PDA

View Full Version : nieuwe compositie/muziekproductie



sietze
19 december 2006, 14:28
hallo :),

dit is een compositie en muziekprductie van mij die ik ga gebruiken
voor de toelating voor de academie voor popcultuur in leeuwarden.
Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden. Alle commentaar is meer
dan welkom. :)

http://www2.speedyshare.com/data/356186931/1247472/90665345/mixdown%2013-01.mp3

Groetjes, Sietze.

hendrix2
19 december 2006, 15:05
klinkt héél erg goed. Lekker zwoel :cooler:
Heel erg kleine opmerking, op 2:48 zit er een foute noot volgens mij.
Ik vind het erg knap gemaakt. Hopelijk word je toegelaten!

Makor1966
19 december 2006, 15:46
Wow, mooi hoor als die gitaar invalt, ik heb geen verstand van zelf muziek schrijven maar ik weet wel wat ik mooi vind, en dit was mooi!
Lekkere muziek, beetje melancholisch.
Ook dat geluid van de zee tijdens het intro, heb gelijk webcam vd zee & boulevard in Vlissingen (www.zeegat.nl) aangezet onder je muziek, vond het een mooie combi.

F-axe
24 december 2006, 14:06
Hey :) Klinkt erg lekker! Ook een goed idee om die webcam erbij aan te zetten hahaha, lekker sfeer muziekje

Aan dit nummer zal het niet liggen bij je auditie

meul
24 december 2006, 16:35
Heel erg kleine opmerking, op 2:48 zit er een foute noot volgens mij.Ik vind het erg knap gemaakt. Hopelijk word je toegelaten!

Eh die vind ik nu juist zo mooi, jazzy fill-in.

mooi stukje muziek sietze. goed gespeeld ook!

-=JEROEN=-
25 december 2006, 15:35
prachtig prachtig prachtig

en daarom is juist die noot bij 2:48 zo jammer

snap best dat je effe er buiten wil spelen, maar dit is wel ineens heel erg er buiten

klinkt als een verkeerde noot, omdat de rest van je stuk zo strak is allemaal

jazz muzikanten hebben hier natuurlijk geen probleem mee, maar de acedemie voor POPcultuur denk ik wel :roll:

jaspie
25 december 2006, 21:09