PDA

View Full Version : Zalen in Duitsland gezocht



Mr. Urai
22 december 2006, 12:18
Ik weet niet of ik hier in de goede thread zit, maar ik heb een vraagje over zalen in Duitsland.

Voor mijn band Born Loco (http://www.bornloco.nl) ben ik namelijk op zoek naar zalen/podia vlak over de grens in Duitsland waar we zouden kunnen spelen.
Nou heb ik me al helemaal rot gezocht op via Google en instanties als het Nationaal Popinstituut, maar kan nergens een overzicht vinden van zalen bij onze oosterburen :(
Zelfs op de sites van de steden zelf kan ik geen adressen vinden van podia (alleen theater e.d.).

We zijn voornamelijk op zoek naar zaaltjes in steden zoals Osnabrück, Münster, Hamm, Dortmund, Oberhausen en Düsseldorf...

Weet iemand toevallig waar ik zulke adressen kan vinden of weet iemand een leuk zaaltje net over de grens?

Fakey
27 december 2006, 22:52
Ik weet niet of je met het fenomeen myspace.com bekend bent? Nou wat ik met mijn band gedaan hebt, is naar bandsite's uit duitsland gezocht en naar hun giglijst gekeken naar de zalen waar ze speelden. Je kan met myspace heel makkelijk naar bands op locatie zoeken. Gewoon boven in op "music" klikken.

Succes!

Mr. Urai
3 januari 2007, 14:04
Wij hebben zelf ook een MySpace pagina, dus dat ken ik wel ja...
Maar op die manier zoeken had ik nog niet aan gedacht. Thanx voor de tip!