PDA

View Full Version : Gibson Slash op marktplaats



Janzelluf
15 december 2006, 19:34
Geeee....wou dat ik het geld had zeg!!!!

Mooiere heb ik nog niet gezien, een SL 085.
Weet iemand wat ze nieuw ongeveer zijn.

En ik maar tobben zeg! :rockon:

Orpheo
15 december 2006, 19:36
ze zijn ongeveer 4000 nieuw. ik vind 'm niet zo bijzonder,om eerlijk te zijn. voor dat bedrag wil ik toch wel graag een flametop, en dat hebben ze niet. jammer. doei. de ballen. niet voor mij.

qua tone is ie t ook net niet. hij mist wat bite en wat agressiviteit. maar dat is een trek die alle customshoppers hebben (behalve de SG's en junior'lp's)

glacius
15 december 2006, 20:29
het was ook de opzet van deze slash signature, het moest een werkpaardje worden zonder poespas. dat is het ook geworden ...

ik heb deze gitaar bij mp getest.. erg goeie gitaar en ik was zeer verrast van het piezo systeem.. wat klinkt dat mooi zeg ..

maar voor 4000 koop je inderdaad een mooiere gitaar met dezelfde kwaliteit .. alleen moet je dan het piezo gebeuren missen en de naam van slash staat er dan niet op .

Orpheo
15 december 2006, 20:32
het was ook de opzet van deze slash signature, het moest een werkpaardje worden zonder poespas. dat is het ook geworden ...

ik heb deze gitaar bij mp getest.. erg goeie gitaar en ik was zeer verrast van het piezo systeem.. wat klinkt dat mooi zeg ..

maar voor 4000 koop je inderdaad een mooiere gitaar met dezelfde kwaliteit .. alleen moet je dan het piezo gebeuren missen en de naam van slash staat er dan niet op .

werkpaard kan ook met poespas (lees: lichte flame). voor 4000 euro koop ik liever een 2e hands LP custom, een strat en een tele. veel meer waar voor je geld imo :chicken:

glacius
15 december 2006, 20:36
werkpaard kan ook met poespas (lees: lichte flame). voor 4000 euro koop ik liever een 2e hands LP custom, een strat en een tele. veel meer waar voor je geld imo :chicken:

ja of een prs singlecut met een floyd rose en een seymour duncan tb6 :) dan hou je zelfs nog geld over ;)

Orpheo
15 december 2006, 20:44
ja of een prs singlecut met een floyd rose en een seymour duncan tb6 dan hou je zelfs nog geld over

nee ik vind die duncan niet lekker ;) en ik vind een OFR op een singlecut echt lelijk :chicken: no offence kerel :D liever een PRS mccarty (en dan 3 cm dikker body) met ofr ofzo :)

glacius
15 december 2006, 20:52
nee ik vind die duncan niet lekker en ik vind een OFR op een singlecut echt lelijk no offence kerel liever een PRS mccarty (en dan 3 cm dikker body) met ofr ofzo


ik ben meer van de singlecut modellen, mccarty vind ik weer wat minder..

ik speel nu met een gibson les paul met een seymour duncan sh5 .. die pup is net niet agressief genoeg ... vandaar dat ik graag een tb6 wil

maargoed smaken verschillen ;)

Orpheo
15 december 2006, 21:01
ik ben meer van de singlecut modellen, mccarty vind ik weer wat minder..

ik speel nu met een gibson les paul met een seymour duncan sh5 .. die pup is net niet agressief genoeg ... vandaar dat ik graag een tb6 wil

maargoed smaken verschillen ;)

mag ik je de bareknuckle nailbomber aanraden? ik denk dat jij die geweldig gaat vinden. je mag 'm absoluut in mijn lp 'm testen. niet om BKP te promoten, maar ik denk dat dat precies in jou straatje valt.

tja ik vind de PRS singlecut niet echt mooi, kweenie wat t is, maar de mccarty is de minst lelijke PRS (of de mooiste PRS hoe je t wilt).

dont get me wrong, PRS is mooi, maar de gewone LP mooier :)

glacius
15 december 2006, 21:12
mag ik je de bareknuckle nailbomber aanraden? ik denk dat jij die geweldig gaat vinden. je mag 'm absoluut in mijn lp 'm testen.:)

mischien een optie voor de eerst volgende meeting , mischien op de gitaarnet festival ?

ACSlater
15 december 2006, 21:27
lekker aan het slowchatten heren? :)

Voor het geld dat deze op moet brengen heb je vast wel wat meer gitaar. Je betaalt hier zoals gezegd ook echt voor de naam. Omdat ze in gelimiteerde oplage zijn gemaakt, zou de prijs wel kunnen stijgen. Hoe is dat eigenlijk met signature modellen van bijv. 20 jaar terug? Zijn ze in prijs gestegen/gelijk gebleven?

glacius
15 december 2006, 21:32
lekker aan het slowchatten heren? :)


sorry.........

ACSlater
15 december 2006, 21:45
sorry.........

Ach maakt mij niet uit maar het viel me op dat jullie allebei zo'n mooi MSN icoontje hebben. Handig voor als je 1 op 1 spreekt.