PDA

View Full Version : Bestaan er nog Bombita's?



Johnny Ramone
20 december 2006, 15:30
Vreselijk die (achtergrond)zangeressen die steeds weer een repetitieavond om zeep helpen met hun slechte auditie en anti X-factor! Waar vind ik twee zangeressen, die redelijk kunnen zingen en er vooral HOT uitzien?

Alle tips zijn welkom.

schwalbe
22 december 2006, 11:48
Dr bestaan zeker nog echte bombita's... Vorige maand stond ik nog in het voorprogramma van voorheen de Wild Romance en de Bombita's waren mee. Voor vrouwen van hun leeftijd waren ze zeker hot maar ik neem aan dat je op zoek bent naar wat jongers....
Zelf hadden we ook een drietal achtergrondzangeressen mee en dat werkte prima. Zoektip: ga eens kijken bij een toneelvereniging.... zoiets als de bombita's is namelijk minstens zoveel een rol spelen als echt mega-goed kunnen zingen. Bovendien is kunnen zingen erg handig voor actrices dus ze hebben weinig aansporing nodig om eens wat zanglessen te volgen.

vulvasonic
24 december 2006, 00:44
Hahahaha....., ik heb er nooit naar gezocht. Maar ze kunnen bepaalde bands aardig optillen als ze goed zijn. Overigens hoeven ze helemaal niet zo mooi te zijn. Met wat lef in hun lijf, een beetje overdreven make-up en een beetje heupwiegen zien ze er van een beetje afstand bijna per definitie zeer smakelijk uit. :D