PDA

View Full Version : We are the Champions (vocals by my guitar)



zoldergitarist
29 december 2006, 08:37
Nog altijd een mooi nummer die "We Are The Champions" van Queen. De zang is alleen vervangen door mijn gitaar. Kijk bij Mp3 op mijn site.

http://members.home.nl/zoldergitarist

hendrix2
29 december 2006, 09:47
wow, vet gespeeld.
Echt leuk om naar te luisteren!
:rockon:

Roebbeke
29 december 2006, 11:37
Mooi gespeeld!

Bart_
29 december 2006, 14:28
Heel leuk gedaan, het zorgde voor een flinke glimlach op mijn gezicht. :)

Tho
29 december 2006, 14:47
Super vet gedaan, alleen af en toe die uithalen in het stukje "we are the champions, we are the champions".. bah, zo vals! Dus werk daar aan! :D
Voor de rest kan je erg lekker spelen en heb je een bijzonder fijne tone!

M.COM
29 december 2006, 15:04
Vet, dat is het enige wat ik erop te zeggen heb! Je versie van canonrock vond ik ook al bijzonder cool ... Je kan echt je gitaar laten wanken als geen ander.Knap gedaan, dude!

En btw, die uithalen in dat stukje vind ik juist lekker klinken :). Weer een glimlachje erbij vandaag...

Bl44t44p
29 december 2006, 15:46
Gaaaaaaaf!! Ik weet verder niet wat ik er over moet zeggen :D

Wat gebruik je eigenlijk?

zoldergitarist
30 december 2006, 06:01
Super vet gedaan, alleen af en toe die uithalen in het stukje "we are the champions, we are the champions".. bah, zo vals! Dus werk daar aan! :D
Voor de rest kan je erg lekker spelen en heb je een bijzonder fijne tone!
Ja die Whammy lekker vals, wist eigenlijk niet eens hoe dat ding werkte, Intrappen en opnemen dacht ik. Ik hou van humor.

FunkyFlamenco
30 december 2006, 10:15
Heel gaaf gespeeld!!!!!!

Tho
30 december 2006, 13:05
Ja die Whammy lekker vals, wist eigenlijk niet eens hoe dat ding werkte, Intrappen en opnemen dacht ik. Ik hou van humor.

Ow okey, ik vroeg me al af hoe je dat deed. Ik wou al zeggen dat je het benden nog niet helemaal onder de knie had :hippie: