PDA

View Full Version : Iron Maiden tour 2007



JeffreyButer
15 december 2006, 18:03
Kijk eens wat onze Bruce Dickinson heeft gezegt in Dortmund:

:: Maiden in Germany - 2007 9-December-2006 10:51 am
Yesterday in Dortmund Bruce announced a Summer-Tour in 2007

Bruce told the crowd:
"Our promoter wondered if you would like to see another Maiden show ?
But this is our last Maiden show in Germany .... before Christmas ... "

He added that Maiden will come back to Germany in Summer 2007 and will play a couple of Songs.

The show ended with a "Goodbye - See you next summer."

Dus Iron Maiden op Waldrock dit jaar? Het gaat er steeds meer zo uit zien. Ook tijdens de gig in Den Bosch heeft Bruce gezegt.."We see you in 2008....maybe next year"

En waarschijnlijk zal deze tour wel gespeeld worden met classic songs aangezien ze in 2008 een history tour gaan doen en dit jaar de albumtour afronden.

Zin in?? Ik wel :rockon: :rockon:

JeffreyButer
21 januari 2007, 11:39
Om even mijn oude topic deels te bevestigen hier een onofficieële mededeling van muziekagenda.nl:

Bij ons kwam vandaag weer goed nieuws binnen, 2 acts voor Fields of Rock 2007. De acts zijn niet de minste, Iron Maiden en Ozzy Osbourne.

Ozzy heeft ook al op Fields of Rock 2005 gestaan met Black Sabbath, het is hem denk ik zo goed bevallen dat hij ook naar Biddinghuizen komt om een optreden te geven.
"Iron maiden gaat gewoon niet vervelen" heb ik mensen horen zeggen op Bospop 2005, en ook in de Brabanthallen waren ze een succes. Ze doen ook dit jaar weer een festival aan, geweldig!

bron: http://www.muziekagenda.nl/pages/main.asp?page=501&newsarticle=194

Wie gaat? Ik ben er bij en ben zeer benieuwd naar een eventuele setlist. Ik heb wel gehoord dat ze voor de concerten in maar de setlist van de laatste tour iets veranderen maar dat geldt voor de landen die Maiden nog niet heeft aangedaan tijdens de laatste tour.

Fumi SG
21 januari 2007, 12:46
Ik ben 27 november ook in Den Bosch geweest. Als dit inderdaad die 80's tour is waar Bruce het over had ben ik zeker van de partij!

Eliytres
29 januari 2007, 18:15
Nouja, het is niet de history-tour, want die komt pas in 2008, nadat de nieuwe dvd ervan is uitgekomen, neem ik aan. Bovendien lijkt het me ook niet logisch dat ze nu alweer met een nieuwe, grootschalige tour gaan komen, maar wat festivals kan natuurlijk altijd. Als ze komen naar FoR ben ik er zeker bij.