PDA

View Full Version : Hallo allemaal.



Buzz Fledderjohn
20 december 2006, 20:56
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en vond het toch eens tijd me aan te melden.

Mijn echte naam is Marc, ben 27 jaar jong en woon in het noorden van het land. Ik speel nu ruim een jaar gitaar en begin het steeds beter te leren, de eerste maanden waren eigenlijk het lastigst. Ik speel zowel electrisch als acoustisch.
Electrische gear: Epiphone SG en een London City Comet door een Cube 30.
Accoustische meuk: Sanchis Carpio spaanse (erfstuk) en een Phoenix western (leuke ragbak voor vakanties enzo..). Mijn favorietje is wel mijn SG, was liefde op het eerste gezicht. Ik zie toch dat ik meestal de neiging heb deze te pakken.

Mijn muzieksmaak is behoorlijk divers; ik heb heel veel staan en koop erg veel (soms tot ergernis van mijn vriendin :satisfie:). Favoriete gitaristen: David Gilmour, Adam Jones en Josh Homme. Vaak in de Vera in Groningen te vinden, leuke tent met vaak hele leuke bandjes (nog meer Vera fans hier?). Ik speel nog niet in een bandje. Lijkt me erg leuk maar met mijn nivo wil ik dat nog niemand aandoen.

Groeten,

Marc

Tho
21 december 2006, 12:31
Welkom Marc!

Fenndangoband
21 december 2006, 14:24
Hey Marc,

Wekom op dit forum. Een goede smaak... Tool, Kyuss, QOTSA, Floyd... gaat er bij mij ook allemaal lekker in.
Vergeet niet... hoe vroeger je in een band speelt (ook al is het niveau nog niet zoals gewenst)... hoe vroeger je ervaring opdoet, hoe beter je gehoor en samenspel wordt, hoe meer je leert (van andere muzikanten)... Ik denk dat het hebben van een band de beste leerschool is. Je moet geen super skills hebben om mee te draaien in een band. Met simpele power chords, basisakkoorden en standaard barré greepjes kan je al een een heel eind functioneren in een band... and who cares wat een ander er van vindt... je doet het toch voor je eigen plezier???

Succes met het zoeken van een band 8-) .