PDA

View Full Version : Een dag op het water (akoestisch)



FunkyFlamenco
19 december 2006, 15:52
Ik heb een video gemaakt van een eigen stukje:

http://www.youtube.com/watch?v=jZVW8JUYK2o

Helaas is de geluidskwaliteit niet zo goed... maar goed ik hoop dat jullie het leuk vinden :)

Don Capo
19 december 2006, 16:03
Netjes joh... Super ook dat het je eigen compositie is. Heb ook even je andere stukjes bekeken, erg mooi. Kan zien dat je veel techniek hebt. Je hebt les (of gehad) maar je brengt het ook goed in de praktijk.

Waarom je naam FunkyFlamenco vraag ik me dan wel af. Speel je ook Flamenco?

FunkyFlamenco
19 december 2006, 16:36
Bedankt!! Hehe ja die naam.... ik moest toen paar jaar terug wat verzinnen he! Vind Funk en Flamenco leuke muziek, maar speel het eigenlijk (nog) niet. Mijn 'probleem' is dat ik bijna alle stijlen leuk vind :)

Ik heb inderdaad ook les, alweer bijna 15 jaar, waarvan 13 jaar klassiek en 2 jaar lichte muziek (blues / jazz).

hendrix2
19 december 2006, 17:16
Erg mooi.
Zulke nummers stimuleren me steeds weer om wat meer fingerpicking te gaan spelen.
Meer van dat zou ik zeggen!

Don Capo
19 december 2006, 18:24
Bedankt!! Hehe ja die naam.... ik moest toen paar jaar terug wat verzinnen he! Vind Funk en Flamenco leuke muziek, maar speel het eigenlijk (nog) niet. Mijn 'probleem' is dat ik bijna alle stijlen leuk vind :)

Ik heb inderdaad ook les, alweer bijna 15 jaar, waarvan 13 jaar klassiek en 2 jaar lichte muziek (blues / jazz).

Aha, lekker blijven posten zou ik zeggen, ik kan er wel van genieten. En als ik je iets mag aanbevelen, zou ik ook eens de flamenco gaan verkennen, al zeker voor nog meer diepte in je spel zorgen