PDA

View Full Version : Gaan er nog mensen bij guitarfetish bestellen binnenkort?



prs
27 december 2006, 23:48
Ik vroeg me af of er nog mensen iets bij guitarfetish gaan bestellen de komende tijd?
Ik heb er wel enkele aardige dingen gezien die ik graag zou wllen hebben en misschien kunnen we als iemand het wil arrangeren iets als gezamenlijke inkoop ofzo doen en de verzendkosten delen?

Ben benieuwd...

DarknessAwaits
28 december 2006, 00:07
Hmm, 'k ben op zich wel geinteresseerd in de elementen van ze... ik heb alleen geen gitaarproject over die nog niet voorzien is.

prs
28 december 2006, 00:13
Ja ik twijfel ook nog een beetje. Ik heb twee gitaarbodies gewonnen op ebay en die wil ik gaan voorzien van onderdelen die ik nog niet heb. In totaal wil ik dan ongeveer voor $200 gaan bestellen, alleen weet ik niet of het rendabel is om bij zo'n bedrag solitair of collectief te bestellen...

Een vraag aan iemand die ervaring heeft met de verzendkosten van guitar fetish. Bij het orderformulier kun je onderaan Nederland selecteren en dan kiezen voor Air mail letter post, EMS global express, Ground, 2 day shipping en nog wat.....nu weet ik dat de door mij te bestellen onderdelen niet in een envelop passen dus airmail valt af. Maar de verzendkosten die men berekent bij EMS shipping, is dat wel gewoon pakketpost?
Als niemand het hier weet stuur ik de zaak ff een email....

Reigor
28 december 2006, 00:33
Ik weet het niet precies, maar bij Air mail letter post staat dat het tot 4lbs gaat, das iets van 2 kilo ofzo. Dus als je daar onder weet te blijven, scheelt je dat ongeveer $20.

prs
28 december 2006, 00:36
Ik weet het niet precies, maar bij Air mail letter post staat dat het tot 4lbs gaat, das iets van 2 kilo ofzo. Dus als je daar onder weet te blijven, scheelt je dat ongeveer $20.

Maar letter post is toch envelop-post, niet? En ik denk niet dat een tremolosystemen, een aantal elementen, 2 sets tuners en een complete slagplaat in een enveloppe passen....

The_W85
28 december 2006, 02:24
Ik ben nog van plan om wat elementen en zo te gaan halen, afhankelijk van of ik een gitaar verkoop of niet, dus eventueel zou ik wel mee willen dingen naar een bestelling

hassent
28 december 2006, 10:07
Je kan gewoon air-letter-post nemen. Doe ik ook altijd en dan komen er ook gewoon elementen en bruggen mee, geen enkel probleem!

Mattia
28 december 2006, 10:31
Wat Hassent zei. guitarfetish is gewoon vlot met verzenden, verzendkosten zijn absoluut niet hoog, dus ik zou gewoon zelf bestellen.

hassent
28 december 2006, 10:32
Verzenden is errug vlot. Bij mij is het altijd binnen 5 dagen in huis!

Reigor
28 december 2006, 12:02
Je kan gewoon air-letter-post nemen. Doe ik ook altijd en dan komen er ook gewoon elementen en bruggen mee, geen enkel probleem!
Slagplaten dan niet neem ik aan?

hassent
28 december 2006, 13:28
Ja hoor ook die. Laatst had ik elementen, brug en slagplaat + wat andere rommel in een zending. Geen probleem.

prs
28 december 2006, 13:55
Kijk dat is goed om te weten.....
Dan lijkt het mij in mijn geval misschien beter om solitair te bestellen. Het is ook wat mattia zegt...de verzendkosten zijn niet zo ontzettend hoog en al zeker niet als het inderdaad met air mail letter post kan...

glacius
28 december 2006, 13:59
ik heb wel het een en ander nodig nog ..

G.G.
28 december 2006, 17:05
Bij GFS nooit gezamelijk bestellen en grote bestellingen opsplitsen in meerdere kleine.

Kijk maar eens in het winkelwagentje wat er gebeurd met de verzendkosten als je er steeds een artikel bij plaatst. Probeer het maar eens uit, de verzendkosten maken steeds grotere sprongen.

Beetje creatief puzzelen met het aantal artikelen binnen 1 bestelling kan je veel geld schelen.

Klinkt allemaal vreemd, maar probeer het eens op hun site, dan zie je wat ik bedoel.