PDA

View Full Version : Heeft hier ooit iemand door dit forum z'n gestolen goed terug gevonden?



vulvasonic
22 december 2006, 20:10
Heeft hier ooit iemand door dit forum z'n gestolen goed terug gevonden?

In alle eerlijkheid, ik kijk hier zelden. Maar ik vind jatten per definitie een heel erg lage streek en al helemaal als het gaat om iets persoonlijks als een muziekinstrument.

Nu zou ik graag de hoop willen hebben dat dit topic überhaupt zin heeft.
Iemand?

hendrix2
22 december 2006, 20:53
Wel Gitaarnet (user) zelf z'n gitaren waren gestolen.
HIjt heeft z'n gitaren teruggevonden.
Door iemand van het forum die ze op marktplaats zag staan en direct een pm naar gitaarnet stuurde.
Spannende Thread was dat!!!
Lees hier de thread:
Leer er hier alles over!!!! (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=72647)

vulvasonic
23 december 2006, 00:44
GEWELDIG!

Gelukkig dat dieven niet altijd even slim zijn. Vaak weten ze wel dat een gitaar veel geld waard kan zijn, maar niet dat het gitaristenwereldje GELUKKIG ook nog een heel klein wereldje is.

Ik weet dat een niet nader te noemen gitaartech ook wel eens spul in z'n toko heeft gehad, waarvan hij wist dat het gestolen goed was. En uiteraard gaan die kloteklappers dan niet vrij uit.

Goed om te lezen dat het dus zinvol is of in ieder geval kan zijn. :)

Debaser
25 december 2006, 14:46
idd :)

ik kon niet geloven dat die 'verkoper' me terug mailde met zijn naam en nummer, en echt google is your friend in zo'n geval.

Ben benieuwd wat er met Benny Lentze* gebeurd is ... vast enkel een boete.


* nooit zaken mee doen dus...

Dude
25 december 2006, 15:46
Ben wel benieuwd naar het hele verhaal,

gitaarnet heeft zelf nooit meer gepost in dat topic. Iemand een idee ?

hendrix2
25 december 2006, 18:20
In de krant van vorige week donderdag stond volgend bericht:

Een partij gitaren werd gestolen bij muzikant Yves Teuwen. Yves maakte hiervan bericht op verschillende gitaarsites. Een Hasselaar zag deze advertentie en de advertentie van de dieven die deze gitaren op internet aanboden. Hij verwittigde de politie van Hasselt die op hun beurt Yves verwittigde. Yves wou het onderzoek niet afwachten en reed woensdag zelf naar Eindhoven om contact te nemen met de politie aldaar. Zelfde dag nog werden de dieven opgepakt voor ondervraging en hebben de gitaren zonder morren afgestaan.
Yves heeft zijn vier gitaren terug in bezit.
meer is er eigenlijk nooit over gezegd geweest...
Ik wil ook wel eens de details weten... :D