PDA

View Full Version : Een Fender Jaguar ''60s



sjoerd5
27 december 2006, 10:55
Hey

Kijk is bij deze op marktplaats

(ik weet niet meer hoe je marktplaats advertentie moet posten)

Dus tik bij zoek dit nummer in 6668960513

Niet dat ik geld heb ofzo.

Maar wat vinden jullie van deze??
Wat is ie waard?? goeie vraagprijs??

nou praat je rot over deze

...rock...
27 december 2006, 11:03
de lak schijnt toch niet helemaal maar intact te zijn? die lijnen die er in lopen...
Wel een mooie gitaar , dat met een witte slagplaat, goh goh droomding...

p604p603
27 december 2006, 22:23
Gekke vorm van cracqule zo overdwars op de body. Nog nooit gezien. Heb er geen verklaring voor. Altijd is de cracqule in de lengterichting van de body. Of hij moet overgespoten zijn en met stikstof of sterke afkoeling in de vriezer op een andere wijze open gebarsten zijn. Dus niet het natuurlijke proces.

Wat is zo'n Jaguar nu waard. Als je de nieuwe Vintage Guitar Guide 2007 openslaat dan is deze omgerekend 3.350 euro waard. In Nederland zal de prijs wat lager liggen. Ik zou deze Jaguar in olympic white met matching headstock op 2.750 euro taxeren als deze inderdaad helemaal origineel is. Er staat ook een refineshed fiesta red op Marktplaats en die is volgens mij maar 1.500 euro waard.

Luke-wannabe
28 december 2006, 00:51
1500 is echt te weinig
Ik denk minimaal 2000 voor een echte ouwe.

Hector_Tsolodimos
28 december 2006, 12:43
http://img95.imageshack.us/img95/6766/marktplaatscq5.jpg
zo kopieer je een link van markplaats..
alsjeblieft

FruscianteFan
28 december 2006, 12:45
Gekke vorm van cracqule zo overdwars op de body. Nog nooit gezien. Heb er geen verklaring voor. Altijd is de cracqule in de lengterichting van de body. Of hij moet overgespoten zijn en met stikstof of sterke afkoeling in de vriezer op een andere wijze open gebarsten zijn. Dus niet het natuurlijke proces.

Wat is zo'n Jaguar nu waard. Als je de nieuwe Vintage Guitar Guide 2007 openslaat dan is deze omgerekend 3.350 euro waard. In Nederland zal de prijs wat lager liggen. Ik zou deze Jaguar in olympic white met matching headstock op 2.750 euro taxeren als deze inderdaad helemaal origineel is. Er staat ook een refineshed fiesta red op Marktplaats en die is volgens mij maar 1.500 euro waard.TS wijst juist op de refinishte Fiesta Red Jaguar :)