PDA

View Full Version : Ben wel erg benieuwd naar het verhaal achter deze ad ...



zeppo
21 december 2006, 19:40
Gezien op MP, gisteren.
Een verkoper prees onderstaande gitaar aan als een 7ender, en zei iets over kampvuurgitaartje. En nog iets vaags over 'leren koffer'
En de ad stond vol met spelvouten.
Oh, en hij wilde ook nog wel ruilen voor een 'Gazelli damesfiets'

Ik mailen, want wel getriggerd. Vandaag: ad weg, maar een nieuwe ervoor in de plaats (andere woonplaats), en nu is de vraagprijs : 3800 Eurootjes!

Jawel meneer. Heeft nu iemand gisteren of vandaag de slag van zijn leven geslagen?

Enfin. klik hier voor de ad ...
http://koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/snaarinstrumenten_gitaren_elektrisch/66633135.html

wietse
21 december 2006, 20:28
kan best dat iemand de slag van z'n leven heeft geslagen, herinner me nog een advertentie van een paar jaar geleden, bood iemand een fender twin reverb aan ruilen voor een goed koffiezet apparaat, volgens mij heeft toen iemand van het forum dat ding voor bijna niks gescoord.
dus alles is mogelijk.

Orpheo
21 december 2006, 20:34
nu is het een ad van een thinline '77. maar wat een PLAATJE! :o prachtige gitaar! *kwijl kwijl kwijl* ik heb nu zo'n gas voor een thinline...

heavy-metal-thunder
21 december 2006, 20:53
kan best dat iemand de slag van z'n leven heeft geslagen, herinner me nog een advertentie van een paar jaar geleden, bood iemand een fender twin reverb aan ruilen voor een goed koffiezet apparaat, volgens mij heeft toen iemand van het forum dat ding voor bijna niks gescoord.
dus alles is mogelijk.

Denk ik ook ja. Een paar jaar terug kon ik een Gibson les paul Standard kopen van iemand, die ze van zijn vriend had geerfd. Hij kender er niets van en vroeg wat ik van 250 euro vond. Ik was dadelijk akkoord. Waarschijnlijk heeft hij onraad geroken, is er gauw mee naar een winkel gelopen en vroeg er dan 1250 van.

Pais
21 december 2006, 21:02
Een kampvuurgitaartje? Hoe ziet hij dat voor zich, met verlengsnoer?? :chicken:

zeppo
21 december 2006, 21:02
En: bij R. uit Almere moet ik meteen denken aan Reggie (van mirjanenreggie), vaakbieder op MP en SP, maar of dat hier ook het geval is?

zeppo
21 december 2006, 21:03
Een kampvuurgitaartje? Hoe ziet hij dat voor zich, met verlengsnoer?? :chicken:
He, het is een hollowbody :D
Benieuwd of je daarmee boven het geknetter van het houtvuur uitkomt.
En anders: neem een Pignose mee

sinneD
21 december 2006, 21:03
wat ik dan wel weer debiel vind:
zo'n gitaar ga je dan toch niet direct te koop zetten voor grote bedragen, ik zou em mooi houden totdat ik de gitaar zat zou zijn of zelf niet meer zou kunnen spelen en tegen die tijd is de gitaar wss nog meer waard geworden :)

wietse
21 december 2006, 21:33
wat ik dan wel weer debiel vind:
zo'n gitaar ga je dan toch niet direct te koop zetten voor grote bedragen, ik zou em mooi houden totdat ik de gitaar zat zou zijn of zelf niet meer zou kunnen spelen en tegen die tijd is de gitaar wss nog meer waard geworden :)

waarom ?
dat noemt men een handelaar die zoiets doet en zelf er niks mee heeft, ik ken er zat van die lui.