PDA

View Full Version : Gitarist Zuid-Limburg omgeving Heerlen



JTB
18 december 2006, 11:34
Hier ben ik dan, ik ben Jaap 25 jaar, heb ongeveer 6 jaar in een band gespeeld als gitarist/zanger, we speelden uitsluitend eigen nummers die ik geschreven heb. Regelmatig opgetreden, maar nu niet meer actief.

Ik heb toen al mijn apparatuur ook verkocht, maar ben me nu weer aan het orienteren om nieuwe spullen te kopen en weer actief te gaan spelen. Ik heb een zeer brede muzieksmaak maar wil zeker geen punk spelen. Ben altijd te vinden voor rock/metal/funk maar ook blues en jazz alhoewel ik hier beduidend minder ervaring in heb. Ben in het bezit van eigen vervoer en zou graag in eerste instantie eens kennis willen maken en ervaringen uitwisselen om te kijken of er een gezellige samenwerking mogelijk is.

Ik kan redelijk spelen, maar ben geen Steve Vai. Kan goed improviseren en ben creatief in het musciseren, kan naast gitaarspelen ook enigszins drummen en bassen.

Ik hoor graag van jullie op jaap_bouvrie@planet.nl

Groet Jaap

chippie
17 november 2009, 19:51
ey jaap,

Ik ben gitarist 21 jaar. Kom uit Heerlen
ben op zoek naar mensen die geintresseerd zijn om serieus muziek te maken maar ook soms gewoon een beetje te freake..
speel al n tijd, maar pas 2 jaar serieus (kan evt ook een ritme drummen)
schrijf zelf wat nummers engels en nederlandstalig
Heb geen band ervaring
muziek stijl: rock, funk, blues (RHCP, Gotcha etc)
Als je geintresseerd bent hoor ik het wel.. ramons01@hotmail.com

heb zelf geen repetitieruimte ofzo..

oliver538
17 november 2009, 22:40
Hey Jaap,

Wellicht heb je hier interesse in:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=129131

Ik hoor 't wel!

Grtz

JTB
20 november 2009, 09:01
Hey mannen, wat lief dat jullie een oproep van mij uit 2006 omhoogkicken. Ik werk op dit moment echter samen met een fijne drummer en ben meer into de hardere stijlen. Dus mochten jullie nog een bassist weten....