PDA

View Full Version : joe bonamassa in brussel



glacius
17 december 2006, 11:43
heej mensen ,

voor degene die het leuk vinden , 22 februari 2007 speeld joe bonamassa in de AB in brussel..

ik ga er zeker wel heen denk ik ...

spanky_franky
17 december 2006, 12:41
Brussel is mij te ver.. heb `m ook al gezien. Maar zeker een aanrader mensen!!

Fender75
21 februari 2007, 11:14
Ik ga ook!!! Heb er nu al zin in...voorprogramma ken ik niet, maar goed...een Noorse slide gitarist ofzo?

Kim Wilson
21 februari 2007, 11:18
Björn Berge heb ik al eens gezien. Dat is echt een belevenis. Die vent is echt hartstikke goed!


Dat wordt een retegoed avondje blues daar in Bruxelles!

spanky_franky
21 februari 2007, 13:06
Björn Berge heb ik al eens gezien. Dat is echt een belevenis. Die vent is echt hartstikke goed!


Dat wordt een retegoed avondje blues daar in Bruxelles!
Een soort bluesvariant van Malmsteen ofzo?

Kim Wilson
21 februari 2007, 13:12
Nee, dat denk ik niet. Die vent zit (tenminste, toen ik hem zag, zat hij) helemaal in zijn eentje op een kruk, met een stuk of 5 akoestische gitaren om zich heen. En elk nummer is eigenlijk een verhaal. Hij zingt en praat, en laat ook zijn gitaren "vertellen". Het is geen vette show of dikke muziek die op je af knalt, maar het is waanzinnig knap wat hij allemaal met een akoestische gitaar kan.

Ik zou zeker op tijd heen gaan om ook Björn Berge te zien, het is absoluut de moeite waard.

Fender75
23 februari 2007, 11:27
Zo, en dan heb je niks overdreven! Ik ben net mijn bed uitgerold, en de liedjes spoken nog door mijn hoofd...

Die Bjorn Berge is echt ontzettend goed. Een hele grote Noor, gespierd, flink getatoeeerd, en spelen alsof zijn leven er vanaf hangt! 12-Sanarige akoestische gitaar, met slide...man, wat was die gozer snel! Echt een Wall of Sound...met 1 gitaar! Deed zelf ook de ritme sectie, soort van bassdrum idee. Ik vond het erg goed. Na het concert nog even met hem staan praten, handtekeningetje voor wanneer die echt groot wordt...Hele aardige vent!

Joe Bonamassa was ook erg goed, al waren sommige nummers ietwat te langdradig qua solo. Af en toe zat hij net iets te lang te freaken, ik waardeer het wel, maar sommige mensen in de zaal niet. Dat idee had ik althans. Wederom weer hele goede muzikanten, drummer en bassist waren ook erg goed...En als ik al die gitaren van Joe zie...*kwijl*

Al met al de rit wel waard, maar de volgende keer mag het ook dichterbij! En wat is het kut rijden in Brussel zeg...wegbewijzering? dat doen wij niet...

:B