PDA

View Full Version : Marshall jtm 60 of...



Me_bigboy
26 december 2006, 16:11
Dag lieve mensen,

Ik heb nu een laney mxd 30 transistor ampje. Deze is dringend aan vervanging toe om dat ik me dood erger aan het hoog ruis, schel en tevens ook niet-strak-laag gehalte.

Via een kennis kan ik een marshall jtm 60 kopen voor rond de 450 euro(kan wel wat af)
het is de versie met 2 X 12 inch speakers. Hij is ook nog in heel goede staat en klinkt goed (heb er al eens over gespeeld). De stijlen die ik speel: van rhcp tot rammstein tot punk-achtige dingen. De distortion voor metal haal ik uit een line 6 ubermetal pedaaltje.

1. Wat denken jullie van dit aanbod? Doen of niet?

2. Hoeveel zou ik nog kunnen krijgen voor die laney mxd 30?

vriendelijke groeten

drap
26 december 2006, 16:14
Dag lieve mensen,

Ik heb nu een laney mxd 30 transistor ampje. Deze is dringend aan vervanging toe om dat ik me dood erger aan het hoog ruis, schel en tevens ook niet-strak-laag gehalte.

Via een kennis kan ik een marshall jtm 60 kopen voor rond de 450 euro(kan wel wat af)
het is de versie met 2 X 12 inch speakers. Hij is ook nog in heel goede staat en klinkt goed (heb er al eens over gespeeld).

1. Wat denken jullie van dit aanbod? Doen of niet?

2. Hoeveel zou ik nog kunnen krijgen voor die laney mxd 30?

vriendelijke groeten

Als je het geld er voor hebt liggen, zeker weten doen! Ik heb de 1x12 versie en die heeft me destijds al iets van 400 euro gekost, tweedehands.

Agent_Smith
26 december 2006, 17:22
De JTM60 / JCM600's zijn geweldige amps en absoluut één van mijn favourieten. Heel veelzijdig en een heel 'levendig', 'natuurlijk' geluid. Ik heb m altijd gebruikt icm greenbacks wat een hele goede match is.
De combo's kunnen echter wat hitteproblemen ervaren, dus zorg voor voldoende koeling.
Maar idd, als je het geld hebt: doen!

Lexvandoef
26 december 2006, 18:29
Lekker versterkers idd, ik heb mijn JTM30 combo trouwens nooit last gehad van hitteproblemen. Ook niet alsie tijdens een optreden 2 uur lang heel erg hard staat te blazen.

Rormo
26 december 2006, 18:53
DOEN!





10tekens

Me_bigboy
26 december 2006, 19:00
Iedereen tot nu toe al bedankt en ik denk dat ik het ook zal doen..nu enkel nog de ouders overtuigen dat niet elke versterker hetzelfde is...

btw, hoeveel kan ik dan vragen voor men huidige versterker?