PDA

View Full Version : Boss Micro BR



Rick trodat
21 december 2006, 15:39
Heeft er hier iemand ervaringen met dit apparaatje?

Geluid clips vindt ik een beetje iel klinken.

Maar verder: Is dit apparaatje het geld waard? Of is het gewoon goedkope troep?

RolandT
5 januari 2007, 21:17
Rick, ik kreeg een Micro BR voor kertsmis. Ik was op zoek naar een "all in" toestel om opnamen te maken (zonder computer). Mijn allereerste clipje (http://www.10pont.net/ingrid.mp3). Ik ben best tevreden over het toestel, nu moet ik nog leren spelen:-)

Digitech
5 januari 2007, 21:42
Zo das een leuk kerstcadeautje!!!! Ik ben zelf ook heel benieuwd naar dat apparaatje. Ik ben vooral benieuwd of de ingebouwde microfoon ook wat is. Zou je misschien daar wat mee kunnen opnemen???? Ben erg benieuwd naar de geluidskwaliteit......

RolandT
5 januari 2007, 23:11
Wat moet ik opnemen een instrument of stem? Ik heb stem opname gedaan en klink zeer behoorlijk (een losse mic vind ik wel handiger).

Digitech
6 januari 2007, 20:13
he Rolandt, het liefst gewoon (electrische) gitaar. Ik wil misschien dit dingetje kopen om mijn gitaarlessen op te nemen. Dus dan zou het ideaal zijn als de kwaliteit van het microfoontje goed genoeg is voor dit doel.
Alvast bedankt :cooler:

RolandT
7 januari 2007, 16:44
he Rolandt, het liefst gewoon (electrische) gitaar. Ik wil misschien dit dingetje kopen om mijn gitaarlessen op te nemen. Dus dan zou het ideaal zijn als de kwaliteit van het microfoontje goed genoeg is voor dit doel.
Alvast bedankt :cooler:

Heb snel een opname gemaakt, gewoon wat "getokkel (http://www.10pont.net/micro.mp3)" (zondagochtendenen metal riffs gaan niet goed samen). Ik had de Micro BR gewoon op de grond liggen voor mijn versterker. Gitaarlessen opnemen zal geen probleem zijn, ik vind de kwaliteit van de micro zeer goed.

Digitech
7 januari 2007, 18:08
He RolandT echt super! Bedankt voor het opnemen. Klinkt iig niet slecht en wat die metalriffs betreft, die speel ik toch niet. :cooler:

cardinal
7 januari 2007, 21:11
Hmm, dat valt best mee inderdaad. Leuk om erbij te hebben voor de oefenruimte. Is ie op batterijen (lui ja, even geen zin om naar de site te gaan)?

bert k
7 januari 2007, 23:13
Twee penlites, en ze gaan nog lang mee ook :)

patricia
7 januari 2007, 23:22
ik heb hem zelf ook,

leuk dingetje met veel leuke en bruikbare drumdingetjes erin.
ohja.....als je een adapter gaat gebruiken....haal dan de batterijen eruit...
ik vergat dat en..dat heeft me een adapter gekost...raar maar waar.

RolandT
8 januari 2007, 07:40
ik heb hem zelf ook,

leuk dingetje met veel leuke en bruikbare drumdingetjes erin.
ohja.....als je een adapter gaat gebruiken....haal dan de batterijen eruit...
ik vergat dat en..dat heeft me een adapter gekost...raar maar waar.

Ik gebruik adapter, soms zelfs met batterijen, (tot nu) geen probleem

cardinal
8 januari 2007, 22:52
hmmm, apart. Weet iemand hoe dit kan bij de één en de ander niet? Of zal het pech zijn.

lifespan
13 januari 2007, 14:48
Hallo, hier Pep, ik heb de Micor BR ook onlangs aangeschaft, werelds apparaatje, ongeloofllijk wat ze in zo'n klein ding kwijt kunnnen en dan met zo'n kwaliteit. Zit echter 1 probleem, ik heb een stero microfoontje van Sony aangeschaft, de ECM-DS70P, echter ik krijg geen geluid (mirofoon getest op ander apparaat, doet het gewoon) wie o wie weet wat ik moet doen??

bert k
13 januari 2007, 18:04
Je moet ergens de juiste ingang selecteren. Als je de Boss op mic zet, neemt hij de ingebouwde mic.

lifespan
13 januari 2007, 22:14
Hallo Bert, begrijp ik, ik kies dan ook voor "LIN", zou namelijk moeten corresponderen met de "LINE IN/MIC" ingang op de zijkant, maar reageert niet. Ook selectie " geeft geen resultaat, dus wederom de vrag; wat doe ik fout??

Pep

lifespan
13 januari 2007, 22:16
zie dat er een foutje in staat, 2e selectie die ik wil noemen is "EXT", doet dus ook niets.

bert k
13 januari 2007, 22:59
Ik verzin maar wat, is die microfoon niet bedoeld voor fantoom? Die zal je dan ook apart aan moeten zetten.

Pagina 109 van het manual: utility > PluginPower

lifespan
13 januari 2007, 23:39
Bedankt Bert, ik heb het meteen geprobeerd en jawel, BINGO!!

Pep