PDA

View Full Version : welke?



Roy1987
23 december 2006, 15:37
ik had deze post ook al in het koop advies geplaatst maar daar heeft tot nu toe nog niemand gereageerd. dus een beetje tegen de regels in plaats ik hem hier ook:)

omdat ik volgende maand jarig ben en ik 2 elektrische gitaren heb, vraag ik voor mijn verjaardag een akoustische gitaar (uiteraard betaal ik zelf bij ben geen verwend kindje ) maar ik ben echt slecht in wat nou een goede gitaar is en wat niet. nou hoop ik dat jullie me kunnen helpen bij het vinden van een akoustische gitaar die maximaal 300 euro mag kosten. ik wil graag op dan mijn nieuwe gitaar liedjes zoals ''snow hey yo'' ''under the bridge'' van the red hot chilli peppers spelen.

nou zag ik op feedback een ''dean performer E'' staan deze is ook semi elektrisch maar maakt dat uit qua geluid als je er niks elektrisch mee doet?

ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen

Flipkoos
23 december 2006, 15:39
ik had deze post ook al in het koop advies geplaatst maar daar heeft tot nu toe nog niemand gereageerd. dus een beetje tegen de regels in plaats ik hem hier ook:)

omdat ik volgende maand jarig ben en ik 2 elektrische gitaren heb, vraag ik voor mijn verjaardag een akoustische gitaar (uiteraard betaal ik zelf bij ben geen verwend kindje ) maar ik ben echt slecht in wat nou een goede gitaar is en wat niet. nou hoop ik dat jullie me kunnen helpen bij het vinden van een akoustische gitaar die maximaal 300 euro mag kosten. ik wil graag op dan mijn nieuwe gitaar liedjes zoals ''snow hey yo'' ''under the bridge'' van the red hot chilli peppers spelen.

nou zag ik op feedback een ''dean performer E'' staan deze is ook semi elektrisch maar maakt dat uit qua geluid als je er niks elektrisch mee doet?

ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen

Je kunt op een el.akoestische natuurlijk ook prima akoestisch spelen, maar als je dat toch niet gebruikt...kies dan eentje zonder versterking aan boord, dan kun je een betere kopen in dezelfde prijsklasse.
Verder raad ik je aan ff bovenin het forum te kijken, daar staan een paar sticky's

Jesse v.d
23 december 2006, 16:06
elke akoestische is toch anders, ik zou vooral als je gewoon al 2 elektrische gitaren hebt en dus al kan spelen. Gewoon ff naar een winkel gaan en gitaren uittesten. Wat voor een 1 goed is, kan voor een andere klote zijn. Iedereen heeft andere eisen en andere idealen voor het perfecte geluid. Ga gewoon naar een winkeltje lekker vervelend doen en alles proberen tot je iets vind wat bij je past.