PDA

View Full Version : beebaa



Sep.
26 december 2006, 16:02
netnieuwe aanwinst gedaan... de beebaa oftewel de AF 100 fuzz pedaal van roland... oftewel, oude rommel die best fijn klinkt
in MINT conditie...
maar even om te melden dat ik nu een ontzettend blije belg ben


Aangepast ;)

Robbert
26 december 2006, 16:10
Je bent bijna een jaar ingeschreven en je weet nog de regels mbt. spam niet?


Leuk dat je de AF 100 hebt gevonden. Volle mep voor betaald?

robert-gitarist
26 december 2006, 16:33
SPAM...Bannen die handel!!!!



:D

Sep.
26 december 2006, 16:44
spam?
nee..
sorry, moet ik het dan in rood zetten...? beetje blond
moet ik dan nederlander zijn.... beetje op mijn tenen getrapt

nee, ik weet het niet

en wat is volle mep? Weet niet wat de straatwaarde van dat ding is op moment... maar heb hem 25 euro betaald.

stratestic
26 december 2006, 17:26
Ik ben het wel eens met Sep. Wat is het verschil om het aan het einde van je post te schrijven of om het maar te pas en vooral te onpas te melden dat je iets te koop hebt in je sign. Daardoor worden die posts ook onwijs lang wat weer voor irritant scroolen zorgt.

Eigenlijk zou het alle bij verboden moeten worden er is immers gitaarmarkt wat aan het forum verbonden is.

zoon van Piet
26 december 2006, 17:30
25 euro....

fukkerdefuk!

gefeliciteerd, prachtige aankoop.

robert-gitarist
26 december 2006, 17:49
Ik ben het wel eens met Sep. Wat is het verschil om het aan het einde van je post te schrijven of om het maar te pas en vooral te onpas te melden dat je iets te koop hebt in je sign. Daardoor worden die posts ook onwijs lang wat weer voor irritant scroolen zorgt.

Eigenlijk zou het alle bij verboden moeten worden er is immers gitaarmarkt wat aan het forum verbonden is.

Als je voor ieder ding wat je verkoopt een appart topic voor moet aanmaken,het tenkoste gaat van de server ruimte.En ik vrees dat je daar ook extra voor betaald.In je naam mag wel want dat neemt veder geen ruimte in beslag.Of althans,niet zo veel ruimte als een heel nieuw topic ;) Of je nu een quote in je onderschrift zet of iets te koop,het blijft even lang als het breed is ;) Zoiets.

Ohja,25 pleuro is niet veel voor zn ding.

robert-gitarist
26 december 2006, 17:54
spam?
ja
sorry, moet ik het dan in rood zetten...? beetje blond
Probeer blauw anders eens ;)
moet ik dan nederlander zijn.... beetje op mijn tenen getrapt
Belg,Nederlander,Duitser,Chinees.... Het mag gewoon niet.Lees eens de FAQ
nee, ik weet het niet

en wat is volle mep? Weet niet wat de straatwaarde van dat ding is op moment... maar heb hem 25 euro betaald.

Hij bedoeld min of meer of je er zwaar voor betaald hebt.Bijv. een pedaal kopen voor 100 euro terwijl je hem ook voor 50 euro had kunnen kopen ofzo.

Robbert
26 december 2006, 18:15
25 Euro is niet bepaald een koopje, in het Engels noemen ze het een steal. :)

henkr
27 december 2006, 11:18
Weet niet wat de straatwaarde van dat ding is op moment... maar heb hem 25 euro betaald.

Niet te geloven. Ik geef je er dertig voor 8^)

DiscoFreq
27 december 2006, 12:22
25 Euro is niet bepaald een koopje, in het Engels noemen ze het een steal. :)
ja, zoiets als mijn koopje onlangs op marktplaats, 125 euro voor:

Monacor Mini Fazer (= Univox Micro Fazer)
Shin-ei Companion FY-2 Fuzz Box
Volume-Distortion (wah-case, waarschijnlijk Silversound)
Docter Q Envelope Follower (vintage)
Electro-Harmonix Clone Theory (vintage)
plastic springreverb voor micro's (veertje van 5cm ;))

Ik vreesde dat ze in slechte staat gingen zijn, maar alles werkte perfect (enkel bij de Mini Fazer moest ik wat bijgesoldeerde stompjes draad van het circuit halen eer het werkte).