PDA

View Full Version : Linköping Rock City?



Nitefly7
19 december 2006, 16:31
hallo allen,

zojuist kreeg ik een mailtje dat ik een halfjaar in het buitenland mag (MOET??) studeren, helaas zijn de exotische steden (Sydney, British Columbia en Belfast) afgevallen...
Maar de stad die ik koos voor de studies (oh wat ben ik toch lekker naïef) is er uitgerold: het Zwøødse Linköping !

Nu kan ik eindelijk eens zien wat Roxette, Max Martin en al die bubblegum-Andersen-sprookjes-popmuziek heeft veroorzaakt...

Maar waar Sydney en British Columbia erg veel muziek aanbieden, weet ik niet of ik m'n GAS/muziek-ei in Linköping of Zweden kwijt kan..

Heeft iemand ervaring met dit land en haar inwoners/'inwoonsters' ?
How's the food ?

Of heeft iemand anders nog tips voor buitenland/zweden-verblijf ??

Dude
26 december 2006, 00:46
mjah...


heb je wel eens gehoord over al het vrouwelijk schoon in zweden ?


heb je nog antwoord nodig op je vragen of neem je op basis van bovenstaande zin van me aan dat je aan een half jaar niet genoeg gaat hebben daar...

oaf
26 december 2006, 11:23
ZWEDEN is cool!!
ik ben er twee keer geweest en allebij de keren met een doorreis door linköping.
zowiezo kan je goed je ei kwijt met muziek in zweden maar in linköping zelf durf ik het niet zo te zeggen. ga is naar HELL'S STONE muziek winkel in stockholm allemaal vintage spul en niet duur!!
zij moeten meer belasting betalen voor alcohol en rookwaar maar op de muziek veel minder dan hier, dus cd en gitaren versterkers zijn er rette goed koop!!
hangt er ook van af watvoor een muziek je speelt. ik bedoel ze hebben jose gonzalez maar ook abba, maar ook backyard babies of the hives maar ook (de helft van) razorlight....
dus... en mooie vrouwen en lekker eten en super aardige mensen.. beste plek om te studeren als je het mij vraagt,..
ja ja die andere plaatsen zijn ook leuk :)

alles beter als nederland, ohhh....

Heus
19 januari 2007, 23:53
Weet niet of Linkoping in de buurt is van Jonkoping,maar daar kun je je amps laten modden.Onder andere Kee Marcello(Europe) JJ Marsh(Glenn Hughes) en Frank Marino gingen je al voor.
Zijn website is helaas alleen in de zweedse taal.
http://www.tommy-folkesson.nu/index.htm
Misschien een bezoekje waard?

Enjoy!

Nitefly7
20 januari 2007, 00:19
Weet niet of Linkoping in de buurt is van Jonkoping,maar daar kun je je amps laten modden.Onder andere Kee Marcello(Europe) JJ Marsh(Glenn Hughes) en Frank Marino gingen je al voor.
Zijn website is helaas alleen in de zweedse taal.
http://www.tommy-folkesson.nu/index.htm
Misschien een bezoekje waard?

Enjoy!

you've got to be s**** me, daar zat m'n beste maat; en ik kies Linkøping, omdat daar de ' studies zoveel interessanter lijken' ...
ah well, het is wel veel dichter bij Stockholm

dank je voor de tip joh, misschien tijd voor een Studiotøne, Pøwerball of Two Røck ?

Stitch
23 januari 2007, 17:44
Ik ga volgende week naar Linkoping voor 3 maanden stage! Ben benieuwd, het is wel een studenten stadje maar volgens mij is er voor de rest geen fuck te doen...