PDA

View Full Version : Fender hotrod Deluxe



Erikt
17 december 2006, 14:05
Geachte medeforummers,

Ik al een tijdje de trotse bezitter van een Fender Deluxe. Ik speel gigantisch veel over de versterker. Opeens viel mij dit op: als ik de versterker aanzet om op te warmen gaat de indicatielamp branden, prima! Als ik em na een 10 minuten van de standby afhaal brand het lampje nog, prima! Maar als ik dan ongeveer een half uurtje speel hapert het lampje en valt soms zelfs uit. Als ik de versterker dan weer op standby zet gaat het lampje heel eventjes branden en dan weer uit.

Dit heeft geen enkel invloed op mijn geluid, maar ben toch eventjes nieuwsgierig of ik moet oppassen oid.

Wie o wie geeft mij het wijze antwoord?

Groeten Erik

Erikt
17 december 2006, 14:06
En nu net (tijdens deze post) had ik mijn versterker op standby staan. Ongeveer een minuutje of 5. En nu brand mijn lampje weer prima.

Spook machine? :hippie:

Erikt
17 december 2006, 14:26
Tot nog toe doet ie het prima, zal ie af en toe gewoon te lui zijn om te branden?

mcannegieter
17 december 2006, 16:19
Ik heb ook een hot rod. Het lampje hapert bij mij ook wel is en ik heb daar ook wel is naar gevraagd op dit forum. Schijnt niets ernstigs te zijn. Je zou het lampje zo kunnen vervangen als je dat wil.

Helter Skelter
17 december 2006, 16:39
ik heb het lampje inmiddels vervangen bij een acht jaar oude HotRod

lampjes gaan wel eens kapot inderdaad :)

jacky
17 december 2006, 16:47
Het is niet zozeer dat het lampje stuk gaat maar aan de onderkant zit wat soldeer en daar loopt hij een soort op in >>>wat resulteert in een slecht contact

Vervangen is inderdaad de beste oplossing maar een kloddertje soldeer kan ook een oplossin zijn >>>>wel echt solderen en niet er opplakken zodat het er weer kan alvallen ;-)