PDA

View Full Version : Delay en combo zonder effectsloop



Hydra
26 december 2006, 09:37
Heb een combo op het oog voor erbij maar daar zit geen effectsloop op kom ik net achter.
Op mijn andere verstekers gaan mijn delay,s en chorus in de loop, is dat dan anders op te lossen op die combo zonder loop ? delay klinkt op mijn andere amps iig niet via de input..

Als het niet gaat werken jammer had het ding graag willen hebben als jullie een oplossing weten graag..

ColourofFire
26 december 2006, 10:27
Heb een combo op het oog voor erbij maar daar zit geen effectsloop op kom ik net achter.
Op mijn andere verstekers gaan mijn delay,s en chorus in de loop, is dat dan anders op te lossen op die combo zonder loop ? delay klinkt op mijn andere amps iig niet via de input..

Als het niet gaat werken jammer had het ding graag willen hebben als jullie een oplossing weten graag..

Watvoor combo is het?

Als er geen fx loop is kan je altijd aan modden beginnen, maar dat is ook niet echt ideaal. Je kan hem er gewoon voor proberen, kijken of het een beetje klinkt.

Hydra
26 december 2006, 10:37
Ja ik ben er denk ik al wel uit wat te doen.. tis een roland jc 120 uit de eerste serie. Ik neem mijn board gewoon mee om te testen of er wat van me delay overblijft, anders heb ik geduld en zoek ik naar een latere versie waar de loop wel in zit..