PDA

View Full Version : Gibson LP BFG



a darker shade of grey
24 december 2006, 17:20
Dit (http://www.gibson.com/bfg/) ziet er aardig uit...
Zeer veelbelovend, heb ff wat research gedaan...dingeteje kost 1149 euro --> GAS GAS GAS!!!

Dat bandje dat daar staat te spelen op die lp is wel kut, maar dat doet weinig af aan die gitaar!

Tupelo
24 december 2006, 17:22
Dat is idd niet verkeerd.

Squier4ever
24 december 2006, 17:22
Hier heb ik laatst ook al een topic over gemaakt, idd een supervettte gitaar.....
zou hem graag willen...

brunodb
25 december 2006, 00:07
vind ze ook übergeil. ben benieuwd hoe ze er in het echt uitziet en hoe ze er van dichtbij afgewerkt uitziet. het lijkt in ieder geval veelbelovend

Realeigo
25 december 2006, 10:35
nu moeten ze er nog een bass van maken!

a darker shade of grey
25 december 2006, 10:36
Ik ben zelf wel een beetje bang voor de lage veelzijdigheid...terwijl LP's toch altijd heel veelzeidig zijn, de brug pcikup schijnt nogal hele hoge output te hebben, maar die P90 lijkt me heerlijk om een mooie solo mee te spelen, ik ga er rond mn verjaardag (als ik 18 wordt :P) maar es eentje uitproberen, en ik hoop dat ik dan genoeg geld heb...

Snaar'n Bennie
25 december 2006, 15:17
Deze gitaar is gewoon niet afgewerkt! Je ziet de sporen van de bijtels in de top nog! Wel een keer wat anders. Ik vind het ook wel wat hebben. Eindelijk een gooi-maar-raak gitaar!

FruscianteFan
25 december 2006, 15:31
Die killswitch lijkt me wel heel vervelend. Ik heb nogal eens de neiging om tijdens het spelen per ongeluk er tegenaan te komen..

Orpheo
25 december 2006, 15:45
het idee is wel heel cool. je kan er gewoon met wat creativiteit, een heel EIGEN gitaar van maken. deze gitaar leent zich daar perfect voor. het is 't echter niet voor mij. ik ben meer van de klassieke les paul modellen, en deze gitaar doet 't m niet voor mij.

Goldeneye
29 december 2006, 20:56
Niet echt mijn smaak wat betreft een Gibson LP.
Ik hou ook meer van de klassieke Gibsons met mooie vergeelde bindings, zonder allerlei vreemde kleuren of toeters en bellers.
Maar het zal wel vast wel als een Gibson klinken!



:gitarist:

a darker shade of grey
30 december 2006, 10:40
Volgens mij klinkt ie niet als een gibson, volgens mij klinkt ie namelijk retestrat en loeihard! Het is een extrahighoutput burstbucker in de brug, en een p90 in de neck, apparter geluid kan niet volgens mij ;)

brunodb
30 december 2006, 10:44
niet klinken als een gibson? p-90's zaten vroeger in alle les pauls van gibson voor ze de humbucker uitegevonden hebben. en les pauls met p-90's zijn ze trouwens altij blijven maken. en die high output humbucker is gewoon een burstbucker 3 die ook gewoon op de bridgepositie van een les paul standard zit hoor. niks speciaals aan

Wimvdb
30 december 2006, 17:28
Hier ook zware gas voor zo'n gele