PDA

View Full Version : Nieuwe studiotrack , muziekstijl:Metalcore



Archenemy
16 december 2006, 14:16
www.myspace.com/pureserenityband en dan gewoon wachten tot het nummer begint te spelen:) , wel even zegggen wat jullie ervan vinden natuurlijk

greets

Lennert
16 december 2006, 14:23
Klinkt lekker! Gitaren mogen soms wat strakker, en ook wel wat diverser (wordt wat eentonig af en toe) Maar zeker niet slecht!

Archenemy
26 december 2006, 22:48
nog meer mensen input?

jorrit
28 december 2006, 13:49
klinkt vet, ik had de zang op ongeveer .33 min. (bouwt eerst op met 2 zangers) iets lomper gedaan.. volgens mij zingt ie hate.. mag er wat lomper invallen, de timing van de zanger wordt na een paar sec. ook beter (ik heb het over milisec. waarschijnlijk :D) dat stuk eindigd op ong. 55/60 sec. daar zou ik de drum wat lomper maken, zodat je er harder inknalt en wat meer afwisseling krijgt.. dir riff daarna met die pinches is erg lekker.. z
elfde overgang op 2.02 laat die drummer net iets anders spelen oid. hij houd redelijk dezelfde slag aan, mag van mij wat lomper. het cleane stuk is verassend, alleen lijkt het nr. afgelopen en komt er ook geen bekende riff uit het vorige stuk terug.. ik denk dat dit live overkomt als een nieuw kort nummer.. het zou erg vet klinken als je het er in zou verwerken als break..

Ff ter verduidelijking, vind het een vet nummer! de bovenstaande opmerkingen bestaan uit miereneukerij en persoonlijke smaak.. mss kun je er wat mee, mss niet..