PDA

View Full Version : de metal zone zuigt !!!!!



jorrit
22 december 2002, 16:12
ik zie hier zoveel mensen die helemaal weg zijn van hun metal zone?? kan iemand mij uitleggen waarom...dit pedaal klinkt zo dun..zo slecht....

groeten jorrit

Negative K3 fan
22 december 2002, 16:25
zo weinig posts en dan al brutaal :grin:

maarten
22 december 2002, 16:34
hij is ook kut, maar voor thuis op je oefenamp op kamerniveau is hij zeker wel geschikt.
voor het echte werk toch maar een buizenbak he.

ik kan ook zeggen dat mijn oefenversterker kut is, ja duh als ik ermee live ga spelen zeker! maar voor thuis issie goed.

Mitch
22 december 2002, 16:54
Metal Zone vind ik een typisch geval van zware scheur voor slaapkamer-herriemakers die mee willen spelen met de hormonenmuziek die ze op hun stereo afspelen

Dirk_Hendrik
22 december 2002, 22:27
Als enkele honderdduizenden gitaristen zo'n ding gebruiken heeft ie blijkbaar toch zijn kwaliteiten.

Lekkere topictitel voor een n00b trouwens jorrit

vulvasonic
22 december 2002, 22:35
Jorrit mag dan nieuw zijn hier, maar dat wil nog niet zeggen dat ie geen jarenlange ervaring heeft of geen eigen mening mag hebben?

Ik vind die MZ helemaal niet zo verkeerd trouwens. Ik vind het prettig om een romig sologeluid neer te kunnen zetten, waarbij de toonregeling van de MZ kleine wondertjes kan verrichten.
De kwaliteit van het pedaal op zich is niet beter dan vele anderen, maar hij doet zijn werk naar behoren. Je moet hem wel als effect gebruiken en niet proberen om met het pedaal een basisgeluid neer te zetten.

Mitch
22 december 2002, 23:05
Nou nou Dirk, er is geen minimum aantal posts die je hoeft te hebben vóór je een topic mag starten hoor... Het is hier geen Harmony Central met zijn hele hiërarchie.
Junior member Jorrit kan natuurlijk wel iets subtielere topics starten, daar heb je gelijk in, maar hij gebruikt geen scheldwoorden, poneert een stelling en vraagt om reacties van voorstanders.

Verrek, het lijkt wel een forum ! :wink:

@iro
23 december 2002, 01:40
ik kan er niet aan doen maar voor thuis vind ik de metal zone niet slecht (zelfs goed) enkel in een band situatie verdrinkt hij in de brei...

Bins
23 december 2002, 09:49
Eq-en dat ding! Ook voor de MT2 geldt dat "mids" je vrienden zijn.
Ik begin de laatste tijd een beetje spijt te krijgen dat ik hem heb weggedaan, ik denk dat ik er met een eq pedaaltje ernaast nog best wat mee had gekund...
Ah well, whatever :smile:

basswasp
23 december 2002, 12:29
...nevermind

:razz:

jorrit
23 december 2002, 23:03
hehe k dacht laat ik eens een lekkere stelling lanceren als eerste....

ik denk dat zoveel mensen m gebruiken omdat er heel lang geen goedkoop alternatief geweest is......maar vergelijk m eens een keer met de zoom tri metal...klinkt zowiezo een stuk voller......

en oja...t aantal posts geld volgens mij niet voor ervaring...k ken zat forums met mensen van 15 die een jaar spelen en die 2000 posts hebben.

maar een beetje discussie op een forum is niet erg toch?

groeten jorrit

ps. fijne kerst alvast!!

gerrekat
28 december 2002, 20:03
Vind de metalzone ook kut, heb er een staan als iemand hem wil hebben voor 55 EUR is ie van jou!

Is wel geschikt voor mensen met eenbeperkt budget dat zeker, maar als je een vette buizen of solid state (RANDALL) top hebt dan is dat MZ pedaaltje niet meer om aan te horen.

The Dude
28 december 2002, 20:44
Ik vind mijn MT-2 nog niet zo heel slacht, maar ik heb er dan ook een GE-7 achter staan, en een Big Muff, en een Boss Turbo Overdrive, ik kan alle kanten uit met mijn scheur !

Ibanez
28 december 2002, 22:02
Ik snap nu ook waarom er zooveel tweedehands metalzones zijn. Ik vind dat ding ook erg tegenvallen (heb hem ff uitgetest) veel te dunnetjes niet genoeg bass.

geertenno
28 december 2002, 23:32
Ik heb ook een metalzone en in mijn slaapkamer scheurt hij lekker weg!

Mitch
29 december 2002, 00:24
Op 2002-12-22 15:54, schreef Seymour Paul:
Metal Zone vind ik een typisch geval van zware scheur voor slaapkamer-herriemakers die mee willen spelen met de hormonenmuziek die ze op hun stereo afspelen


Dat zeg ik..... GAMMA !

jorrit
29 december 2002, 03:03
haha lol!

ow in je slaapkamer is het geen heel slecht pedaal maar volgens mij heb je m niet vergeleken met de tri metal.

live is de metalzone helemaal een ramp...hij klinkt dun en komt niet erg goed uit de mix...

en inderdaad de metalzone is het best verkopende pedaal van boss maar volgens mij ook het meest aangeboden pedaal op interet etc.

Mitch
29 december 2002, 14:16
Tijdje terug beweerde ik dat ook en kreeg meteen een paar fans op mijn nek. Fenders staan ook veel te koop maar zijn ook hardstikke goed, dat soort verweer...
Check 'm anders eens, jorrit, het is een topic van hansies en heet MT-2 (T)

De grap was dat er op dat moment inderdaad wat minder mt-2's te koop stonden dan een tijdje daarvoor. Uitgeluld was ik :wink:

jorrit
29 december 2002, 15:37
hmz die mening over fender kan ik volgens mij ook wel delen....

k check wel ff die andere post...

@iro
30 december 2002, 02:51
ik heb een mt-2 met sinds terstrak een ge-7 achter en idd de sound is echt stukken beter... tis maar dat je het weet :grin:

@iro

Ic3gl0vE
30 december 2002, 03:15
het geluid van een mt2 met ge7 had je ook uit je gt6 kunnen krijgen :razz: