PDA

View Full Version : Het grote 'Post je SX basgitaar' topic



Fleastyle
27 december 2006, 12:22
Hi jongens,

Post hier je foto's van je SX basgitaar! :metal:

Dit is de mijne:
http://www.meibergen.nl/aanbiedingen/images/sx%20basspack.jpg

Nou, wat vinden jullie ervan?
Kwaliteit voor een redelijke prijs!

FF jullie reactie graag :cooler:

Squier4ever
27 december 2006, 12:37
zelfde als bij de elektrische gitaren, ik vind het niks!

GibsonDC
27 december 2006, 12:42
Hi jongens,

Post hier je foto's van je SX basgitaar! :metal:

Dit is de mijne:
http://www.meibergen.nl/aanbiedingen/images/sx%20basspack.jpg

Nou, wat vinden jullie ervan?
Kwaliteit voor een redelijke prijs!

FF jullie reactie graag :cooler:
Handmade???? volgens mij is het pure massaproductie hoor en dan ook meteen de puurste vorm van massaproductie..

sickpunk
27 december 2006, 12:59
zelfde als bij de elektrische gitaren, ik vind het niks!

in Amerika schijnt het zwaar de bom gevonden te worden door iedereen... zeg maar wat richwood en london city hier waren/zijn... ik zelf heb er nog nooit op gespeeld... dus ik zou het niet weten

Squier4ever
27 december 2006, 13:15
heb er wel eens op gespeeld, kameraad van mij wou ook gaan spelen, maar zelfs adonis was beter als die SX crap. zal heus wel exemplarisch zijn, denk dat er van beide goede en hele slechte zijn, maar SX vind ik echt grote rotzooi....

Unicron
27 december 2006, 16:02
ik ben een beetje allergisch voor instrumenten en apparatuur die samen in een 'kit' worden verkocht....

Squier4ever
27 december 2006, 16:39
ik ook.....

Rutger
27 december 2006, 16:43
de bijgeleverde kartonnen doos is wel supervet....

musicmaestro
28 december 2006, 05:36
Leuk beginnerssetje

jelledevos
28 december 2006, 10:31
die sx bassen zijn ubercrap. waarom ze populair zijn in amerika is omdat de body en neck gebruikt word en al het andere word vervangen. nieuwe elementen, electronica, brug, tuners. en dan nog ist crap kwaliteit body en neck dus beter gewoon gelijk een goede bas kopen

sickpunk
28 december 2006, 11:05
die sx bassen zijn ubercrap. waarom ze populair zijn in amerika is omdat de body en neck gebruikt word en al het andere word vervangen. nieuwe elementen, electronica, brug, tuners. en dan nog ist crap kwaliteit body en neck dus beter gewoon gelijk een goede bas kopen

zelfde idee dus als die london city en richwood dingen hier....(hoewel london city op gitaar gebied nog een stapjhe hoger staat geloof ik) verder staat erop talkbass.com heeeeel veeeeel info over deze bassjes... ook over lui met ontiegelijk dure high-end bassen die SX bassjes gebruiken bij optreden(soms standaard, soms met nieuwe pick-ups) maar goed... veel info? talkbass.com

cbarker
30 december 2006, 17:51
hmm da zijn missch. geen topbassen ...maar voor iemand met een beperkt budget, is dat zeer te doen, om mee te beginnen. niet iedereen heeft een budget van 1000euro of zo om mee te beginnen.