PDA

View Full Version : inkoop prijzen



love_emo
23 december 2006, 17:20
Heyhey,

Waar kan ik het goedkoopst weerstanden, schakelaats (DPDT, 3PDT) en Leds inkopen in NL?? Ik hoor het!

x.

hugo123
23 december 2006, 17:43
conrad!




hugo

P.S.
ook op internet te bestellen op www.conrad.nl

hugo

Agent_Smith
23 december 2006, 17:49
Okee, maar hoe weet je dan welke types je het beste kunt kopen?? (polypropyleen, MKT-folie, MKP, folie, keramisch...) Geen idee wat voor (buizen-)versterkers het best is.

LostHighway
23 december 2006, 18:48
Er is ook geen beste, hangt af van amp tot amp, plaats tot plaats en hoe je hem wil krijgen..

Agent_Smith
23 december 2006, 19:32
Het meest gangbaar dan, voor bepaalde plaatsen in het circuit.
Nog meer tips dan dit?

LostHighway
24 december 2006, 12:48
Sorry, kan je niet echt helpen, als je zou zeggen welk circuit je wil bouwen, waarvoor je het wil gebruiken en wat je wil bereiken kunnen wat opties gegeven worden, maar zelfs dan is het maar een indicatie, niemand kan met zekerheid voorspellen hoe het gaat uitdraaien..
Langs de andere kant heb je evengoed mensen die de invloed van een cap naast zijn waarde volledig ontkennen..

Agent_Smith
24 december 2006, 13:55
Gewoon in het algemeen bedoeld.
Stel ik wil een buizengitaaramp bouwen. Kan een plexi zijn, JMP of iets jcm800-achtigs ofzo. Zo ontzettend veel verschil zit er niet in de signaalpaden.
Mijn vraag was dus gewoon: welk soort C's zouden er geschikt zijn als koppelC's, welke voor de EQ etc etc

Speeddemon
24 december 2006, 15:17
conrad!




hugo

P.S.
ook op internet te bestellen op www.conrad.nl

hugo
Bij conrad zijn echter nog steeds geen 3PDT voetschakelaars te koop.

Maar voor de meer gitaarpedaal-georiënteerde dingen, check
www.newtone-online.nl

jacky
24 december 2006, 18:30
Gewoon in het algemeen bedoeld.
Stel ik wil een buizengitaaramp bouwen. Kan een plexi zijn, JMP of iets jcm800-achtigs ofzo. Zo ontzettend veel verschil zit er niet in de signaalpaden.
Mijn vraag was dus gewoon: welk soort C's zouden er geschikt zijn als koppelC's, welke voor de EQ etc etc

Wat dacht je voor de genoemde prjecten van philips mosterd caps ....

jacky
24 december 2006, 18:43
Heyhey,

Waar kan ik het goedkoopst weerstanden, schakelaats (DPDT, 3PDT) en Leds inkopen in NL?? Ik hoor het!

x.


Moet het ook het slechtste zijn of alleen maar het goedkoopste ?

Voor buizen amps kan je het beste iets beter materiaal kopen is het voor een pedaaltje ....tja ik zou niet voor crap gaan...maar dan hoeven de switches niet de beste specs te hebben

Buizen amps en pedaaltjes je kan eens kijken bij

http://www.verelec.com (hij kan je ook bijstaan in raad en daad)