PDA

View Full Version : Kramer USA gitaren??



rePUNKtative
22 december 2002, 19:19
Nou kan ik van iemand een Kramer USA Striker kopen. Voor 250 euro, met een Floyd Rose. er zit 1 element in, in de brug positie.

Wie kan mij iets vertellen over Kramer USA?? Zijn ze de moeite waard van het kopen?? Ik ken het merk namelijk zelf niet eens!!

srv-man
22 december 2002, 21:04
Kramers uit de USA zijn prima gitaren en vooral in de jaren tachtig redelijk populair (hair-metal). Er is zelfs nog een Kramer Van Halen model geweest.
Ze worden zo sterk met de 80īs geassocieerd dat ze nu niet veel meer opbrengen. Ik heb zelf een Pacer gehad en dat was geen verkeerde gitaar. 250 euro voor een USA gitaar met Floyd Rose (Schaller waarschijnlijk) is natuurlijk niet veel geld, als hij nog in behoorlijke staat is.

signsofzodiac
22 december 2002, 21:30
Lijkt me een bijzonder puik aanbod!

Jopie
22 december 2002, 21:35
Kiek ff op http://www.nederlandmuziek.nl , staan ze wel op

Brat
23 december 2002, 20:56
Eh, de striker is wel de multiplex japanse of koreaanse goedkope versie, heb ik zelf ook nog eens gekocht voor 150 pieken. De floyd rose is zeker niet van schaller, maar ik geloof model 2 van floyd rose zelf. Waarbij je het balletje niet van de snaar hoeft af te knippen. Niet iedereen is er even enthousiast over. Overigens speelt de mijne wel lekker. Ik vind 'm echter wel schel klinker, hoe vet de humbucker ook is.

michielv
23 december 2002, 21:01
Ik moet Brat gelijk geven: de Striker is zeker geen USA kramer. Het is een aardige gitaar, niet slecht om mee te beginnen en als je hem voor 100 euro oid kunt krijgen prima, koop je er bij Vox Humana ofzo een goede body bij en heb je een goede gitaar.

Ik zou er in ieder geval geen 250 euro voor over hebben.

Kijk anders voor de gein ook even op http://www.harmonycentral.com, ze hebben daar een hoop verschillende (positief en negatief) meningen over de Striker. Is dit trouwens die witte die een tijdje geleden ook te koop stond op gitaarmarkt?

srv-man
23 december 2002, 22:55
Ik heb nog eens gezocht en inderdaad, geen USA en geen Schaller trem! In dat geval is 100 euro inderdaad meer dan genoeg en zou ik persoonlijk verder zoeken.

rePUNKtative
24 december 2002, 15:00
dank jullie wel, hij zegt dat het een USA, is dus niet zo....

Ik weet genoeg, dat word geen Kramer voor mij....