PDA

View Full Version : Help Help!



Pul32
16 december 2006, 11:38
Hallo,

Ik heb door een fout van de locatie waar ik moest spelen teveel voeding door mijn apparatuur gekregen n.l.390 V waardoor alles is doorgebrand.Mijn aparatuur bestond uit een MESA 20/20 een GTPro een Bad Horsie Wah en een behringer fcb1010.Nou vroeg ik me af of er meer mensen door dit noodlot zijn getroffen en wat hun schade was.Maar bovenal wat de kosten waren en of het uberhaubt gerepareerd kon worden.Ben al bij de muziekwinkel geweest en die zeiden dat de fcb overleden was maar dat de mesa en de GT waarschijnlijk nog gemaakt konden worden.Graag jullie meningen hierover .
Alvast Bedankt :rockon:

Dweezman
16 december 2006, 12:51
Da's tamelijk schokkend... ;-)

Balen voor je, hoop dat de schade meevalt, ik heb er geen ervaring mee. Hoop dat 't goed komt voor je.

boss
16 december 2006, 13:55
Niet dat dat je apparatuur weer direct op gang brengt maar euh... als het hun schuld was, kan je ze dan niet voor de kosten laten opdraaien??

Shifty
16 december 2006, 15:39
Niet dat dat je apparatuur weer direct op gang brengt maar euh... als het hun schuld was, kan je ze dan niet voor de kosten laten opdraaien??

Lijkt me idd niet meer dan logisch... gewoon via de verzekering spelen (als ze tenminste verzekerd zijn...)