PDA

View Full Version : Help



deprinsen
25 december 2006, 11:01
Hallo, ik zal mijzelf eerst even voorstellen. Ik ben een 55+er die ( op hobbyniveau ) gitaar speelt. Ik heb een telecaster en onlangs daarbij een Vox AD 50 VT gekocht. Nu zit hierbij een Engelstalige handleiding waar ik niet veel van snap. (zal mijn leeftijd wel zijn). Is er misschien langs deze weg iemand die mij in gewoon Nederlands uit kan leggen hoe ik deze versterker het beste kan gebruiken en wat de diverse mogelijkheden zijn.
Nico

Chris Winsemius
25 december 2006, 11:49
Hallo, ik zal mijzelf eerst even voorstellen. Ik ben een 55+er die ( op hobbyniveau ) gitaar speelt. Ik heb een telecaster en onlangs daarbij een Vox AD 50 VT gekocht. Nu zit hierbij een Engelstalige handleiding waar ik niet veel van snap. (zal mijn leeftijd wel zijn). Is er misschien langs deze weg iemand die mij in gewoon Nederlands uit kan leggen hoe ik deze versterker het beste kan gebruiken en wat de diverse mogelijkheden zijn.
Nico

Ik denk dat er zeker wat AD50VT gebruikers hier zijn die je hier kunnen helpen.

Ps Mocht je d'r niet uitkomen (even wat reacties afwachten) dan mag je hier best 'n keer langskomen. Hoewel ik meer into buizen-versterkers ben kan ik wel wat engels en met wat proberen/luisteren kunnen we wat sounds uitzoeken.

guitartub
25 december 2006, 12:05
Misschien moet je de vraagstelling iets specifieker doen. Die Vox AD serie is niet zo 1 2 3 uit te leggen. Ik speel zelf reeds enige jaren over een AD60 dus misschien kan ik je wat verder helpen. Ik ben zelf 54+ dus aan je leeftijd zal het niet liggen!!

Gitaristje 18
25 december 2006, 12:44
Heb je al op hun site gekeken of je misschien een Nederlandse handleiding kan downloaden?

moos
27 december 2006, 20:51
Als het gaat om een vox ad 60 vt valvetronic, dan heb ik er een zowel te koop alsook een zeer uitgebreide nederlandse handleiding. Voor intresse graag een PM. De laatste is natuurlijk gratis.

caliban
27 december 2006, 21:33
Stuur die handleiding maar op PM en ik probeer je te helpen

deprinsen
4 januari 2007, 11:13
Heb je al op hun site gekeken of je misschien een Nederlandse handleiding kan downloaden?

Hallo Gitaristje, heb ik geprobeerd kon niets vinden, maar heb inmiddels wel de naam van de importeur gevonden en deze gevraagt om een handleiding.
Nog niets van gehoord
Nico

deprinsen
4 januari 2007, 11:17
Ik denk dat er zeker wat AD50VT gebruikers hier zijn die je hier kunnen helpen.

Ps Mocht je d'r niet uitkomen (even wat reacties afwachten) dan mag je hier best 'n keer langskomen. Hoewel ik meer into buizen-versterkers ben kan ik wel wat engels en met wat proberen/luisteren kunnen we wat sounds uitzoeken.

Hallo Chris, bedankt voor je reactie en je aanbod, ik hoop alleen dat ik iemand kan vinden die wat dichter bij mij in de buurt woont, zoniet kom ik graag nog een keer op je aanbod terug.
Groet Nico

zjanke
4 januari 2007, 11:19
In welke regio woon je?

deprinsen
4 januari 2007, 12:14
In welke regio woon je?

Steenwijk. Ov