PDA

View Full Version : Ibanez AW60CE



Digitech
21 december 2002, 17:23
Ik heb net een Ibanez semi-akoestische gitaar gekocht.
Ik vind hem echt geweldig klinken, maar ik was benieuwd naar jullie mening. Niet dat ik hem dan weg doe ofzo :grin:

Luca P
21 december 2002, 21:58
Gefeliciteerd!
Ik heb zelf een oude ('90) Artwood28 en die is te gek. Hoe die nieuwe modellen spelen weet ik alleen niet.
Trouwens je bent student?
Zal ik je even vertellen dat je geen semi-acoustisch gitaar hebt gekocht maar een elektrisch/acoustische. Een hele mond vol geef ik toe, maar zo is het nu eenmaal.
Een semi is een gitaar als de Gibson ES335. Die is hol van binnen en heeft een massieve balk die het boven en achterblad verbindt. Eigenlijk half acoustisch dus.
In ieder geval heb je een gaaf instrument lijkt me.

Digitech
22 december 2002, 14:27
THanx voor de tip, maar ik zet ook nog maar net mijn eerste stapjes in de ELECTRISCH/AKOESTISCHE wereld!! :wink:

Hankey
24 december 2002, 18:35
Ik heb net een mooie Ibanez AW200 gekocht voor 299 pleuro :smile:

Ik heb em ffies vergeleken met een aantal andere gitaren uit dezelfde prijsklasse (yamaha's, deans en een seagull) en ik vond deze het best klinken. Hij heeft een mooie heldere klank en speelt ook erg goed (imo stuk beter dan de seagull die ik heb geprobeerd)...

conclusie: Ibanez roeleert :smile:

Anyways feli met je aankoop :smile:

dungekste
27 december 2002, 20:02
Ik heb een AW100CE. Klinkt echt geweldig. Had in de gitaarzaak zowel een AW60 als 100 geprobeerd maar die 100 klonk echt stukken beter. Veel voller van geluid.

Digitech
28 december 2002, 17:28
Ik ben nog steeds erg blij met m'n AW60CE :grin:
Ik geloof je direct als je zegt dat de AW100 beter klinkt, maar jaH, de AW60CE pastte meer in mijn budget (ik heb het zwaar :wink: )

Pieter

PS. Thanx voor de reacties