PDA

View Full Version : Fijne Kerst allemaal!



Picker
22 december 2006, 01:42
...en om mijn kerstwens muzikaal wat kracht bij te zetten: klik hier (http://www.peghead.nl/MC2006.wmv).

FruscianteFan
22 december 2006, 08:01
Fijne kerst inderdaad.

Leuk filmpje :)

Jedeel
22 december 2006, 08:04
...en om mijn kerstwens muzikaal wat kracht bij te zetten: klik hier (http://www.peghead.nl/MC2006.wmv).

Helaas zonder muziekale ondersteuning wens ik jullie ook hele fijne kerstdagen!!!

P.S. Picker, de link werkt bij mij niet, maar misschien ligt dat wel aan mijn comp.

Flipkoos
22 december 2006, 08:14
Wat een fantastisch filmpje!!!

En hetzelfde toegewenst!

Don Capo
22 december 2006, 08:21
Wat een ontzettend grappig en leuk bedacht filmpje!

Iedereen ook een ontzettend fijne kerst toegewenst en en alvast voor volgend jaar veel gitaar(net) plezier toegewenst!

Buzz
22 december 2006, 08:51
:seriousf: Geweldig dit!!


Een muzikale kerstgroet van de muzikale drieling Eltjo, Schelto en Velcro Haselhoff!!

Iedereen hier een goede kerst toegewenst!!!

blominski
22 december 2006, 09:09
Ook van hieruit een fijne kerst gewenst aan alle toffe mensen hier op het forum.
Het leuke filmpje van Picker is inderdaad wel heel origineel :jam:

Kim Wilson
22 december 2006, 09:18
Ook van deze kant allemaal een fijne kerst!

chris c
22 december 2006, 10:42
Leuk filmpje, mooi gespeeld :) Ik wist niet dat ze nu ook al gitaristen konden klonen...

Heb onlangs ook een kerstliedje bewerkt, wilde het eigenlijk nog niet posten omdat het nog niet helemaal in orde is, maar 't is nu toch wel de goede gelegenheid :

http://media.putfile.com/White-Christmas-52

Ook een prettige Kerst aan iedereen en nog veel gitaarplezier :)

Harald
22 december 2006, 10:43
Leuk gedaan! Prettige feestdagen allemaal.

freekick
22 december 2006, 10:51
1 prettige feestdagen. 2 prettige feestdagen. 3 prettige feestdagen.

Makor1966
22 december 2006, 12:54
Geinig Picker, vooral die laatste gozer is super!
Komt er ook een tournee :D

Fijne feestdagen iedereen

SBloke
22 december 2006, 13:33
Prettige feestdagen allemaal.....

en wat het vuurwerk betreft denk ik niet dat ik hoef te zeggen: "Pas op je vingers"

:D

Wouter!
22 december 2006, 13:54
Fijne Feestdagen allemaal :)

hendrix2
22 december 2006, 13:57
Fijne kerstdagen ook aan iedereen!
Leuk filmpje Picker!

Picker
22 december 2006, 14:43
We hebben zojuist de tabs toegevoegd, op mijn website. Veel plezier ermee!

guitartub
22 december 2006, 17:02
Mooi gespeeld guy's,

Prettige Feestdagen en alvast een heel muzikaal 2007,
VOORZICHTIG MET VUURWERK!!!

Bert.

Tho
22 december 2006, 17:38
Eltjo, ik vind het prachtig! Leuk filmpje ook en van het zelfde ;)

LaurentB
22 december 2006, 19:31
Geweldig! Wat een mooi geluid, en wat leuk bedacht!!

Boom-chick-Franky
23 december 2006, 17:26
WOEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

Geweldig Picker!! Prachtig filmpje!!!

Je bent niet alleen een geweldige gitarist , je hebt ook nog

eens een goed gevoel voor humor :D

Nu Begrijp ik ook waarom je zoveel gitaren hebt!!!! :satisfie:

Iedereen een fijne kerst en een Muzikaal en vooral gezond 2007 !! :cheerup:


Frank

Makor1966
23 december 2006, 18:00
Trouwens wat een mooi geluid in die All Koa Picker, alsof er een engeltje in je oor .... heb laatst op de site van folkofthewood ook de Breedlove Northwest Classic gehoord, walnoot met visjesinleg, en die klonk ook wel heel mooi, zitten denk ik ook wel in dezelfde prijsklasse.
http://www.eltjohaselhoff.com/bee2c3b0.jpg

Picker
23 december 2006, 18:42
Trouwens wat een mooi geluid in die All Koa Picker, alsof er een engeltje in je oor .... heb laatst op de site van folkofthewood ook de Breedlove Northwest Classic gehoord, walnoot met visjesinleg, en die klonk ook wel heel mooi, zitten denk ik ook wel in dezelfde prijsklasse.
http://www.eltjohaselhoff.com/bee2c3b0.jpgKlopt. Die gitaar is echt waanzinnig. En dan komt het geluid niet eens echt goed uit de voeten op dat filmpje met alle compressie. Wacht maar tot mijn nieuwe CD uitkomt...!

Eko
23 december 2006, 19:21
Eltjo,
Prachtig gedaan. Fijne kerst en een prettige snaarwisseling.

GunMetalBlue
23 december 2006, 20:09
@Picker& chris c: Duhuuuuuude! :rockon:


@Picker: Filmpje ziet er geniaal uit! (je woonkamer trouwens ook)

@Iedereen: vrooowlijk kessemus!!

Azrael
23 december 2006, 20:13
Klopt. Die gitaar is echt waanzinnig. En dan komt het geluid niet eens echt goed uit de voeten op dat filmpje met alle compressie. Wacht maar tot mijn nieuwe CD uitkomt...!

Klinkt zeker erg goed ja. Had ik maar zo'n goddelijke klank uit mijn gitaar. Maar helaas ik zal het met mijn crafter moeten doen :P

Picker
23 december 2006, 20:15
Klinkt zeker erg goed ja. Had ik maar zo'n goddelijke klank uit mijn gitaar. Maar helaas ik zal het met mijn crafter moeten doen :PJaaah... zo makkelijk kom je er niet mee weg. Denk erom: meer dan de helft van het geluid komt uit de gitarist, niet uit de gitaar! ;)

MonkeyFace
23 december 2006, 20:27
gaaf filmpje :D

@Azrael: och... met Crafter is weinig mis hoor... zoals Picker al zei, ruim de helft komt uit je vingers, dus gewoon blijven spelen ;)

Daniël_san
23 december 2006, 20:30
ook fijne feestdagen iedereen ;)
En het filmpje is geweldig!

Azrael
23 december 2006, 20:34
gaaf filmpje :D

@Azrael: och... met Crafter is weinig mis hoor... zoals Picker al zei, ruim de helft komt uit je vingers, dus gewoon blijven spelen ;)

Ja , heus wel. Maar als ik met een andere gitaar die wat duurder is ineens uitstekend klink en onwijs happy met mijn sound ben ligt het toch echt ook aan de gitaar. Het is niet dat ik een slechte sound heb , integendeel , ik ben er erg blij mee en het is een van de beter klinkende gitaren waar ik op speel. Maar er zijn punten die er beter aan kunnen. En dat ligt gewoon aan de gitaar. Maargoed , daar is al zoveel over gezegd dat het overbodig is voor mij om het hier over te gaan hebben.