PDA

View Full Version : Niet alleen op gitaarforum hebben de guru's hun perikelen....



Negative K3 fan
20 december 2006, 17:00
een smeuige ruzie 3 professionele amp bouwers/modders als partijen! misschien zit het hem in de aard van het beestje???

het begint bij de bovenste post bij een foto die JerryP post: http://acapella.harmony-central.com/forums/showthread.php?s=&threadid=1475639&perpage=25&highlight=&pagenumber=2

Chris Winsemius
20 december 2006, 17:22
een smeuige ruzie 3 professionele amp bouwers/modders als partijen! misschien zit het hem in de aard van het beestje???

het begint bij de bovenste post bij een foto die JerryP post: http://acapella.harmony-central.com/forums/showthread.php?s=&threadid=1475639&perpage=25&highlight=&pagenumber=2


Sensatie?

Was ik maar gitaarbouwer :D

Ik weet zeker dat de echte redenen niet genoemd worden in die thread.

Qua epoxy en manier van goopen zou het van 'n eerdere mod van Trace kunnen zijn.

Vele amp- en, meestal in iets minder mate, gitaar-technici hebben de neiging anderen af te kraken omdat ze jaloers zijn dat iemand anders 'n klus heeft. Ben hier zelf in het verleden diverse keren "gebashed" zonder daadwerkelijke ondergrond...

Nu maar weer posten over amps/etc. :D

PeeVee
25 december 2006, 10:22
Vele amp- en, meestal in iets minder mate, gitaar-technici hebben de neiging anderen af te kraken omdat ze jaloers zijn dat iemand anders 'n klus heeftEn jij bent zeker de uitzondering op de regel? :stop:


Ben hier zelf in het verleden diverse keren "gebashed" zonder daadwerkelijke ondergrond...Fascinerend hoe je alles toch steeds weer om weet te draaien :sssh:

DaveItUp
25 december 2006, 10:25
Please, make it stop....

Dude
25 december 2006, 10:58
god...



PeeVee !! kappen !!



voor we vintageworldwar 3 krijgen..


Anyway... waar gaat die tread nou precies om want het is mij een te grote lap tekst om te volgen.

tempo3
25 december 2006, 11:21
Kan me toch een paar maanden geleden herinneren dat een van de andere ex forum leden voor van alles en nog wat werd uitgemaakt door Chris. En dat daarna al die berichten verwijderd zijn want het was niet nietjes. Maar het gebeurde dus wel.

hoofd
25 december 2006, 11:27
Kan me toch een paar maanden geleden herinneren dat een van de andere ex forum leden voor van alles en nog wat werd uitgemaakt door Chris. En dat daarna al die berichten verwijderd zijn want het was niet nietjes. Maar het gebeurde dus wel.

Wie ben jij nou weer? Ik zie staan: Geregistreerd op: 29-10-2006

Je bent hier dus nog geen twee maanden actief, hoe weet jij wat er maanden geleden dan speelde? Of ben je een reïncarnatie van een van de gebande leden? Zoals bijvoorbeeld Nico..

GEWOON KAPPEN ALLEMAAL MET HET GEZIEK EN GEZEIK!!

tempo3
25 december 2006, 11:30
Volg dit al jaren als gast

harrie-beton
25 december 2006, 11:38
Ik laat de link staan maar topic gaat op slot.