PDA

View Full Version : prs relic



nocaster
20 december 2002, 23:44
In navolging op de Fender Relic hebben mijn vrouw en ik de PRS custom 24 tentop even onder handen genomen.Slijptol hier en ook daar, Whoepi een totaal andere gitaar.
We hebben 1 probleem de klank is niet die van een relic, wat hebben we vergeten ?

Anders Destium
21 december 2002, 00:07
Je bent allereerst vergeten de lak te vervangen door relic-lak (speciale snel-slijt-lak (echt waar :wink: Een Fender verdient het om kapot gespeeld te worden, een PRS moet mooi blijven, opgehangen worden en doorverkocht worden (onbespeeld uiteraard).

Verder hebben mensen die buitenproportioneel veel geld uitgeven aan relics zelf wat beschadiginkjes opgelopen waarschijnlijk :wink:

rePUNKtative
21 december 2002, 09:19
sorry, maar dat snap ik niet... Waarom zou je niet op een geweldige gitaar als een PRS spelen?? Is dat zonde ofzo??

Als je zon ding koopt, dan koop je em toch voor het leven (geld trouwens voor elke gitaar vind ik)?? Tenminste, dat lijkt mij wel, want als je hem weer snel door verkoopt, dan heb je toch echt de verkeerde keuze gemaakt en teveel GAS gehad :wink:

srv-man
21 december 2002, 20:33
Dit kan gewoon niet waar zijn, iemand die met een slijptol een PRS met tentop te lijf gaat! 2 Mogelijkheden:
- het is niet waar of
- zijn hersenpan heeft hij eerst gerelict....

signsofzodiac
23 december 2002, 16:07
Barbaars....... :smile:

signsofzodiac
23 december 2002, 16:07
Ik zou eerder de slijptol op mijn vrouw zetten dan op mijn plank :smile:

sash
23 december 2002, 16:34
Relic is niet alleen het uiterlijk, maar het gebruik van materialen en manieren van maken. Je bent dus heel wat vergeten :smile:

hoofd
23 december 2002, 16:36
Hier wil ik gewoon echt een foto'tje van zien :grin:

Rwin
23 december 2002, 20:41
/me to

Rwin

michielv
23 december 2002, 21:06
Ik heb hier maar één woord voor:

IDIOOT!

Een relic is niet per definitie een betere gitaar. Zo'n ding is bedoeld voor gammele idioten die SRV willen spelen zonder een dito oude strat oid.

Mijn hemel, een oude gitaar is prima, beschadigd mag best, maar iemand die met opzet een slijptol op een goede gitaar zet met het idee er een "oud" uiterlijk aan te kunnen geven moeten ze opsluiten in een inrichting. Helemaal als ze dat doen met een PRS want PRS bezitters zijn notoir zuinig op hun instrument (moet ook wel, met zulke prijzen :smile:

sash
23 december 2002, 21:18
Op 2002-12-21 00:07, schreef Anders Destium:
Een Fender verdient het om kapot gespeeld te worden


Verdienen in de zin van 'het zijn klotegitaren dus het mag wel' of in de zin van dat ze alleen maar cooler worden? :grin:

signsofzodiac
23 december 2002, 21:21
Leuk zo'n onzin-post! No way dat dit echt is :smile:

FunkyR
23 december 2002, 21:31
haha...!
misschien moet ik dat ook proberen als ik binnenkort een nieuwe gitaar aanschaf...

piezo
23 december 2002, 23:31
Op 2002-12-23 21:06, schreef michielv:
PRS bezitters zijn notoir zuinig op hun instrument


Ik niet, hoor. Tisènblèèft een gebruiksvoorwerp.

nocaster
24 december 2002, 13:58
Zo kort voor de kerst moet ik mijn ziel weel in het reine brengen.
Waarschijnlijk onder invloed van wat verkeerde championnen heb ik nogal onzin geschreven.
Lag waarschijnlijk aan de stroganof,
ik ben me daar gek zeg m'n prs zo te mishandelen,
MIJN GEMEENDE EXCUSES VOOR DEZE ONZIN
maar de reakties waren wel leuk.
Ik wens iedereen een geweldig kerstfeest,
met veel gain in the rain

Goo
24 december 2002, 17:19
jeumig...