PDA

View Full Version : Hye !!



Lorenzia##
27 december 2006, 11:35
Hallo allemaal,
ik ben een een meisje van 12 jaar oud *ahum* jong.
Ik heet Lorenzia en woon in Hasselt.
Mn hobby's zijn: zwemmen, muziek, Gitaar spelen <33 plezier maken en de jongens versieren xP 8-) .

Hoe kwam ik op dit forum?
Dankzij mijn papa ben ik op dit forum geraakt.
Papa heeft pagina's op zijn bureaublad staan (van de PC)
Maar mijn papa is niet geregistreert.

Hoe begon ik met gitaarspelen?
Papa speelde vroeger gitaar, dat vond ik zo fijn ! Altijd luisteren en meezingen.
En ik vind papa de beste !Toen was die gestopt ,ik miste dat x( .Paar jaar later.(vorig jaar denk ik) is hij terug begonnen.ik denk altijd als ik hem zie spelen: De nieuwe Mark Knofler.
Soms begint papa te zagen over de gitaar en ging ik weg van de kamer.
Maar toen papa weg was, probeerde ik dat zelf.Nee dat lukt niet, ik probeer alles een beetje.Ik heb hetttt ! Maar ik stop ermee dacht ik toen.Ik kan het toch niet.Ik zei tegen papa: Papa, ik ben op de gitaar gaan spelen, ik wil dat ook als hobby.Mag ik ? En telkens als papa begon over een gitaar vroeg ik of ik ene kreeg.TOEN KREEG IK EEN GITAAR WANT. Papa die kreeg bij kerstmis een nieuwe.En ik kreeg die blauwe ibanez.Ik ben vanaf gisteren
(26/12/06) begonnen.En ik ben al verslaafd :O


Als je meer wil weten.. Ask me !

GROETJEZZ Lorenzia.

MusicManMaestro
27 december 2006, 12:43
Welkom hoor , ik denk toch wel dat jij zo'n beetje de jongste bent hier.
Dus ik wens je veel plezier hier op dit forum en succes met het gitaarspelen.
En probeer gitaarlessen te nemen want dan zal alles veel sneller gaan.

GibsonSG
27 december 2006, 22:47
haha leuk verhaal, khoop dat je veel plezier zult hebben van dit forum;)

Lorenzia##
2 januari 2007, 13:40
Bedankt ;) !

Mithrandir
2 januari 2007, 13:50
Hoi, succes met gitaarspelen en veel plezier op het forum. Zeg maar tegen je vader dat hij zich ook maar moet registreren, misschien vind hij het wel hardstikke gezellig hier.

Gitaro
3 januari 2007, 05:40
Welkom, en stop nooit met spelen. Ik was gestopt toen ik ongeveer die leeftijd was, en als ik nu terug in de tijd kon om één ding aan mezelf te veranderen hoef ik nog geen seconde na te denken. Dus herinner je deze post als je ooit de neiging krijgt om te stoppen :rockon:.