PDA

View Full Version : Gitarist (akoestisch & elektrisch) omg. Lelystad



iwanttobegeorge
18 december 2006, 13:05
Hallo,

Ik ben een gitarist, 27 jaar oud en woon in Lelystad. Ik ben in het bezit van vervoer en kan dus verplaatsen, maar liever niet verder dan een kilometer of twintig, dertig.

Ik speel zowel akoestisch als elektrisch en het lijkt me leuk om weer eens samen met wat mensen muziek te maken. Mijn voorkeur is breed en gaat uit naar onder meer Golden Earring, The Nits, Queen, Dire Straits, The Police, De Dijk, Crowded House, R.E.M. en allerlei jaren 60 en 70-muziek.

Ik speel gitaar sinds m'n achtste maar heb in die tijd maar 1 keer in een band gezeten. Sindsdien doe ik er niet zo heel veel meer aan. M.a.w. ik kan best een nootje raken maar ben geen geweldenaar.

Jan Willem

Azrael
18 december 2006, 19:42
Hallo,

Ik ben een gitarist, 27 jaar oud en woon in Lelystad. Ik ben in het bezit van vervoer en kan dus verplaatsen, maar liever niet verder dan een kilometer of twintig, dertig.

Ik speel zowel akoestisch als elektrisch en het lijkt me leuk om weer eens samen met wat mensen muziek te maken. Mijn voorkeur is breed en gaat uit naar onder meer Golden Earring, The Nits, Queen, Dire Straits, The Police, De Dijk, Crowded House, R.E.M. en allerlei jaren 60 en 70-muziek.

Ik speel gitaar sinds m'n achtste maar heb in die tijd maar 1 keer in een band gezeten. Sindsdien doe ik er niet zo heel veel meer aan. M.a.w. ik kan best een nootje raken maar ben geen geweldenaar.

Jan Willem

Nou , interesse in een coverband of gewoon relaxte muziek die niet al te hard is (ben geen metal fan)? Ik wil er zelf wel graag eentje opstarten! Woon zelf in Almere maar naar Lelystad reizen is geen punt voor mij. Ikzelf ben gitarist en prima zanger. Gitaar kan ik heus wel wat spelen maar verwacht niets spectaculairs. Goede begeleiding hoogstens. Zang is wel echt mijn ding! Kan ik je ook gerust wat van laten horen.
Het probleem is echter dat ik geen drummer ken die vrij is en hetzelfde geld voor een bassist. Mocht je wat meer willen weten. PM gerust.