijk hoor,
teminste ik ben het gewend, ik vind het goddelijk spelen.
ik moet er wel bijzeggen dat ik hem soms bespeel als een Flying V ( zo tussen je "Knieen geklemd ") vind ik af en toe fijner zo kan ik makkelijk bij de echt hoge tonen. maar verder gaat het makkelijk.

Tho
29 december 2006, 13:38
Jaa dat gaat best makkelijk hoor,
teminste ik ben het gewend, ik vind het goddelijk spelen.
ik moet er wel bijzeggen dat ik hem soms bespeel als een Flying V ( zo tussen je "Knieen geklemd ") vind ik af en toe fijner zo kan ik makkelijk bij de echt hoge tonen. maar verder gaat het makkelijk.

Als een klassieke gitaar dus, dat speelt inderdaad lekker! We hebben hier ook een subforum genaamd 'sounds'. Misschien kan je daar eens een demootje van jezelf posten!

Koen_lespaul
29 december 2006, 13:41
dat zal ik zeker doen, bedankt voor de tip