PDA

View Full Version : Bluesrock gitarist zoekt band in Midden-limburg/Oost-brabant



Apello
21 december 2002, 23:44
Hallo,

Ik ben een 50-jarige bluesrockgitarist uit Weert en ik zoek een bestaande/op te richten band om heftige bluesrocknummers te maken. Ik ben geen broodspeler en broodspelers hoeven niet te reageren op deze post. Ik zit reeds zoŽn 34 jaar in bands van divers pluimage dus ik ken mijn kunstjes wel.

Mijn stijl is Walter Trout, Rick Derringer, Michael Katon en voor Jimi Hendrix ga ik ook niet uit de weg. In principe heb ik geen tweede gitarist nodig.

Het komt er op neer dat ik veel wil spelen, niet alleen optredens maar ook gewoon door de week, ik maak graag muziek. Ik zoek dus mensen die ook graag muziek maken i.p.v. ouwehoeren.

Ik heb mijn eigen spullen en vervoer. Ik kan niet zingen (alleen wanneer ik goed ingenomen heb maar dat wil je niet horen). Een band in een omtrek van 50km van Weert zou ideaal zijn.

Zijn er dus serieuze muzikanten die net als ik graag in deze bluesrockrichting willen vertoeven en die nog een gemotiveerde en soms opstijgende gitarist zoeken, meld je.

thefridge
13 april 2003, 20:01
Beste Apello,
Ben je nog op zoek. Wij (drummer,zanger/harp en bassist zijn op zoek naar een echte bluesgitarist. Onze voorkeur gaat uit naar SRV, Ronnie Earl, Bernhard Allison. In ieder geval swingende blues.
We hebben momenteel nog een oefenruimte in Gemert, maar denken eraan om iets in Eindhoven te huren.
Als je interesse hebt laat maar iets horen.

Koosje
20 januari 2008, 09:43
ben een bas speler van 52 en heb hier wel oren naar speel al mijn hele leven
in bleus en rock het kan me niet hard en vaak genoeg
dus eventueel remember me in maasbracht
boem koos

Giels
20 januari 2008, 12:30
Jamaar, dit topic is meer dan 5 jaar oud!